Antaisiko poikaystävän katsoa kun 2-3 tummaa miestä nai minua?

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kyllä minun puolestani poikaystäväsi saa katsella.
Muistan miten itse olin epävarma kun olin ensikeftoja kahden miehen kanssa.
Seurasin mieheni ilmeitä kun huomasi vieraan sormet sisälläni kun hän tuli itse sormineen paikalle.
Itse olin niin kiimassa että halusin tulla heti pannuksi.
Mieheni on antanut vieraan panna minua aina ensin.
Mieheni nauttii katsoa kun minua panee toinenkin mies.
Tarkoitan että anna miehesi olla mukana kun nautit muistakin miehistä.
Nauttikaa yhdessä.

• Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Muistan miten itse olin epävarma kun olin ensikeftoja kahden miehen kanssa.
Seurasin mieheni ilmeitä kun huomasi vieraan sormet sisälläni kun hän tuli itse sormineen paikalle.
Itse olin niin kiimassa että halusin tulla heti pannuksi.
Mieheni on antanut vieraan panna minua aina ensin.
Mieheni nauttii katsoa kun minua panee toinenkin mies.
Tarkoitan että anna miehesi olla mukana kun nautit muistakin miehistä.
Nauttikaa yhdessä.
Pelottiko kun olit ekan kerran yhden miehen kanssa?

vierailija
Kivaa ja kiihottavaa katseltavaa kun rouva on naitavana. Kaveri on pari kertaa ollut rouvaa naimassa, seuraava haave on afro kundi naisi rouvaa. Hän voisi ehkä suostua jos löydän hyvän tyypin?

Olen huomannut että erityisesti tummat miehet ovat mieltyneet runsaisiin muotoihini. Jostain syystä leveälanteinen ja isoperseinen nainen vaan kiinnostaa. Sen huomaa baareissa, juttua tullaan hieromaan vaikka millä verukkeella. Olen toki tumman miehen mukaan lähtenytkin mut en sentään kahden kanssa. Olen ollut kahden kanssa mut silloin oli kyseessä ihan suomipojat. T Teija

vierailija
Olen huomannut että erityisesti tummat miehet ovat mieltyneet runsaisiin muotoihini. Jostain syystä leveälanteinen ja isoperseinen nainen vaan kiinnostaa. Sen huomaa baareissa, juttua tullaan hieromaan vaikka millä verukkeella. Olen toki tumman miehen mukaan lähtenytkin mut en sentään kahden kanssa. Olen ollut kahden kanssa mut silloin oli kyseessä ihan suomipojat. T Teija

vierailija
Meillä on Teijan kanssa saman tapaisia kokemuksia. Vaimoni on uhkeamuotoinen ja kerää baareissa maahanmuuttajataustaisten miesten huomiota. Erityisesti turkkilaiset ukot on ihan täpinöissään kun vaimo on pukeutunut vähänkin antavaan puseroon jossa tissit pääsee hyvin esille. Voimo itsekin kiihottuu vieraiden miesten huomiosta ja muutamaan kertaan olemme pyytäneetkin jonkun mukaan meille jatkoille harrastamaan kimppakivaa. Olen itse joko katsonut vierestä tai sitten osallistunut hauskanpitoon.

Käytän ylikireitä farkkuja ja antavia kaula-aukkoja viihteellä ollessani. Paksut reidet, leveät lanteet ja iso perse ahdettuina mataliin, liian kireisiin farkkuihin ei ehkä ole niin kaunis näky kaikkien mielestä mut olen huomannut et minulla tää toimii. Ehkä joskus vielä uskallan kokeilla kahtakin tummaa miestä, aika näyttää. T: Teija

Yhteistyössä