K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No en tiedä oliko se hän mitä mainosta tarkotan :D mutta sen mitä näin niin hieno mainos ja oli kaunis vaikka musta siinä kuvattiin enemmän kroppaa. Kiinnitin eniten huomiota ääneen joka oli tosi kiva.

Aikamoista jos ne oikeesti seukkaa niin melkosen seuraan päässyt b!
Mun mielestä ne on päässeet tosi kiinnostavien ihmisten seuraan ihan siitä riippumatta seurusteleeko vai ei. Pelkästään Damon oli lottovoitto, ja varmaan beatles-faneille oli hieno juttu saada ringo starrin lapsenlapsi lavalle. Väittäisin ettei ole ihan tavallista saada tällaisia tuttavuuksia ja ystäviä, kun lähtee Lontooseen vaibailemaan.
 
vierailija
Mun mielestä ne on päässeet tosi kiinnostavien ihmisten seuraan ihan siitä riippumatta seurusteleeko vai ei. Pelkästään Damon oli lottovoitto, ja varmaan beatles-faneille oli hieno juttu saada ringo starrin lapsenlapsi lavalle. Väittäisin ettei ole ihan tavallista saada tällaisia tuttavuuksia ja ystäviä, kun lähtee Lontooseen vaibailemaan.
Joksuilla on kyllä tuuria ollut. Kenetköhän he seuraavaksi tapaa :D harmi ettei Conor esitellyt heitä esim Nialille
 
vierailija
Mutta levylle on tulossa kaks englannin kielistä biisiä. Joko Schlager tai SSOL tai sit joku muu EW:n lisäksi. Näistä Schlagerista ollaan keväällä sanottu tulevan levylle
Joo eikä siinä openstagen listassa ollut SSOLia eikä muita enkunkielisiä kuin EW ja Schlager. Saksassa myös on tykätty siitä biisistä ihan valtavasti ja ne taisi vaihtaa setlistiäkin kesken keikan siellä kun sitä vaadittiin.
 
vierailija
Mun mielestä ne on päässeet tosi kiinnostavien ihmisten seuraan ihan siitä riippumatta seurusteleeko vai ei. Pelkästään Damon oli lottovoitto, ja varmaan beatles-faneille oli hieno juttu saada ringo starrin lapsenlapsi lavalle. Väittäisin ettei ole ihan tavallista saada tällaisia tuttavuuksia ja ystäviä, kun lähtee Lontooseen vaibailemaan.
Olen samaa mieltä ja mun mielestä näitä Joksujen tärkeitä yhteyksiä voi hyvin hehkuttaa täällä. Mm. Damonin ja Sadien kautta Joksujen elämään on voinut tulla sellaisia ihmisiä (potentiaalisia yhteistyökumppaneita), joiden olemassaolosta me ei tiedetä mitään. Joksut on niin ultra taitavia sosiaalisesti, että varmasti ovat luoneet pikkuhiljaa verkostoa ympärilleen. Haluavatko/pystyvätkö/onko tarve hyödyntää näitä kontakteja jollakin tavalla, on sitten toinen juttu.
 
vierailija
Totta Lewisin unohdin! Ja Niall on siis entinen one direction jäsen ja aika suosittu nykyään. Olisko joku 13.6 miljoonaa kuuntelijaa kuukaudessa, jos oikein muistan
No niin olihan se joskus kerrottu, ja unohdin silti. En siis vaan oo ikinä vaivautunut googlettamaan ku ei se sit oo mitenkään kuitenkaan yhdistynyt joksuihin muuten kuin ajatuksen tasolla. Bändin tiedän kyllä (nimeltä).
 

Yhteistyössä