K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei siinä kyllä sanota että halaaminen on väärin
Korjasinkin tuossa ettei välitä mikä on oikein, mutta sama ajatushan siinä on. Ei välitä mikä on oikein tai väärin kun ei tunne kipua sen toisen käsivarsilla. Kyllä se sovellettuna musta sopii myös tuohon mökkitarinaan hyvin, kun ei niitä sanoituksia niin kirjaimellisesti yleensä tehdä.
 
vierailija
Korjasinkin tuossa ettei välitä mikä on oikein, mutta sama ajatushan siinä on. Ei välitä mikä on oikein tai väärin kun ei tunne kipua sen toisen käsivarsilla. Kyllä se sovellettuna musta sopii myös tuohon mökkitarinaan hyvin, kun ei niitä sanoituksia niin kirjaimellisesti yleensä tehdä.
Huomasin että et ollutkaan korjannut juuri tuota minun kommenttiani, mut tulipa selvennettyä tuota omaakin tekstiä tarkemmin 😄
 
vierailija
Mun mielestä siinä on jokin syvempi merkitys ja siksi itsekin uskon sen kertovan korona ajasta.
No pinnallisempi merkityshän se olisi, kuin ei-toivottavan rakkauden kuvaaminen. Tai itse en ymmärrä, miksi henkilö on sen poislähtijän sylissä vielä, joka ei halua häntä mukaansa, tulkitsen niin, että jotain väärää siinä syleilyssä olemisessa on, mutta se ei sillä hetkellä huoleta.
 
vierailija
Eikös Joksut muutenkin ole sanoneet, että korona-aika oli heille rankka, kun eivät pystyneet näkemään toisiaan, vai muistanko nyt väärin?
Mun aivot ei ole mikään Joksujen tietopankki. Ihmettelen, kun joiltakin tulee kuin apteekin hyllyltä kaikki Joksuihin liittyvät jutut ja kuvat. En edes edusta mitään The Doors sukupolvea, mutta silti muisti pätkii.😂🤣 Mä kyllä muistaisin, että jossakin haastattelussa ovat puhuneet korona ajasta.
 

Yhteistyössä