vierailija
Juu, kyllä kuuluuS kuuluu tänne
Juu, kyllä kuuluuS kuuluu tänne
Ovat ystäviä ja kollegoja, kuten B selkeästi kertoi, vie disneysatusi muualle kiitos.No en tiedä oliko se hän mitä mainosta tarkotan mutta sen mitä näin niin hieno mainos ja oli kaunis vaikka musta siinä kuvattiin enemmän kroppaa. Kiinnitin eniten huomiota ääneen joka oli tosi kiva.
Aikamoista jos ne oikeesti seukkaa niin melkosen seuraan päässyt b!
Onko se suomalaisten keskuudessa muka suosittu ?Kun puhutaan hitti- ja täytebiiseistä, niin aina jaksan ihmetellä Auto jään suosiota. Täysi mysteeri mulle.
Höpö höpöKuuluu Kuuluu vähän niin kuin Damonkin
Ai sinä taas asialla, ei yllätäHöpö höpö
Tää edellyttää että se tulee ylipäänsä levylle. Alan olla epätoivoinen mutta pahoin pelkään ettei se sittenkään tule, vaikka sanoivat niin.Eikä ole, puhut täyttä soopaa. Schlagerista voi tulla esim. tosi suosittu, vaikka jotkut puhuu täytebiisinä.
People’s Champion vielä karmeampi mikäli tosiaan julkaistaan.Kun puhutaan hitti- ja täytebiiseistä, niin aina jaksan ihmetellä Auto jään suosiota. Täysi mysteeri mulle.
Oliko sillä naisella punainen tukka ja musta asu? S:llä on minustakin kiva ääni.No en tiedä oliko se hän mitä mainosta tarkotan mutta sen mitä näin niin hieno mainos ja oli kaunis vaikka musta siinä kuvattiin enemmän kroppaa. Kiinnitin eniten huomiota ääneen joka oli tosi kiva.
Aikamoista jos ne oikeesti seukkaa niin melkosen seuraan päässyt b!
Ei oo.Onko se suomalaisten keskuudessa muka suosittu ?
Miksei se tulisi?Tää edellyttää että se tulee ylipäänsä levylle. Alan olla epätoivoinen mutta pahoin pelkään ettei se sittenkään tule, vaikka sanoivat niin.
Kuule sinä oot ainoo, jonka täytyy lähteä muualle, kiitos!Ovat ystäviä ja kollegoja, kuten B selkeästi kertoi, vie disneysatusi muualle kiitos.
Vie sinä nyt vihdoinkin itsesi muualle, kiitos.Ovat ystäviä ja kollegoja, kuten B selkeästi kertoi, vie disneysatusi muualle kiitos.
Ei mullakaan nappaa, ei sitten ollenkaan.Kun puhutaan hitti- ja täytebiiseistä, niin aina jaksan ihmetellä Auto jään suosiota. Täysi mysteeri mulle.
Komposti ei ole mikään ahdasmielinen 1600-luvun kirkkokuoro, jossa henkilöiden pitäisi just sillä hetkellä liittyä oleellisesti Kärtsään tai Joksuihin. Jos joku haluaa täällä kuumistella vaikka Bojania ja Teemu Muurimäkeä, niin sana on vapaa. En kyl tiedä, mistä Teemun tähän repäisin. No ainakin on vanhempi ja erittäin huumorintajuinen herrasmies, joka osaisi suunnitella B:lle kunnon esiintymisvaatteet. Joo mut Teemu on ihana, se siitä shipistä.Ei millään tapaa, jos ei näy joksujen yhteydessä.
Ystäviä ja kollegoja kyllä, mutta myös something more.Ovat ystäviä ja kollegoja, kuten B selkeästi kertoi, vie disneysatusi muualle kiitos.
Mä kyllä uskon, että tuleeTää edellyttää että se tulee ylipäänsä levylle. Alan olla epätoivoinen mutta pahoin pelkään ettei se sittenkään tule, vaikka sanoivat niin.
Oli! ja mä kävin sen mainoksen etsimässä ja s:hän se! Se klippi joka mainoksessa tuli oli minusta lyhempi ja naama ei minusta näkynyt siinä noin selkeesti siks jäinkin miettimään oliko se hän, mutta sopii tohon mainokseen kuin nenä päähän!Oliko sillä naisella punainen tukka ja musta asu? S:llä on minustakin kiva ääni.
NönnönnönnnöööHöpö höpö
Eivät ole, älä keksi asioita päästäsi, joista B häiriintyy.Ystäviä ja kollegoja kyllä, mutta myös something more.
Olen koko ajan sanonut, ettei s:n kanssa ystävyys ole este suhteelle ehkä b ei halunnut valehdella ja siksi kierti asianYstäviä ja kollegoja kyllä, mutta myös something more.
B häiriintyy susta ja vain susta. Sitä pelottaa tollaset hullut.Eivät ole, älä keksi asioita päästäsi, joista B häiriintyy.
B ei ole valehtelija ja sanoi selkeästi mitään ei ole, turha mehustella siitä mitään enempää.Olen koko ajan sanonut, ettei s:n kanssa ystävyys ole este suhteelle ehkä b ei halunnut valehdella ja siksi kierti asian
Tunge sinä ne Joksujen yhteydet vaikka kristallipalloosi.Ei millään tapaa, jos ei näy joksujen yhteydessä.
B arvostaa häntä puolustavia korkealle varmasti, toisin on juoruilijoiden kohdalla.B häiriintyy susta ja vain susta. Sitä pelottaa tollaset hullut.
Ei hän olekaan. Hän ei myöskään kieltänyt suhdetta. Suhteessa voi olla ja samaan aikaan voi olla ystävä&Kollega jos ymmärrätB ei ole valehtelija ja sanoi selkeästi mitään ei ole, turha mehustella siitä mitään enempää.