Anna katsoa saatte hyvää fiilistä jos teidän liittonne on vakaalla pohjalla.Hän itse sanoo haluavansa katsoa sitä vierestä.
Ootko tehnyt niin ite?Anna katsoa saatte hyvää fiilistä jos teidän liittonne on vakaalla pohjalla.
Olen tehnyt. Minun mies yllyttää minua olemaan muiden miesten kanssa.Ootko tehnyt niin ite?
Onko ne miehet sitten olleet ns. afrikkalaisia tummaihoisia ja käytättekö kumia?Olen tehnyt. Minun mies yllyttää minua olemaan muiden miesten kanssa.
Mieheni haluaa mielellään myös katsoa kun vaimoa pannaan.
En ole ollut kuin yhden tumman miehen kanssa.Onko ne miehet sitten olleet ns. afrikkalaisia tummaihoisia ja käytättekö kumia?
Oliko sillä tummalla iso ja saiko hän sinut tulemaan?En ole ollut kuin yhden tumman miehen kanssa.
Hän on mieheni työkaveri jaa olen ollut hänen kanssa ehkä 10-15 kertaa tähän mennessä. Ei olla käytetty kortsuja.
Enempi on ollut suomalaisia miehiä kotimaassaq.
On iso ja saa minut todella tulemaan useasti illan ja yö aikana.Oliko sillä tummalla iso ja saiko hän sinut tulemaan?
Ottaako ne sinua yhtäaikaa? DP vai eri paikkoihin?On iso ja saa minut todella tulemaan useasti illan ja yö aikana.
Molemmat panee useasti yön aikana.
Saan orgasmin helposti.
Jos on miehesi ehdotus antaa vieraiden naida sinua niin anna miehesi katsella ķun nautit.Ottaako ne sinua yhtäaikaa? DP vai eri paikkoihin?
Muistan miten itse olin epävarma kun olin ensikeftoja kahden miehen kanssa.Kyllä minun puolestani poikaystäväsi saa katsella.
Pelottiko kun olit ekan kerran yhden miehen kanssa?Muistan miten itse olin epävarma kun olin ensikeftoja kahden miehen kanssa.
Seurasin mieheni ilmeitä kun huomasi vieraan sormet sisälläni kun hän tuli itse sormineen paikalle.
Itse olin niin kiimassa että halusin tulla heti pannuksi.
Mieheni on antanut vieraan panna minua aina ensin.
Mieheni nauttii katsoa kun minua panee toinenkin mies.
Tarkoitan että anna miehesi olla mukana kun nautit muistakin miehistä.
Nauttikaa yhdessä.
Toivottavasti toteutat miehesi haaveet useinHän itse sanoo haluavansa katsoa sitä vierestä.
Mieheni nauttii katsoa kun vaimoa pannaan.Toivottavasti toteutat miehesi haaveet usein
Voisitko hieman kertoa tarkemmin minkälaisessa asennossa kyseinen akti tapahtuu eli missä sinä olet että pystyt nuolemaan klitorista?Naiseni nauttii todella äänekkäästi kun vieras kulli työstää takaapäin ja minä samalla nuolen kltorista
Olen huomannut että erityisesti tummat miehet ovat mieltyneet runsaisiin muotoihini. Jostain syystä leveälanteinen ja isoperseinen nainen vaan kiinnostaa. Sen huomaa baareissa, juttua tullaan hieromaan vaikka millä verukkeella. Olen toki tumman miehen mukaan lähtenytkin mut en sentään kahden kanssa. Olen ollut kahden kanssa mut silloin oli kyseessä ihan suomipojat. T Teija