Covid-19-rokotus ei ole niin turvallinen, että sen ottamista kannattaisi suositella

vierailija
Tiesithän sen, ettei kaikkia vainajia suinkaan avata. Vain sellaiset, joidenka kuolinsyyssä on selvittämisen tarvetta ja jos omaiset vaativat avausta. Pääsääntöisesti patologianlaitoksella on puutetta vainajista ja esim opetusavaukseen on varattava ryhmäaika.
 
vierailija
Tuntuu että osaa himotti piikkien jatkuva otto. Eikö se ole outoa. Kausijutut myös samaan. Ota toki jos himottaa, mutta älä minua syytä jos otit 200 lopulta ja se tuntuu toksiselta.
 
vierailija
👍
Kiitos kannanotostasi!
Pohjois-Korea heitto oli minulle tarkoitettu.
Minua aina naurattaa, kun siitä maasta tulee uutisia. Kim on laihtunut ja voi hyvin.
Katsoin Aurora-tulevaisuustapahtuma keskusteluja. Kirjoitin jo aiemmin Me Naiset uusimmassa numerossa olevasta artikkelista ’Some on rikki’.
Riku Rantala sanoi, että somen keskustelukulttuuria vaivaa lastentaudit.
Lispetti on kirjoittanut olevansa yksityisyrittäjä ja ilmeisesti hänellä on liikaa vapaa-aikaa.
Muistan kun itse olin 40+ iässö kaikkitietävä besserwisser. Istuimme työpaikalla pitkään kahvitauoilla ja juteltiin kaikenlaisista asioista tieteen adiantuntijoiden kanssa.
Senaikainen aviomies oli liikemies ja matkusteli jatkuvasti ympäri maailmaa.
Minua kammottaa suomen kielen tilanne. Pienessä maassa otetaan suoraan käyttöön ulkomaisia sanontoja kuten busiin alle heittäminen.
Jos olisin tosikko, parkuisin nyt jääneeni bussin alle Lisbetin heittämänä. Toisena vaihtoehtona heristäisin nyrkkiäni ja latelisin sivukaupalla tekstiä Pohjois-Korean tilanteesta.
Heräsin myöhään ja mietin miksi tänään liputetaan.
Lasten oikeuksien päivä. Ehkä joskus liputetaan Fiksun somekäyttäytymisen päivää.
Olin 1990-luvulla terveysterroristi. Sitten puolisoni terveys romahti ja vein kaikki vitamiini- ja muut valmisteet muovipussissa roskiin.
Paras keino voida hyvin on luottavainen asenne elämään. En ahdista itseäni terveyshumpuukilla.
Tiedän, että tälläkin palstalla pyörii vaihtoehtohoitoihin hurahtaneita. Ylen iltauutisissa kerrottiin, että Etelä-Saksan matala koronarokoteprosentti johtuu osin alueen perinteisistä uskomushoidoista.
Kaikkea olen kokeillut, mutta homeopatiaa en.
Joten rakkaat lukijat. Juttujani vuosia jopa vuosikymmeniä lukeneneet tietävät, että en vähästä vedä hernettä nenääni. Nenän kautta hengittäminen on terveellistä, luin Me Naisista.
Et edes sepiaa? PMS kaikkoaa sillä
 

Yhteistyössä