K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mun mielestä B oli lähinnä innostunut K:sta. K oli tähti, jonka B halusi tavata. Koko Joker out bändi oli innostunut K:sta niinkuin todennäköisesti ainakin puolet muistakin kisailijoista. Minusta ne K:n ja B:n videot oli kahden toisilleen läheisen ystävän hauskanpitoa, ajanvietettä ja ehkä stressinpurkua. Mä luulen, että moni näki heidän välissään sitä ihastumista, koska ihmiset kaipaa romanttisia rakkaustarinoita ja sellaista söpöilyä, mitä K&B yhdessä edusti. Se oli niin viattoman ihkua, että siihen oli helppo uppoutua ja jäädä koukkuun.
Ja silti esim Kärtsän kyljessä koko Liverpoolin kulkenut Jesse puhui pian paluun jälkeen tehdyssä podcastissa "Jeren suuresta mancrushista". Mitä kaikkea tietääkään.

Hän, jos kuka, on selvillä siitä, mitä Liverpoolissa tapahtui kulissien takana. Ei sitä tekemättömäksi saa.
 
vierailija
Minusta tuntuu, että osa on nostanut B:n johonkin Jeesuksen asemaan. Mutta kannattaisi muistaa, että ihminen se B:kin on kaikkine vikoineen, haluineen yms.
Tätä ilmiötä on toisaalta ihan mielenkiintoista seurata. Joskus mietin, että luuleeko joku olevansa B tai että B on hänen lapsensa. Niin omistushaluisesti ja tunteenomaisesti häneen suhtautuu. Luulee tietävänsä, mitä B haluaa, mistä tykkää jne.
 
vierailija
Jan on Bojanin kaveri. Damon on Bojanin kaveri, mut veikkaan et hänen kanssaan vois ollakin jotain kokeiluja (suuteluja, ei ehkä kuitenkaan muuta), koska gay ja tuoreempi tuttavuus (Jan lapsuuden kavereita). Damon on myös niin rohkean oloinen ja estoton, et hänen kanssaan vois tapahtuukin asioita, se olis jotenkin helppoa? En usko BoJaniin itse oikein. Ehkä Bojan aluksi tunsi jotain Jereä kohtaan, mielenkiintoa, mut varmaan aika nopeasti (eka Suomen vierailu) muutti tilanteen pysyvästi ystävä/velitasolle. Mä näen et vaikka Bojan ei gay olisikaan niin hän olis voinutkin aloittaa jotain Jeren kans jos Jere olis ollut halukas, vapaa ja - miehistä kiinnostunut. Bojan tais pettyä ekan Suomen vierailun aikana pahasti.
Mahtoikohan olla Liverpoolissa selvillä Jeren tilanne? Ehkä ei ainakaan vielä sillä ekalla viikolla, jolloin enemmän hengasivat keskenään ja hakivat yhteistä kemiaa. Ehkä asia selvisi finaaliviikolla, kun lähipiiri tuli paikalle.
 
vierailija
Ja silti esim Kärtsän kyljessä koko Liverpoolin kulkenut Jesse puhui pian paluun jälkeen tehdyssä podcastissa "Jeren suuresta mancrushista". Mitä kaikkea tietääkään.

Hän, jos kuka, on selvillä siitä, mitä Liverpoolissa tapahtui kulissien takana. Ei sitä tekemättömäksi saa.
K oli viisuissa aika monen mancrush esim. Saksan bändin laulajan. K taas oli menossa naimisiin Lortsun kanssa ja B oli hänen mancrush. Nämä on moderneja tapoja ilmaista, että pitää toisesta paljon (kaverina, idolina, artistina jne.) Näitä niinkuin brothers ilmaisuja ei kannata tulkita, kuin piru r*amattua. Ne on nykyajan ilmaisuja.
 
vierailija
Miksi ihmeessä ahdistaa? Et ole B, eikä hän ole läheisesi. Luulet taas tietäväsi, että mitä B ajattelee ja tuntee.
Eikö ole ihan normaalia, jos yhtään empaattisemmin eläytyy, enkä myöskään pysty ajattelemaan B valehtelija sen kuvan perusteella mikä minulla on hänestä ja koska ärähti juoruista. On tuollaisen käytöksen yläpuolella.
 
vierailija
Mahtoikohan olla Liverpoolissa selvillä Jeren tilanne? Ehkä ei ainakaan vielä sillä ekalla viikolla, jolloin enemmän hengasivat keskenään ja hakivat yhteistä kemiaa. Ehkä asia selvisi finaaliviikolla, kun lähipiiri tuli paikalle.
Eiköhän B ole tiennyt nämä asiat alusta asti. Varmasti on Jeren gf selvinnyt, kun ovat yhdessä puhuneet naisista.
 
vierailija
K oli viisuissa aika monen mancrush esim. Saksan bändin laulajan. K taas oli menossa naimisiin Lortsun kanssa ja B oli hänen mancrush. Nämä on moderneja tapoja ilmaista, että pitää toisesta paljon (kaverina, idolina, artistina jne.) Näitä niinkuin brothers ilmaisuja ei kannata tulkita, kuin piru r*amattua. Ne on nykyajan ilmaisuja.
Ei kyl sanottu, että kukaan muu ois ollut Jeren mancrush, kuin Bojan. eikä ollutkaan.
 
vierailija
No mua ainakin loukkaa ihan itseäni, että ihmisistä juorutaan. Niih. Ja puutun siihen. Voitaisko sopia, ettette juorua?
En juuri itse kirjoita, mutta ihan muiden puolesta tulee monesti paha mieli tavasta, jolla täällä kohdellaan kirjoittajia. Ellet ole ihan siellä sisäpiirissä ja asu näillä palstoilla, sinut nolataan äkkiä ja välillä jopa tylysti.

Sellainen ylimielinen heittely muiden kommentteihin ei ole kivaa. Tuskin täällä ketään sellaista on, joka olisi Kn tai Bn henk.koht asioista perillä.
 
vierailija
En näihin kommentteihin yleensä viitsi puuttua, mutta se, että puhutaan siihen sävyyn niinkuin Jerellä ja Bojanilla olisi ollut jotakin viisuissa, niin se on ihan samanlaista juoruamista, kuin S ja B jutut. Silloin sä teet Bojanista juuri sen pettäjän, jos väität, että hän touhusi Jeren kanssa jotakin, vaikka hänellä on gf. Turha syyttää muita sellaisesta, mitä itse olet. Välillä tämä ketjuissa rehottava tekopyhyys ja kaksinaismoralismi menee naurettavuuden puolelle.
 
vierailija
Justhan täällä joku väitti, että B&S on shippausta, eikä juoruilua. Jos se kerta on shippausta, niin sitten sun ei tarvitse puuttua siihen. Koita jo päättää, että onko se shippausta vai juoruilua.
Onko se sitten sekä että, vaikea näitä on määritellä siis missä se raja menee, ei sillä hyvää koiteta kuitenkaan tuoda joka tapauksessa.
 
vierailija
Ei kyl sanottu, että kukaan muu ois ollut Jeren mancrush, kuin Bojan. eikä ollutkaan.
Lukalle Jere oli mancrush, ja hänhän sen kertoikin, mutta tunne oli kyllä yksipuolinen. Ehkä Bojanin viehätys olikin juuri siinä, ettei hän ollut avoimesti gay. Se olisi saattanut olla Jerelle ainakin vielä silloin liikaa. Tänään tilanne voi olla jo toinen.
 
vierailija
Eiköhän B ole tiennyt nämä asiat alusta asti. Varmasti on Jeren gf selvinnyt, kun ovat yhdessä puhuneet naisista.
Mun veikkaus että ei tiennyt ihan alusta asti. Eihän K muutenkaan halua tuoda yksityiselämää esiin. On tullut ilmi siinä vaiheessa, kun on tullut tarve kertoa esim. siksi, että on oltu lähellä ylittää ystävyyden raja tai että gf on tullut Liverpooliin. Jotenkin en näe K:ta puhumassa viisuympyröissä gf:stä kun ei voinut tietää heti, kehen voi luottaa että jutut ei leviä.
 
vierailija
Onko se sitten sekä että, vaikea näitä on määritellä siis missä se raja menee, ei sillä hyvää koiteta kuitenkaan tuoda joka tapauksessa.
Pointti on siinä, että jos se on shippausta, niin pelin hengen pitäisi olla silloin selvä, eikä näitä väitteitä tarvitse silloin kumota, koska shippi on pelkkää mielikuvitusta ja tarinan luontia. Juorut ovat aivan eri asia. Et voi noukkia rusinoita pullasta tässäkään kohtaan.
 
vierailija
En juuri itse kirjoita, mutta ihan muiden puolesta tulee monesti paha mieli tavasta, jolla täällä kohdellaan kirjoittajia. Ellet ole ihan siellä sisäpiirissä ja asu näillä palstoilla, sinut nolataan äkkiä ja välillä jopa tylysti.

Sellainen ylimielinen heittely muiden kommentteihin ei ole kivaa. Tuskin täällä ketään sellaista on, joka olisi Kn tai Bn henk.koht asioista perillä.
Joo, no se on minustakin ikävää, mutta en tarkoittanut nyt, että minusta vähän pihalla asioista olijat juoruilisivat sanoessaan väärän kommentin ja sellaisesta ei pitäisi nolata ketään, vaan tarkoitin näitä joilla on kaikki tuore tieto ja juoruilevat sillä asioita, joita siitä ei pysty päättelemään.
 
vierailija
En näihin kommentteihin yleensä viitsi puuttua, mutta se, että puhutaan siihen sävyyn niinkuin Jerellä ja Bojanilla olisi ollut jotakin viisuissa, niin se on ihan samanlaista juoruamista, kuin S ja B jutut. Silloin sä teet Bojanista juuri sen pettäjän, jos väität, että hän touhusi Jeren kanssa jotakin, vaikka hänellä on gf. Turha syyttää muita sellaisesta, mitä itse olet. Välillä tämä ketjuissa rehottava tekopyhyys ja kaksinaismoralismi menee naurettavuuden puolelle.
Eihän näitä voi verrata ollenkaan, jos mietitään mitä K ja B ovat meille tuoneet vs. S ja B jutut revitään itse sepitettyä tarinaa, josta kuitenkin unohtuu vitsivaroitus tai selkeä maininta, että vain oma mielipide.
 
vierailija
Etkö osaa lukea? Eihän siinä viestissä niin edes väitetty. Sitäpaitsi me ei voida tietää sitä, niitä on hyvin voinut olla muitakin.
Outoa sitten, että puhuit muiden mancrusheista, vaikka vastasit Jeren mancrush-kommenttiin:
"Ja silti esim Kärtsän kyljessä koko Liverpoolin kulkenut Jesse puhui pian paluun jälkeen tehdyssä podcastissa "Jeren suuresta mancrushista". Mitä kaikkea tietääkään."
 
vierailija
Bojan on tuskin missään vaiheessa ollut kiinnostunut Jerestä. On hänelle ystävä ja veli. Jos B on miehiin päin hiukankin, niin itse liputan sitten Damonin ja ehkä myös Janin puolesta. Näihin kahteen on saattanutkin tuntea vetovoimaa. Todennäköisesti ne B:n kiinnostuksen kohteena olevat on oikeasti sellaisia, joista me ei tiedetä mitään.
Tää just on näissä ketjuissa se ongelma, kun ihmiset näkevät ne tunteet eri tavalla ja sitten taistellaan sen oman mielipiteen puolesta ja pidetään sitä totuutena. Sinä et näe, että olisi ollut kiinnostunut Jstä, minä taas näen. Sinä näet, että olisi ollut kiinnostunut Dsta, minä taas en näe sitä. Kumpikaan ei voi sanoa oman mielipiteen olevan totuus ja se pitäisi hyväksyä, eikä alkaa riidellä verisesti kun joku ei olekaan samaa mieltä. Tai yrittää sulkea toisin ajattelevat ulkopuolelle.
(Enkä sano, että sinä juuri olisit se, joka ei anna tilaa muille mielipiteille, en tiedä kuka olet ja mitä olet aikaisemmin keskustellut.)
 
vierailija
Lukalle Jere oli mancrush, ja hänhän sen kertoikin, mutta tunne oli kyllä yksipuolinen. Ehkä Bojanin viehätys olikin juuri siinä, ettei hän ollut avoimesti gay. Se olisi saattanut olla Jerelle ainakin vielä silloin liikaa. Tänään tilanne voi olla jo toinen.
Älä puhu p*skaa. Jerelle kenenkään seksuaalinensuuntautuminen ei ole liikaa. Häntä ei kiinnosta tuollaiset asiat, vaan hän näkee ihmisen ihmisenä. Toisen homous/lesbous jne. ei merkkaa hänelle mitään. Hänellä on seksuaalivähemmistöön kuuluvia kavereita ja hän hyväksyy heidät kaikki.
 

Yhteistyössä