K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Periaatteessa voi, muistaakseni voi päättää että älä näytä henkilöille X ja Y, mutta siis pitää manuaalisesti etsiä käyttis. Ja tietty voi laittaa vaan seuraajille tai läheisille ystäville, mut mä en kyllä seuraa sitä kummallakaan tilillä. Tän perusteella epäilisin jotain bugia.
Pitipä nyt munkin tää tarkistaa. En seuraa, enkä yleensä käy kenenkään muun stooreissa ellei kyseessä ole joku keikkajuttu tms. Viimeksi kun täällä puhuttiin kyseisellä tilillä olevasta stoorista, uteliaisuus voitti , myönnän, ja menin katsomaan stoorin. Nyt en näe fanitilililläni hänen stooriaan, mutta henkilökohtaisella tililläni näen, että stoori on siellä. En vaan enää kehtaa mennä urkkimaan, eikä oikeastaan edes kiinnosta. Instassa voi tarinat piilottaa halutuilta tileiltä ja veikkaan, että hän on varmaan estänyt minua näkemästä niitä. Noi pitää kai tehdä ihan yksittäin joten on iso homma. Varmaan estänyt joukon tilejä, joita ei tunnista. Esim. mun fanitili on yksityinen. Nolottaa kyllä ja ihan hyvä, että lähipiiri alkaa tajuamaan stalkkeroinnin.
 
vierailija
Pitipä nyt munkin tää tarkistaa. En seuraa, enkä yleensä käy kenenkään muun stooreissa ellei kyseessä ole joku keikkajuttu tms. Viimeksi kun täällä puhuttiin kyseisellä tilillä olevasta stoorista, uteliaisuus voitti , myönnän, ja menin katsomaan stoorin. Nyt en näe fanitilililläni hänen stooriaan, mutta henkilökohtaisella tililläni näen, että stoori on siellä. En vaan enää kehtaa mennä urkkimaan, eikä oikeastaan edes kiinnosta. Instassa voi tarinat piilottaa halutuilta tileiltä ja veikkaan, että hän on varmaan estänyt minua näkemästä niitä. Noi pitää kai tehdä ihan yksittäin joten on iso homma. Varmaan estänyt joukon tilejä, joita ei tunnista. Esim. mun fanitili on yksityinen. Nolottaa kyllä ja ihan hyvä, että lähipiiri alkaa tajuamaan stalkkeroinnin.
Mulla on ollut joskus vastaava bugi, ja olen aika varma että silloin kyseessä ollut tili ei ollut mua estänyt. Härtsä nimittäin kyseessä 😄 enkä ole tietääkseni häntä mitenkään ahdistellut. Kesti useamman viikon ettei mulle näkynyt ainottakaan stooria hänen tililtään. Jossain vaiheessa sitten alkoi toimia. Muistaakseni en edes päivittänyt sovellusta sillä välillä, eli tosiaan aika outoa.
 
vierailija
Mulla on ollut joskus vastaava bugi, ja olen aika varma että silloin kyseessä ollut tili ei ollut mua estänyt. Härtsä nimittäin kyseessä enkä ole tietääkseni häntä mitenkään ahdistellut. Kesti useamman viikon ettei mulle näkynyt ainottakaan stooria hänen tililtään. Jossain vaiheessa sitten alkoi toimia. Muistaakseni en edes päivittänyt sovellusta sillä välillä, eli tosiaan aika outoa.
Ok. Voihan toki olla myös bugi, mutta toisaalta en ihmettelisi, jos alkaisi oudoilta tileiltä estämään stoorien katsomisen.
 
vierailija
”Siinä yhdessä”. Voitko tarkentaa missä ja milloin otettu? Jo ennen kuin gf tuli Liverpooliin? Jos vastaus on ei, niin pysyn kannassani, ettei tiennyt alusta saakka vaan siinä vaiheessa, kun gf tuli Liverpooliin tai silloik, kun ollaan oltu lähellä ylittää, tai ehkä jooa vähän ehditty jo ylittää, ystävyyden raja. Heti alkuun tuskin uusille tuttavuuksille tollasta sanoi.
Jep ja mä en usko, että jos B:llä olisi joku romanssi Sadien kanssa ja ois rakastunut, että ois mennyt Ruississa kesken biisin halaamaan Kärtsää. Halannut ois muuten totta kai, mutta ei tolleen kesken biisin. Se oli niin edelleen romanttisen rakkauden (toki mahdollisesti platonisen) tunnetasoinen reaktio.
Itse en usko, että hän olisi kaivannut ja trvinnut sitä, jos saisi rakkautta Sadielta tai muutenkaan parisuhteesta.
Vaikka hänellä onkin ollut paniikkioireilua lavalla ja voisi ajatella, että se oli sen lääkintää, niin silti en usko, että olisi tehnyt noin jos olisi parisuhteessa. En siis mistään mustasukkaisuussyistä, vaan en usko, että kynnys tehdä niin olisi siinä tapauksessa ylittynyt. Toki tämä on spekulaatiota siitä, onko suhdetta vai ei.
 
vierailija
Ok. Voihan toki olla myös bugi, mutta toisaalta en ihmettelisi, jos alkaisi oudoilta tileiltä estämään stoorien katsomisen.
Sitten olisi varmaan helpompi laittaa vain seuraajille/läheisille ystäville, tai blokata tilit kokonaan? Ja mun mielestä tuo pitää vielä tehdä joka kerta erikseen, siis jokaisen stoorin kohdalla lisätä nuo estot.
 
vierailija
Jep ja mä en usko, että jos B:llä olisi joku romanssi Sadien kanssa ja ois rakastunut, että ois mennyt Ruississa kesken biisin halaamaan Kärtsää. Halannut ois muuten totta kai, mutta ei tolleen kesken biisin. Se oli niin edelleen romanttisen rakkauden (toki mahdollisesti platonisen) tunnetasoinen reaktio.
Itse en usko, että hän olisi kaivannut ja trvinnut sitä, jos saisi rakkautta Sadielta tai muutenkaan parisuhteesta.
Vaikka hänellä onkin ollut paniikkioireilua lavalla ja voisi ajatella, että se oli sen lääkintää, niin silti en usko, että olisi tehnyt noin jos olisi parisuhteessa. En siis mistään mustasukkaisuussyistä, vaan en usko, että kynnys tehdä niin olisi siinä tapauksessa ylittynyt. Toki tämä on spekulaatiota siitä, onko suhdetta vai ei.
Ehkä halaskin just siksi, kun on niin rakastunut ja onnellinen. Hänkin sihteessa, kuten K ollut koko ajan. Naurattaa nää teidän romanttisen rakkauden osoitukset. Puikaa niitä siellä vauvalla. Täällä ne saa vaan vttuilua takasin.
 
vierailija
Ehkä halaskin just siksi, kun on niin rakastunut ja onnellinen. Hänkin sihteessa, kuten K ollut koko ajan. Naurattaa nää teidän romanttisen rakkauden osoitukset. Puikaa niitä siellä vauvalla. Täällä ne saa vaan vttuilua takasin.
Vittuile pois vaan. Mä ainakin luen ihan mielelläni kaikkien viestejä, enkä olisi alunperinkään ketään ollut heittämässä vauvalta ulos, kyllä sinne olisi mahtunut kaikki. Ei se mua mitenkään hetkauta jos joku on eri mieltä kuin minä enkä koe tarvetta vittuilla sen takia kellekään.

T. Eri
 
vierailija
Vittuile pois vaan. Mä ainakin luen ihan mielelläni kaikkien viestejä, enkä olisi alunperinkään ketään ollut heittämässä vauvalta ulos, kyllä sinne olisi mahtunut kaikki. Ei se mua mitenkään hetkauta jos joku on eri mieltä kuin minä enkä koe tarvetta vittuilla sen takia kellekään.

T. Eri
En voi ymmärtää ajatusta, että "joku heitetään joltain palstalta pois". Miten se on mahdotonta? Kenellä sellaiseen on valtava ja oikeus? Moderaattorilla korkeintaan, mutta lynkkausmentaliteetti ei oikein istu näihin kuvioihin.

Lapsellista puhetta. Jos ei mielipide miellytä, voi poistua, mutta ei se oikeuta ketään heittämään jotain toista ulos. Koettakaa nyt kasvaa aikuisiksi.
 
vierailija
En voi ymmärtää ajatusta, että "joku heitetään joltain palstalta pois". Miten se on mahdotonta? Kenellä sellaiseen on valtava ja oikeus? Moderaattorilla korkeintaan, mutta lynkkausmentaliteetti ei oikein istu näihin kuvioihin.

Lapsellista puhetta. Jos ei mielipide miellytä, voi poistua, mutta ei se oikeuta ketään heittämään jotain toista ulos. Koettakaa nyt kasvaa aikuisiksi.
Siis miten on mahdollista (ei mahdotonta)
 
vierailija
Ehkä halaskin just siksi, kun on niin rakastunut ja onnellinen. Hänkin sihteessa, kuten K ollut koko ajan. Naurattaa nää teidän romanttisen rakkauden osoitukset. Puikaa niitä siellä vauvalla. Täällä ne saa vaan vttuilua takasin.
No ei kyllä ole suhteessa, kun juuri on sanonut S olevan ystävä ja kollega eli et voi tietää B:n ajatusmaailmaa tohon halaukseen liittyen.
 
vierailija
En voi ymmärtää ajatusta, että "joku heitetään joltain palstalta pois". Miten se on mahdotonta? Kenellä sellaiseen on valtava ja oikeus? Moderaattorilla korkeintaan, mutta lynkkausmentaliteetti ei oikein istu näihin kuvioihin.

Lapsellista puhetta. Jos ei mielipide miellytä, voi poistua, mutta ei se oikeuta ketään heittämään jotain toista ulos. Koettakaa nyt kasvaa aikuisiksi.
Kyllä tää ketju muodostui sen takia että vauvalla joistain aiheista tuli aina ihan jäätävä haloo, ja siis mun mielestä siihen ei olisi ollut mitään tarvetta. Kyllä aikuisen ihmisen oikeasti pitäisi osata ohittaa ne viestit jotka ei häntä henk koht kiinnosta, lähtemättä niitä poistelemaan ja itkemään siitä, että palstan sisältö ei vastaa juuri hänen toiveitaan.

T. Tuo jolle vastasit, shippari, joka tiedostaa myös realiteetit.
 
vierailija
Stooria. En seuraa häntä. Aiemmin on näkynyt.
Mulla kävi samoin sen edellisen stoorin kanssa. Olin jo katsonut, ja sitten menin takaisin katsomaan uudestaan eikä näkynyt, vaikka stoorin olisi vielä pitänyt olla siellä. Osalle ihmisistä täällä tai toisessa ketjussa, en muista missä aiheesta puhuttiin, näkyi edelleen.

Tästä tulikin mieleen että stoorin yksityisasetuksia ei taida voida jälkikäteen muuttaa, ja tosiaan muuten tili näkyy mulle ihan normaalisti eli ei ole mua blokannut, eli täytyy olla bugi kyseessä.
 
vierailija
Mulla kävi samoin sen edellisen stoorin kanssa. Olin jo katsonut, ja sitten menin takaisin katsomaan uudestaan eikä näkynyt, vaikka stoorin olisi vielä pitänyt olla siellä. Osalle ihmisistä täällä tai toisessa ketjussa, en muista missä aiheesta puhuttiin, näkyi edelleen.

Tästä tulikin mieleen että stoorin yksityisasetuksia ei taida voida jälkikäteen muuttaa, ja tosiaan muuten tili näkyy mulle ihan normaalisti eli ei ole mua blokannut, eli täytyy olla bugi kyseessä.
Instanavissa näkyy nämä kaikki vielä ainakin.
 
vierailija
Kyllä mä katson että se on valehtelua ja siitä ei Bojanille hyvä heilu. Lisäksi toi pari on kuuma kuin pakkasessa jäänut metallitanko, että ihmeenä pitäisin jos heidän välillään ois jotain.
Tässä muuten se viimeöinen viesti, joka ei ole poistunut. Kun Aito palaat palstalle niin minä ja muu penkkirivillinen edelleen kaivattaisi ihan rautalangasta väännettyä selitystä siitä, mitä sä tuolla ensimmäisellä lauseella oikein tarkoitit.
 

Yhteistyössä