K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
K twiittaaja taisi kritisoida omalla tekstillää yhtä ulkkis fania, joka on pyöriny näiden perässä. Myös asunu Ljubljanassa kai Jokereiden takia. Et hän postasi johonkin chat ryhmään kuvan K:n kanssa kentältä. Jäi hämäräksi mikä maa, mutta aamulla aikasin. Tuskin sattumalta niin sekin rajaa vähän...
 
vierailija
Siis nytkö shippaajat uskovat täysillä johonkin yhteen kusiseen havaintoonn lentokentältä?!? Sadiesta ja Bojanista oli useamman ihmisen havainto matkalla Hampuriin, mutta se ammuttiin juuri shippaajien toimesta alas, kun ei muka ollut tarpeeksi todisteita. Tässä sen taas näkee! Nyt heille riittää yksi ainoa hämyinen havainto ja heti uskotaan! Taas se kaksinaismoralismi ohoi!
Epävarma havainto ihmiseltä joka ei ole edes fani on eri asia kuin fanin yhteiskuva artistin kanssa, joka on julkaistu yksityisessä Instassa.
 
vierailija
Katsoin sen Häärijän videon. Onnellinen Häärijä huomaa puskassa pahvisen Käärijän, kummastelee ja jatkaa matkaa. Itsessään ei tunnu olevan mitään kovin erikoista pointtia. Lähinnä kuvateksti tiktok:ssa viittaa kadonneen Käärijän etsintään. Pitää kai odotella part 2 versiota.

Muuten en tossa videossa näe mitään viitteitä albumiin, keikkoihin tai Sloveniaan. Musiikki viittaa euroviisuihin. Ymmärrän hyvin jos shippareilla on lähtenyt laukalle (vai onko? ). Onhan se varmasti helppo ajatella, että Käärijä tekee muutaman päivän vierailun viisubestiksen luona, kun välimatka on lyhyt. Eihän Bojan tai Jokerit taida tulla enää loppuvuonna Suomeen keikallekaan. Balkanille luvassa keikkoja joten yksi hyvä syy nähdä. Etenkin kun viimeksi oli Serbiassa. Reaktio olisi täysin erilainen, jos tiedettäisi Käärijän olevan kotona. Katoaminen luonnollisesti yhdistetään hiljenneeseen someen.

Yleensä näissä Häärijän videoissa on enemmän ajatusta takana. Ei ne oli mitään tuli mieleen, kuvaan ja julkaisen. Johonkin pyritään. Katsotaan sitten, mistä se Käärijä löytyy viimeisessä osassa.

ps. varmaan tässä etäisesti viitataan myös siihen, kun Häärijä ja Käärijä ovat melkein aina toistensa kanssa. Serbiassa ei ollut, kun Häärijällä oli muuta. Vieläkö sitä ollaan eri teillä? Ja miksi?
Olen samaa mieltä. En näe Häärijän videossa mitään, mikä yhdistäisi K:n Sloveniaan ja Joksuihin. Voin toki olla väärässäkin, mutta musta se video on myös enemminkin Härtsän tapa ”ihmetellä”, että missä K on. Musiikki voi olla sattumaa tai tietoista, mutta sekään ei välttämättä liity shippaukseen mitenkään.
 
vierailija
Mä en usko näihin havaintoihin ilman kuvaa enkä siis myöskään väitettyihin kuviin, jos niitä ei näy. Aivan yhtä epävarmaa, missä K on ja missä S on ollut aikoinaan. Siksi onkin jotenkin huvittavaa, että täällä aika pilkallisesti nauretaan shippareille ja tarkoitetaan ilmeisesti B /K, kun itse toimitaan täsmälleen samoin eli yhtä maanisesti ja hiuskarvoista tunnistaen, huhuja uskoen ja selästä vääntäen suurta rakkaustarinaa. Ei ole eroa, ketä shippaavat. Sama toimintamalli eikä tämä ketju ole realismia nähnytkään.

Sen verran kuitenkin totean, että B nyt sitten ilmeisesti shippareiden mielestä valehtelee, kun toteaa, että S on vain ystävä ja kollega, eikä pysty haastattelussa sanomaan näitä perusjuttuja, mitä julkkikset yleensä sanovat, että yksityisasiat eivät kuulu muille, kun ei haastatteluun mennessään tietenkään arvannut, että tätä tullaan häneltä kysymään...
 
vierailija
Ensimmäisestä B on selvästi todennut, että on ystävä ja kollega, jälkimmäiseen taas on otettu yksityishenkilö, joka ei ole julkisuudessa, joten sitä ei kai ole sovelias shipata ainakaan julkisesti. Mutta yksityisesti ilman fandomia se toki onnistuu kummankin kohdalla. Saahan niitä shipata vaikka Darth Vaderille. En vain tajua, miksi niitä omia mieltymyksiä on hierottava muiden silmille. Omasta mielestäni shippaamista saa harrastaa kohteiden hyväksynnällä, ja jos jompikumpi kohteista näyttää punaista valoa, se on lopetettava. Punaista valoa on näytetty Bodien kohdalla.
Uskomattoman tekopyhä ja typerä kommentti. En ole edes Bodie shippaaja, parittaja tms. tai miksi heitä nyt kutsutkin, mutta jotain järkeä tuohon kommentointiin. Esität jotakin moraalisaarnaajaa täällä, vaikka sun kommentti on harvinaisen tekopyhä ja kaksinaismoralismia täynnä. Ei mulla muuta.
 
vierailija
Uskomattoman tekopyhä ja typerä kommentti. En ole edes Bodie shippaaja, parittaja tms. tai miksi heitä nyt kutsutkin, mutta jotain järkeä tuohon kommentointiin. Esität jotakin moraalisaarnaajaa täällä, vaikka sun kommentti on harvinaisen tekopyhä ja kaksinaismoralismia täynnä. Ei mulla muuta.
Kerrotko, mitä tekopyhää ja kaksinaismoralismia tuossa on?
 
vierailija
Mä en usko näihin havaintoihin ilman kuvaa enkä siis myöskään väitettyihin kuviin, jos niitä ei näy. Aivan yhtä epävarmaa, missä K on ja missä S on ollut aikoinaan. Siksi onkin jotenkin huvittavaa, että täällä aika pilkallisesti nauretaan shippareille ja tarkoitetaan ilmeisesti B /K, kun itse toimitaan täsmälleen samoin eli yhtä maanisesti ja hiuskarvoista tunnistaen, huhuja uskoen ja selästä vääntäen suurta rakkaustarinaa. Ei ole eroa, ketä shippaavat. Sama toimintamalli eikä tämä ketju ole realismia nähnytkään.

Sen verran kuitenkin totean, että B nyt sitten ilmeisesti shippareiden mielestä valehtelee, kun toteaa, että S on vain ystävä ja kollega, eikä pysty haastattelussa sanomaan näitä perusjuttuja, mitä julkkikset yleensä sanovat, että yksityisasiat eivät kuulu muille, kun ei haastatteluun mennessään tietenkään arvannut, että tätä tullaan häneltä kysymään...
Mä en naura shippareille, koska shipparit tajuavat shippauksen olevan mielikuvitusta. Silloin se shippauksen toinen osapuoli on saattanut seistä vaikka keskellä Tampereen toria, jos se sitä shippausta palvelee. Kyse on siitä, että joku naurettava tyyppi tunkee tosi shippaamaan tähän ketjuun K&B:tä, vaikka se on säännöissä kielletty. Mitä luulet, että siitä seuraa? Jos kyseiselle tyypille ei kaksi shippi ketjua riitä, vaan pitää tunkea tännekin shippaamaan K&B, niin tottakai porukka reagoi siihen ja lisää vettä vaan myllyyn. Kyseisen henkilön toiminta on typerääkin typerämpää ja minä minä ajattelua pahimmillaan.
 
vierailija
Mä en usko näihin havaintoihin ilman kuvaa enkä siis myöskään väitettyihin kuviin, jos niitä ei näy. Aivan yhtä epävarmaa, missä K on ja missä S on ollut aikoinaan. Siksi onkin jotenkin huvittavaa, että täällä aika pilkallisesti nauretaan shippareille ja tarkoitetaan ilmeisesti B /K, kun itse toimitaan täsmälleen samoin eli yhtä maanisesti ja hiuskarvoista tunnistaen, huhuja uskoen ja selästä vääntäen suurta rakkaustarinaa. Ei ole eroa, ketä shippaavat. Sama toimintamalli eikä tämä ketju ole realismia nähnytkään.

Sen verran kuitenkin totean, että B nyt sitten ilmeisesti shippareiden mielestä valehtelee, kun toteaa, että S on vain ystävä ja kollega, eikä pysty haastattelussa sanomaan näitä perusjuttuja, mitä julkkikset yleensä sanovat, että yksityisasiat eivät kuulu muille, kun ei haastatteluun mennessään tietenkään arvannut, että tätä tullaan häneltä kysymään...
Mitä sun on vaikea käsittää? Tämä ei ole BoJere ketju, mutta Bodie on täällä sallittu. Tottakai täällä silloin spekuloidaan Bodie juttuja, mutta BoJeren tunkeminen tähän ketjuun on sama, kuin yrittäisit syöttää kasvissyöjille pihviä.
 
vierailija
Mä en naura shippareille, koska shipparit tajuavat shippauksen olevan mielikuvitusta. Silloin se shippauksen toinen osapuoli on saattanut seistä vaikka keskellä Tampereen toria, jos se sitä shippausta palvelee. Kyse on siitä, että joku naurettava tyyppi tunkee tosi shippaamaan tähän ketjuun K&B:tä, vaikka se on säännöissä kielletty. Mitä luulet, että siitä seuraa? Jos kyseiselle tyypille ei kaksi shippi ketjua riitä, vaan pitää tunkea tännekin shippaamaan K&B, niin tottakai porukka reagoi siihen ja lisää vettä vaan myllyyn. Kyseisen henkilön toiminta on typerääkin typerämpää ja minä minä ajattelua pahimmillaan.
👍💯
 
vierailija
Mä en usko näihin havaintoihin ilman kuvaa enkä siis myöskään väitettyihin kuviin, jos niitä ei näy. Aivan yhtä epävarmaa, missä K on ja missä S on ollut aikoinaan. Siksi onkin jotenkin huvittavaa, että täällä aika pilkallisesti nauretaan shippareille ja tarkoitetaan ilmeisesti B /K, kun itse toimitaan täsmälleen samoin eli yhtä maanisesti ja hiuskarvoista tunnistaen, huhuja uskoen ja selästä vääntäen suurta rakkaustarinaa. Ei ole eroa, ketä shippaavat. Sama toimintamalli eikä tämä ketju ole realismia nähnytkään.

Sen verran kuitenkin totean, että B nyt sitten ilmeisesti shippareiden mielestä valehtelee, kun toteaa, että S on vain ystävä ja kollega, eikä pysty haastattelussa sanomaan näitä perusjuttuja, mitä julkkikset yleensä sanovat, että yksityisasiat eivät kuulu muille, kun ei haastatteluun mennessään tietenkään arvannut, että tätä tullaan häneltä kysymään...
Erinomainen kommentti ja täsmälleen samaa mieltä.
 
vierailija
Ei ollut.
En tiedä oliko fani vai ei, mutta älytön ajatus että kukaan muu kuin omistautunut fani ei voisi varmasti tunnistaa julkkista. Itsekö et tunnistaisi suurinta osaa vaikka suomalaisista julkkiksista tai Hollywood-tähdistä, jos kohdalle sattuisi? Siis sellaisista ketä olisit esim. elokuvissa nähnyt. Kyllä Sadie Sinkin tietää moni ja samalla tavalla myös tunnistaa, vaikkei olisi mikään superfani.
 
vierailija
En tiedä oliko fani vai ei, mutta älytön ajatus että kukaan muu kuin omistautunut fani ei voisi varmasti tunnistaa julkkista. Itsekö et tunnistaisi suurinta osaa vaikka suomalaisista julkkiksista tai Hollywood-tähdistä, jos kohdalle sattuisi? Siis sellaisista ketä olisit esim. elokuvissa nähnyt. Kyllä Sadie Sinkin tietää moni ja samalla tavalla myös tunnistaa, vaikkei olisi mikään superfani.
Fanin tunnistus olisi uskottavampi kuin satunnaisen ohikulkijan, joka saattaa yhdistää epämääräisesti punaisen tukan ja viimeksi katsomansa sarjan. Näitä vääriä tunnistuksia julkkiksista on enemmän kuin aitoja.
 
vierailija
Mä en usko näihin havaintoihin ilman kuvaa enkä siis myöskään väitettyihin kuviin, jos niitä ei näy. Aivan yhtä epävarmaa, missä K on ja missä S on ollut aikoinaan. Siksi onkin jotenkin huvittavaa, että täällä aika pilkallisesti nauretaan shippareille ja tarkoitetaan ilmeisesti B /K, kun itse toimitaan täsmälleen samoin eli yhtä maanisesti ja hiuskarvoista tunnistaen, huhuja uskoen ja selästä vääntäen suurta rakkaustarinaa. Ei ole eroa, ketä shippaavat. Sama toimintamalli eikä tämä ketju ole realismia nähnytkään.

Sen verran kuitenkin totean, että B nyt sitten ilmeisesti shippareiden mielestä valehtelee, kun toteaa, että S on vain ystävä ja kollega, eikä pysty haastattelussa sanomaan näitä perusjuttuja, mitä julkkikset yleensä sanovat, että yksityisasiat eivät kuulu muille, kun ei haastatteluun mennessään tietenkään arvannut, että tätä tullaan häneltä kysymään...
Selästä ja hiuskarvoista? Mistäköhän mahdat puhua? Kahvilakuvassa näkyy selkeästi kasvot, ei siinä ole mitään epäselvää.

Olipa asia niin tai näin, B ei ole valehdellut mitään, koska kiersi asian haastattelussa. Tuo valehtelu on K/B -shippaajien käyttämä termi ja se jos mikä on epäreilu B:tä kohtaan, kun ei ole sanonut selkeästi asiasta mitään.
 
vierailija
Selästä ja hiuskarvoista? Mistäköhän mahdat puhua? Kahvilakuvassa näkyy selkeästi kasvot, ei siinä ole mitään epäselvää.

Olipa asia niin tai näin, B ei ole valehdellut mitään, koska kiersi asian haastattelussa. Tuo valehtelu on K/B -shippaajien käyttämä termi ja se jos mikä on epäreilu B:tä kohtaan, kun ei ole sanonut selkeästi asiasta mitään.
Miten "ystävä ja kollega" ei ole selvästi sanottu?
 
vierailija
Fanin tunnistus olisi uskottavampi kuin satunnaisen ohikulkijan, joka saattaa yhdistää epämääräisesti punaisen tukan ja viimeksi katsomansa sarjan. Näitä vääriä tunnistuksia julkkiksista on enemmän kuin aitoja.
En fanita montakaan julkkista ja joka kerran kun olen jonkun suomalaisen julkkiksen jossain nähnyt, olen tunnistanut kyllä varmaksi, ei ole tarvinnut epäillä itseäni. En edes laskisi epävarmaa tunnistusta tunnistukseksi.
 
vierailija
Miten "ystävä ja kollega" ei ole selvästi sanottu?
Myös rakastavaiset voivat olla lisäksi ystäviä ja kollegoja. On ihan tavallinen tapa julkkiksilla sanoa aluksi että ollaan ystäviä ja myöhemmin julkistaa suhde. En väitä varmaksi että näin on juuri heidän kohdallaan, mutta pointti on että tuo olisi sellaisessakin tilanteessa ihan tavallista, ei valehtelua. B ei edes sanonut että VAIN ystäviä. Joskushan se ehkä nähdään miten on.
 
vierailija
Musta ois paljon kivempi jos tää komposti ois realistien paikka eikä mikään shippipaikka. Oli shippaus mikä tahansa. Ruvennu ärsyttämään tämä Bodie hierontakin, mutta BoJerekään ei iske.
Bodie ärsyttää muakin sen takia, että sitä pidetään niin varmana ja "realistisena" shippinä. Aivan yhtä epävarmaa toiveajattelua kuin kaikki muukin, mutta ainakin Bojere-shippaajat (sitä yhtä lukuun ottamatta) tietää ettei shippaus ole todellisuutta.
 

Yhteistyössä