vierailija
Tää on aivan ihana kuva. KiitosIhana kuva B:stä ja Janista. https://x.com/yoda_bor/status/1835707750652768269?s=61
Tää on aivan ihana kuva. KiitosIhana kuva B:stä ja Janista. https://x.com/yoda_bor/status/1835707750652768269?s=61
Niinpä. Järjen köyhyyttä.Ei kukaan täyspäinen ylipäätänsä tule shippaamaan bojereä kompostiin, vaan tekee sen shippiketjuissa.
Osui ja upposi As it shouldJust ajattelin samaa, kaikenlaisia perusteluja sitä näkee
Yhtä järjen köyhyyttä kuin jankata yksityishenkilöistä shippiketjuissa.Niinpä. Järjen köyhyyttä.
Ja te tuotte S ja yksityishenkilöjuttuja sinne miksi?Niinpä. Järjen köyhyyttä.
No tää ei oo shippiketju. Vauvalla ja Puutarhalla luultavasti trollit jankkaaYhtä järjen köyhyyttä kuin jankata yksityishenkilöistä shippiketjuissa.
Ja sä tiedät, että ne tulee täältä eikä trolleilta?Ja te tuotte S ja yksityishenkilöjuttuja sinne miksi?
Ennustaja kostaa Kompostissa kaikki K&B shippi ketjussa tehdyt vääryydet. Valkoinen ratsu vaan laukkaa ennustaja selässään.Yhtä järjen köyhyyttä kuin jankata yksityishenkilöistä shippiketjuissa.
Eikö sulla oikeasti ole koskaan käynyt mielessä, että trollit tietää tasantarkkaan, mitä kannattaa kirjoittaa missäkin ketjussa.Ja te tuotte S ja yksityishenkilöjuttuja sinne miksi?
Onhan, S:kin shippaatte B:lle ja täällä ei ollut sääntöjä.No tää ei oo shippiketju. Vauvalla ja Puutarhalla luultavasti trollit jankkaa
No jos kerta S&B on shippiä, niin miksi jaksat raivota siitä päivästä toiseen. Eihän se silloin ole juoruilua tai pakotusta, vaan shippiä.Onhan, S:kin shippaatte B:lle ja täällä ei ollut sääntöjä.
Ei se ole shippiä, vaan tosirakkautta.Onhan, S:kin shippaatte B:lle ja täällä ei ollut sääntöjä.
Eihän sille sovi muutkaan shipit. Jancekaan ei kuulemma ole soveliastaNo jos kerta S&B on shippiä, niin miksi jaksat raivota siitä päivästä toiseen. Eihän se silloin ole juoruilua tai pakotusta, vaan shippiä.
Niin olet rakastunut siihen tarinaan.Ei se ole shippiä, vaan tosirakkautta.
Ei se ole tarina, vaan fakta. Bojan Punahilkka. Vai onko punahilkka Jan? No kumpikin käy mulle.Niin olet rakastunut siihen tarinaan.
Jos B on sanonut, että ystäviä ja kollegoja niin se tulisi uskoa, eikä väittää valehtelijaksi.S ja B voivat olla pariskunta tai ystäviä. Musta se yksi kuva ei todista mihinkään suuntaan. Ystävät tai pariskunnat tapaavat toisiaan. Eri asia jos olisi ollut jotain läheisyyttä kuvassa, mutta normaalisti istuttiin ruokapaikassa. Kuva on musta aito, luultavasti kaukaa otettu. Siksi sekalainen höttö.
Oon ihan samaa mieltä. Enemmän kuitenkin kallellaan sinne suhteen suuntaan, siksi että tuntuvat molemmat panostavan toistensa näkemiseen, vaikka asuvat niin kaukana toisistaan.S ja B voivat olla pariskunta tai ystäviä. Musta se yksi kuva ei todista mihinkään suuntaan. Ystävät tai pariskunnat tapaavat toisiaan. Eri asia jos olisi ollut jotain läheisyyttä kuvassa, mutta normaalisti istuttiin ruokapaikassa. Kuva on musta aito, luultavasti kaukaa otettu. Siksi sekalainen höttö.
Jan itse on osoittanut kiusaantumista sitä shippiä kohtaan. Koitan vaan lukea häntä siinä.Eihän sille sovi muutkaan shipit. Jancekaan ei kuulemma ole soveliasta
Olen eri, mut kukaan ei oo väittänyt häntä valehtelijaksi.Jos B on sanonut, että ystäviä ja kollegoja niin se tulisi uskoa, eikä väittää valehtelijaksi.
Miten niin panostavan, B käynyt kerran nykissä ja S ehkä kerran Sloveniassa, jos kuva on aito, eikä niitä milloinkaan ole nähty kaksin?Oon ihan samaa mieltä. Enemmän kuitenkin kallellaan sinne suhteen suuntaan, siksi että tuntuvat molemmat panostavan toistensa näkemiseen, vaikka asuvat niin kaukana toisistaan.
Edelleen, jos Jan olisi kiusaantunut niin A) hän ei tuottaisi Nacen kanssa shippimateriaalia B) Nace ei jakaisi Jance fanarttia. Tuo Janin kiusaantuneisuus on vaan sun mielikuvaa.Jan itse on osoittanut kiusaantumista sitä shippiä kohtaan. Koitan vaan lukea häntä siinä.
Jos yritti sillä vihjata, että anaalileikit on jees.Muistakaapa sitten kaikki, kun ukkonne vetäisee ruutupaidan päälle niin se tarkoittaa sitten että bänät tuli. Mut mites se kun B:llä oli viimeksi K:ta tavatessa ruskearaitainen T-paita? Ei voi rakkaus kukoistaa siinäkään suhteessa 🫢