K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Älkää ottako tosissaan.

Mutta aika hupaisaa, että kun K oli parisuhdelomalla Malediiveilla niin pari viikkoa siitä K ja B kuumina Tavastialla. Toinen parisuhdeloma Thaikuissa, niin parin viikon päästä K ja B kuumina NT:n keikoilla. Kun taas keväällä SYS kiertueella ei nähty mitään vastaavaa. Se parisuhdeloma puuttui alta!
 
vierailija
Älkää ottako tosissaan.

Mutta aika hupaisaa, että kun K oli parisuhdelomalla Malediiveilla niin pari viikkoa siitä K ja B kuumina Tavastialla. Toinen parisuhdeloma Thaikuissa, niin parin viikon päästä K ja B kuumina NT:n keikoilla. Kun taas keväällä SYS kiertueella ei nähty mitään vastaavaa. Se parisuhdeloma puuttui alta!
Miten ajattelit sen parisuhdeloman vaikuttavan K n ja B n kohtaamisessa. Mikä sun ajatus on?
 
vierailija
Niin mä en ymmärrä miksi se on joillekin niin punainen vaate hyväksyä, että K voisi olla kaverinsa kanssa kahdestaan lomalla? Hyvän kaverin, jota harvoin ehtii näkemään rauhassa. Avokki on mukana arjessa koko ajan ja ollut lähes kaikilla lomillakin, ei kai se nyt niin vaarallista olisi joskus tehdä lomareissu erilläänkin?
Vai onko kuitenkin niin, että nämä jotka eniten vastustavat ajatusta KB yhteisestä lomasta, ovat niitä jotka oikeasti pelkäävät niillä olevan jotain muuta kuin ystävyyttä?
Onko täällä ketjuissa sellaistakin porukkaa, joka pelkää heidän välillään olevan muuta kuin ystävyyttä. Eikö kaikki toivo, vaikka eivät pidäkään sitä realistisena.
 
vierailija
Oletteko ihan oikeasti K ja JO faneja kuunnellen heidän musiikkiaan ja käytte keikoilla. On kyllä niin ihme vatvomista, että jo vähän hävettää suomalaisen fandomin puolesta. Samoin vauvan puolella mitä juttua Joksujen "brändin" alla.. Welcome to Finland we are nice people.
Kiitos poistun.
 
vierailija
Oletteko ihan oikeasti K ja JO faneja kuunnellen heidän musiikkiaan ja käytte keikoilla. On kyllä niin ihme vatvomista, että jo vähän hävettää suomalaisen fandomin puolesta. Samoin vauvan puolella mitä juttua Joksujen "brändin" alla.. Welcome to Finland we are nice people.
Kiitos poistun.
Kaikissa fandomeissa on aina pieni joukko joka vatvoo asioita tällä tavalla. Ja ei ole pelkästään suomalaisten juttu, ihan kaikissa maissa tällaista harrastetaan.
 
vierailija
Kiitos edellisen sivun pitkästä ficistä. Jään odottelemaan jatkoa.
Hei mä laitan tänkin tumppuun :D Rupesin siis huvikseni kirjoittamaan jatkoa sille eiliselle alulle, mutta ei se oikein tänne enää sovi, kun aiheet muuttuu nopeasti, eikä tää nyt muutenkaan mikään ficciareena ole. En ihan tiedä miten tägäisin ne siellä, kun en viitsi koko fandomille täräyttää. Edelliseen laitoin vaan komposti niin ehkä tähänkin.
 
vierailija
Oletteko ihan oikeasti K ja JO faneja kuunnellen heidän musiikkiaan ja käytte keikoilla. On kyllä niin ihme vatvomista, että jo vähän hävettää suomalaisen fandomin puolesta. Samoin vauvan puolella mitä juttua Joksujen "brändin" alla.. Welcome to Finland we are nice people.
Kiitos poistun.
Miksi kysyt ja poistut ennen kuin saat vastauksia?

Kyllä, kuuntelen molempien musiikkia ja käyn myös heidän keikoilla. Luen myös ficcejä ja tykkään pohtia asioita, myös välillä pellemeikeillä. Kärden OF on tilauksessa, luen sen merchiksi, koska sitä en osta.

Sen muutaman kerran kun olen heidät (K ja JO pojat) ns. vapaalla nähnyt, niin en häiritse mitenkään. Enkä laita heille suoraan mitään mikä mitenkään viittaisi shippiin. Kiitosviestejä keikasta olen lähettänyt kummallakin porukalle ja saanut kiitokset takaisin. En myöskään roiku eturivissä, eikä yhtään yhteiskuvaa ole enkä haluakaan.

En tiedä millainen fani olen, mutta lasken itseni faniksi ja kevyesti myös shippariksi.
 

Yhteistyössä