K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No sitähän emme tiedä millainen prioriteetti, mutta ei ole varmaan asialla ollut niin kiire heidän mielestä, kun joksut käyneet melko usein Suomessa kuitenkin ja ovat aina silloin nähneet.
Ja Joksutkin ovat käyneet täällä keikkojen takia. Jos keikkoja ei olisi, niin tuskin olisivat täällä ravanneet noin usein. Tuntuu siltä, että joillekin (shippaajille?) se K:n matkustaminen Sloveniaan on tärkeämpi juttu, kuin mitä se itse K:lle on.
 
vierailija
Luulen että menossa on tämän syksyn tai talven aikana kuitenkin, kun ovat molemmat niin sanoneet. Nuo vihjailut (erityisesti Härtsän tiktok) tuohon ajankohtaan oli vähän hassuja, ihmettelen jos eivät hoksanneet, että ne luo turhia odotuksia. Mutta eiköhän se tapaaminen ole tulossa ennen pitkää. Eihän sillä niin kiire ole, hyviä ystäviä ovat kuitenkin. Tuossa tapaamisten välissä olevassa ajassa ei ole sinänsä mitään ihmeellistä, kuin korkeintaan sellaisille, jotka edelleen uskovat heillä olevan jotain muutakin kuin sitä ystävyyttä.
Mä en edes nähnyt Härtsän tiktokissa minkäänlaista vihjailua Sloveniaan menosta. Sekin oli vain joidenkin innokkaiden oma tulkinta.
 
vierailija
Kaikki mulle heti? B ja K sopivat viime vuonna viisuissa tai pian viisujen jälkeen vierailevansa toistensa kotimaassa.
Jos kuuntelee tarkasti sen mitä Kärtsä sanoi viime vuonna viisujen yhteydessä, niin hän sanoi, että he yrittävät järjestää niin, että Bojan tulee Suomeen TAI että hän menee Sloveniaan. Ei sanonut mitään sellaista tuolloin viisujen jälkeen, että tapahtuisi nuo molemmat. Myöhemmin Kärtsä on toki kertonut aikomuksistaan mennä Sloveniaan, mutta viisujen jälkeen oli puhetta vain tuosta, että jompikumpi heistä vierailee toisen maassa ja se oli sitten Bojan, joka ehti tuolloin tulla Suomeen.
 
vierailija
Jos kuuntelee tarkasti sen mitä Kärtsä sanoi viime vuonna viisujen yhteydessä, niin hän sanoi, että he yrittävät järjestää niin, että Bojan tulee Suomeen TAI että hän menee Sloveniaan. Ei sanonut mitään sellaista tuolloin viisujen jälkeen, että tapahtuisi nuo molemmat. Myöhemmin Kärtsä on toki kertonut aikomuksistaan mennä Sloveniaan, mutta viisujen jälkeen oli puhetta vain tuosta, että jompikumpi heistä vierailee toisen maassa ja se oli sitten Bojan, joka ehti tuolloin tulla Suomeen.
Itse asiassa siinä Katrin kanssa pidetyssä IG-livessä sanoi, että ovatsopineet jo, että B tulee Suomeen ja K:n kämpille pötköttelemään JA toistepäin. Mutta eihän sillä nyt oikeasti mitään väliä ole.
 
vierailija
Ja Joksutkin ovat käyneet täällä keikkojen takia. Jos keikkoja ei olisi, niin tuskin olisivat täällä ravanneet noin usein. Tuntuu siltä, että joillekin (shippaajille?) se K:n matkustaminen Sloveniaan on tärkeämpi juttu, kuin mitä se itse K:lle on.
Olen siis itsekin K&B shippaaja, jolle vastasit, mielestäni K saa mennä ja tulla silloin, kun haluaa ja se käy molemmin puolin, ovat oikeita ihmisiä ja ärsyttävää tälläinen vaatimusten asettaminen. Itsekään en nähnyt H:n tiktok:issa mitään Sloveniaan vihjaavaa.
 
vierailija
Ja Joksutkin ovat käyneet täällä keikkojen takia. Jos keikkoja ei olisi, niin tuskin olisivat täällä ravanneet noin usein. Tuntuu siltä, että joillekin (shippaajille?) se K:n matkustaminen Sloveniaan on tärkeämpi juttu, kuin mitä se itse K:lle on.
No itse näkisin K&B / Jokerit välit niin, että ovat varmaan ihan hyviä kavereita ja kollegoita, mutta ei ehkä kuitenkaan sellaisia ystäviä, joiden kanssa vietettäisiin pidempiä aikoja lomalla tms., jos siihen ei liity mitään työjuttuja samalla.
 
vierailija
Olen siis itsekin K&B shippaaja, jolle vastasit, mielestäni K saa mennä ja tulla silloin, kun haluaa ja se käy molemmin puolin, ovat oikeita ihmisiä ja ärsyttävää tälläinen vaatimusten asettaminen. Itsekään en nähnyt H:n tiktok:issa mitään Sloveniaan vihjaavaa.
Niinpä ja ei heillä ole mitään velvollisuutta jakaa meille mitään, jos joskus tapaisivatkin
 
vierailija
Mäkin ajattelen että voi olla miten vain, mutta toisaalta ei ole erityistä syytä uskoa, että jos jotain oli, niin se olisi loppunut. B:n kupliva iloisuuskaan ei oikein viittaa siihen, että olisi mönkään mennyt suhteenalku takana. Ainakin sellaista iloista ilkikurisuutta on ollut hänellä videopätkissä tavallistakin enemmän jotenkin.

S oli myös suloinen kun puhui Armanin mainoksessa siitä onko hänellä ”hidden passion”. On kuulemma, hän kertoi iloinen pilke silmäkulmassaan, mutta jos kertoisi mikä se on, se ei olisi enää salainen. Ja kun joku tulee nyt kertomaan että se on mainos, niin joo, tiedän. Häneltä kuitenkin kyseltiin juttuja siinä, niin huvitti kun oli jotenkin niin sopiva tuo vastaus ja koko olemus. Ja ei tarvitse kenenkään nyt kauhistua ja ottaa haudanvakavasti tätä juttua, en itsekään ota. Välillä on kiva pohtia keveästi juttuja ja sellainen toisten juttujen agressiivinen tyrmääminen vetää kaiken hyväntuulisen ja hyväntahtoisen keskustelun alas ja tilalle tulee pelkkää riitelyä.
Mun mielestä on erityistä syytä uskoa, että jos jotain on ollut niin se on loppunut.
- Esim. B oli tiiviisti piilossa sen ajan kun ehkä näitä bongauksia on ollut, poikkeuksena Ruissi, mutta nyt on sitten taas palannut someen ja seurapiireihin ja kaverijuttuihin -> ei tarvitse enää piilotella kun eivät ole yhdessä.
- Bn omien ja muidenkin stoorien/kuvien mukaan ollut nyt tosiaan pidempään Sloveniassa. Häntä on siis bongattu siellä eri paikoissa, mutta S ei mitään havaintoa, vaikka tuli niinkin lähelle kuin Venetsiaan. (Se kahvilakuva oli aikaisemmin kesällä, siitä on jo aikaa.)
- Se ihmeellinen reaktio juorupaljastukseen ja ihan random postaus siinä yhteydessä. Joko pelästyi/ärsyyntyi vääristä huhuista tai sit siitä, että pieleen meni eikä halua siitä nyt enää puhuttavan.
- Tuo Bn iloisuus voi olla sitäkin, että levynteossa on päästy loppusuoralle, paineet helpottanut. (Tai sit sekin, kun ei tarvitse väkisin yrittää pitää yllä suhdetta joka ei toimi /vitsi 😜)
 
vierailija
Tottakai shippaajat odottaa enemmän et nää kaksi päätyy edes samaan maahan. Shippaajat haluavat asioita mitä he itse eivät tekisi.
Tämä on varmaan totta monen ihmisen kohdalla, ei vaan shippaajien. Se on aina helpompi nähdä ne puutteet toisessa ihmisessä ja ihmetellä, että miksei se toinen ihminen tee sitä ja tätä. Sivusta on niin helppo huudella.
 
vierailija
Mun mielestä on erityistä syytä uskoa, että jos jotain on ollut niin se on loppunut.
- Esim. B oli tiiviisti piilossa sen ajan kun ehkä näitä bongauksia on ollut, poikkeuksena Ruissi, mutta nyt on sitten taas palannut someen ja seurapiireihin ja kaverijuttuihin -> ei tarvitse enää piilotella kun eivät ole yhdessä.
- Bn omien ja muidenkin stoorien/kuvien mukaan ollut nyt tosiaan pidempään Sloveniassa. Häntä on siis bongattu siellä eri paikoissa, mutta S ei mitään havaintoa, vaikka tuli niinkin lähelle kuin Venetsiaan. (Se kahvilakuva oli aikaisemmin kesällä, siitä on jo aikaa.)
- Se ihmeellinen reaktio juorupaljastukseen ja ihan random postaus siinä yhteydessä. Joko pelästyi/ärsyyntyi vääristä huhuista tai sit siitä, että pieleen meni eikä halua siitä nyt enää puhuttavan.
- Tuo Bn iloisuus voi olla sitäkin, että levynteossa on päästy loppusuoralle, paineet helpottanut. (Tai sit sekin, kun ei tarvitse väkisin yrittää pitää yllä suhdetta joka ei toimi /vitsi )
Musta on ihan fine, että meillä on eri mielipiteitä, saa ollakin kun kukaan täällä ei totuutta tiedetä. Näistä on ihan hauska keskustella kuitenkin, jos ei mene riitelyksi.

Tuohon Venetsia-asiaan sanoisin, että silloin on voinut olla S:llä tiukat aikataulut ja ovat jättäneet tapaamisen väliin. He ovat kuitenkin tavanneet ainakin heinäkuun loppupuolella todistetusti, joten siitä ei ollut vielä kovin pitkä aika. K/B shipissä (tosissaan shippaajat) esim. on pidetty ihan normaalina sitä, että näkevät tosi harvoin, vaikka välimatka on noin lyhyt. Itselle se ei olisi enää uskottavaa, noilla heidän tapaamisväleillään, mutta tuo että S:n Venetsiassa käynnin yhteydessä ei nähty, voisi helposti mennä ihan vaan aikataulujen piikkiin. Ei myöskään tiedetä tarkasti mistä S tuli Venetsiaan ja milloin lähti, eikä hänen menoistaan muutenkaan tiedetä oikein mitään. Ei siis voida olla varmoja, onko hän ollut jossakin välissä Sloveniassa. Raha ei ainakaan olisi esteenä lyhyellekään reissulle, jos aikaa on jossain välissä ollut. B tuskin on ollut levytyskiireiden keskellä missään, sitä en itsekään usko.
 
vierailija
Hmm vaikee sanoo, kun laskee eri päivinä eri määrissä ei välttämättä alle mene, mutta ehkä lähemmäs 150t? Nyt on alle tuhansilla kuitenkin laskenut
Mä oon seurannut tätä viimeiset pari vkoa kun tää on nyt noussut jännäyksen kohteeksi. Sinä aikana se laskuvauhti on ollut n. 700-1000 päivässä, sillä vauhdilla siis mentäis alle. Mutta en ole sen enempää perillä tästä, kun en ole aikaisemmin seurannut, onko tää vauhti esim. ollut hidastumaan päin vai onko se ollut saman tasoista koko ajan.
 
vierailija
Mä oon seurannut tätä viimeiset pari vkoa kun tää on nyt noussut jännäyksen kohteeksi. Sinä aikana se laskuvauhti on ollut n. 700-1000 päivässä, sillä vauhdilla siis mentäis alle. Mutta en ole sen enempää perillä tästä, kun en ole aikaisemmin seurannut, onko tää vauhti esim. ollut hidastumaan päin vai onko se ollut saman tasoista koko ajan.
Oon seurannut ja no silloin ennen sitä yllättävää nousua ja sit se lasku sen jälkeen niin kuuntelijat laski tyyliin pari tuhatta per päivä, joten siitä vauhdista se ainakin on hidastunut. Joskus laskee vähemmän, joskus enemmän. Muuten SBJ:lla on striimikertoja 772 999. Tahti on tasainen 4-5 tuhatta kuuntelukertaa päivässä.
 

Yhteistyössä