K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jan ja Bojan ei oo kyllä lapsuudenystäviä, vaan ovat tavanneet 2016, kun b meni Buržuazijan keikalle (musta on houkuttelevaa ajatella että se on siellä katsonut Krisiä ja Jania ja todennut että noi minä haluan :D). Olivat tuolloin siis 17-vuotiaita molemmat.
Tää on kyllä jotenkin niin 🥰 Toki se voi aina sanoa että ne täytti sen toiveet kitaristien taitotasosta, ja se on varmasti tottakin, mutta muistan jonkun vanhan haastattelun, jossa se ilmaisi asian suunnilleen just noin, että "halusin heidät" :D Voin niin nähdä Bojanin siellä keikalla tuijottamassa vuorotellen Krisiä ja Jania ja miettimässä että nuo ne on, nuo minä haluan. Kitaristeiksi siis ihan vaan.
 
vierailija
Mun veikkaus että ei tiennyt ihan alusta asti. Eihän K muutenkaan halua tuoda yksityiselämää esiin. On tullut ilmi siinä vaiheessa, kun on tullut tarve kertoa esim. siksi, että on oltu lähellä ylittää ystävyyden raja tai että gf on tullut Liverpooliin. Jotenkin en näe K:ta puhumassa viisuympyröissä gf:stä kun ei voinut tietää heti, kehen voi luottaa että jutut ei leviä.
Luulen kans että jotenkin näin se voi olla.
 
vierailija
Mut ihanaa, että Joksut päivittää discordia taas aktiivisemmin. Varmaan haluavat edes jotain matskua laittaa, kun uutta ei välttämättä nyt ole tiedossa, kun studiossa pyörivät 🥰
 
vierailija
Mun veikkaus että ei tiennyt ihan alusta asti. Eihän K muutenkaan halua tuoda yksityiselämää esiin. On tullut ilmi siinä vaiheessa, kun on tullut tarve kertoa esim. siksi, että on oltu lähellä ylittää ystävyyden raja tai että gf on tullut Liverpooliin. Jotenkin en näe K:ta puhumassa viisuympyröissä gf:stä kun ei voinut tietää heti, kehen voi luottaa että jutut ei leviä.
Näin mäkin tän oon ajatellut. K:lla oli kuitenkin ihan selvät sävelet sen suhteen että tyttöystävää ei julkisesti riepotella niin eihän se tietenkään ole siitä puhunut uusille tuttavuuksille. Ja lisäksi vielä sekin, että se kuitenkin leikitteli myös se M/M-sisällön kanssa siellä, niin ei siihenkään oikein sopinut se tyttis. Mutta jos sillä tosiaan helähti turqoise carpe diemit vähän liian syvälle, niin jossain vaiheessahan se oli varmaan tuotava esiin, ihan siitä riippumatta millä mielellä b oli menossa mukana. Ajattelen siis jotenkin niin että kun on ystävytty selvästi paremmin, kumppanista kertominen on tuntunut jo luontevalta, mutta siinä tapauksessa jos se onkin tuntenut minkäänlaista ihastumista, kumppanista kertominen on ollut varmaan jo ihan välttämättömyys.
 

Yhteistyössä