K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei ole poistanut. Mitään sairaita viestejä ei ole ollut. Kävin poimimassa nämä liioittelevan valepukin mainitsemat sanavalinnat eilisöisistä teksteistä ja ne ovat tässä (kumpikin siis osana pidempää pohdintaa) :
”En pysty erottamaan anonyymillä palstalla ihmisiä, se pitää itse ilmoittaa että tukee mua niin ei saa puukosta”

”Vaikka ihan turhaan, kun te MUUT vain ette tulleet apuun. Niin kuula sit - däng - teidänkin kalloonne vaan, kun menitte KIUSAAJIEN PUOLELLE.
Näinhän se eteni.”
Ja nämä viestit eivät ole sinusta sairaita?
 
vierailija
Tän yhden kans "keskustelin" itse eilen, mut en yöllä enää. Hänen puheitaan ehdin ihmetellä kyllä, koska hyvin aggressiivisesti ilmoitti ton miten raukkamainen ja paskamainen Bojan on/olisi jos onkin valehdellut suhteestaan Sadieen ja sitten Bojanille "ei hyvä heilu". Kyseessä hänelle täysin vieras ihminen, joka ei ole millään muotoa vastuussa tälle rähisijälle omista tekemisistään eikä elämästään. Aivan pimeetä. Mennyt vähän liian pitkälle "fanitus" tai sitten K&B shippaus? hänellä. Just tämä on se pelottavin asia (Bojanin/julkkisten) kohdalla et joku random tyyppi, hullu fanialkaa elää niin syvällä tän idolinsa elämässä tai omissa unelmissaan, ettei enää erota todellisuutta.
Tämän on huomanneet varmaan kaikki vähänkin pidempään näissä ketjuissa olleet, että kuvitelmat ja todellisuus ovat tällä henkilöllä sekoittuneet pahasti jo kauan sitten. Oudointa on se, että tuntuu vihaavan Kärtsyä, mutta silti ilmeisesti odottaa hänen päätyvän yhteen B:n kanssa.
 
vierailija
Ei ole poistanut. Mitään sairaita viestejä ei ole ollut. Kävin poimimassa nämä liioittelevan valepukin mainitsemat sanavalinnat eilisöisistä teksteistä ja ne ovat tässä (kumpikin siis osana pidempää pohdintaa) :
”En pysty erottamaan anonyymillä palstalla ihmisiä, se pitää itse ilmoittaa että tukee mua niin ei saa puukosta”

”Vaikka ihan turhaan, kun te MUUT vain ette tulleet apuun. Niin kuula sit - däng - teidänkin kalloonne vaan, kun menitte KIUSAAJIEN PUOLELLE.
Näinhän se eteni.”
Oikeastiko ajattelet, että nuo ovat ihan tavanomaista kielenkäyttöä. Kyllähän tuossa selvästi lähestytään jo laitonta uhkailua. Toki, kun ollaan anonyymilla palstalla ja kun nuo eivät suoranaisesti kehenkään yksittäiseen kohdistu, voi vielä mennä "värikkään kielenkäytön" piikkiin. Tajuatko kuitenkin, että kaikki nuo sun ilmaisut ovat todella törkeitä, eivätkä mitenkään sovi yhtään mihinkään normaaliin keskusteluun. Ei edes silloin, jos olet vihainen ja koet olevasi loukattu.
Sulla on selkeästi vuorovaikutuksen ongelmia, ainakin näillä palstoilla. Kukaan ei sinua "kiusaisi", jos oppisit ilmaisemaan asiasi maltillisemmin + ymmärtämään sen, että ihmiset, joista olet tällä keskustelemassa, ovat todelliisia ihmiisä, jotka elävät ihan omaa elämäänsä ja tekevät omia päätöksiään sen suhteen ilman raportointivelvollisuutta faneille.
 
vierailija
Mun mielestä B oli lähinnä innostunut K:sta. K oli tähti, jonka B halusi tavata. Koko Joker out bändi oli innostunut K:sta niinkuin todennäköisesti ainakin puolet muistakin kisailijoista. Minusta ne K:n ja B:n videot oli kahden toisilleen läheisen ystävän hauskanpitoa, ajanvietettä ja ehkä stressinpurkua. Mä luulen, että moni näki heidän välissään sitä ihastumista, koska ihmiset kaipaa romanttisia rakkaustarinoita ja sellaista söpöilyä, mitä K&B yhdessä edusti. Se oli niin viattoman ihkua, että siihen oli helppo uppoutua ja jäädä koukkuun.
Täysin samaa mieltä.
 
vierailija
Bojan on tuskin missään vaiheessa ollut kiinnostunut Jerestä. On hänelle ystävä ja veli. Jos B on miehiin päin hiukankin, niin itse liputan sitten Damonin ja ehkä myös Janin puolesta. Näihin kahteen on saattanutkin tuntea vetovoimaa. Todennäköisesti ne B:n kiinnostuksen kohteena olevat on oikeasti sellaisia, joista me ei tiedetä mitään.
Jan on Bojanin kaveri. Damon on Bojanin kaveri, mut veikkaan et hänen kanssaan vois ollakin jotain kokeiluja (suuteluja, ei ehkä kuitenkaan muuta), koska gay ja tuoreempi tuttavuus (Jan lapsuuden kavereita). Damon on myös niin rohkean oloinen ja estoton, et hänen kanssaan vois tapahtuukin asioita, se olis jotenkin helppoa? En usko BoJaniin itse oikein. Ehkä Bojan aluksi tunsi jotain Jereä kohtaan, mielenkiintoa, mut varmaan aika nopeasti (eka Suomen vierailu) muutti tilanteen pysyvästi ystävä/velitasolle. Mä näen et vaikka Bojan ei gay olisikaan niin hän olis voinutkin aloittaa jotain Jeren kans jos Jere olis ollut halukas, vapaa ja - miehistä kiinnostunut. Bojan tais pettyä ekan Suomen vierailun aikana pahasti.
 
vierailija
Oikeastiko ajattelet, että nuo ovat ihan tavanomaista kielenkäyttöä. Kyllähän tuossa selvästi lähestytään jo laitonta uhkailua. Toki, kun ollaan anonyymilla palstalla ja kun nuo eivät suoranaisesti kehenkään yksittäiseen kohdistu, voi vielä mennä "värikkään kielenkäytön" piikkiin. Tajuatko kuitenkin, että kaikki nuo sun ilmaisut ovat todella törkeitä, eivätkä mitenkään sovi yhtään mihinkään normaaliin keskusteluun. Ei edes silloin, jos olet vihainen ja koet olevasi loukattu.
Sulla on selkeästi vuorovaikutuksen ongelmia, ainakin näillä palstoilla. Kukaan ei sinua "kiusaisi", jos oppisit ilmaisemaan asiasi maltillisemmin + ymmärtämään sen, että ihmiset, joista olet tällä keskustelemassa, ovat todelliisia ihmiisä, jotka elävät ihan omaa elämäänsä ja tekevät omia päätöksiään sen suhteen ilman raportointivelvollisuutta faneille.
Siinä on käytetty kielikuvia, vai mikä näissä on sun ongelmasi? Onko sulle sanapari ”ilkeä kommentti” todella törkeä? Ei varmaankaan. Joten miksi siitä käytetty sana ”puukko” on? Oletko joku vähän yksinkertainen tapaus? Mä toivoisin saada keskustella täällä vain maisterien kanssa, vaikka toki se on turha toive.
 
vierailija
Siinä on käytetty kielikuvia, vai mikä näissä on sun ongelmasi? Onko sulle sanapari ”ilkeä kommentti” todella törkeä? Ei varmaankaan. Joten miksi siitä käytetty sana ”puukko” on? Oletko joku vähän yksinkertainen tapaus? Mä toivoisin saada keskustella täällä vain maisterien kanssa, vaikka toki se on turha toive.
Pahoittelut, olen tohtori enkä maisteri. Ilmankos et ymmärrä minua.
 
vierailija
Siinä on käytetty kielikuvia, vai mikä näissä on sun ongelmasi? Onko sulle sanapari ”ilkeä kommentti” todella törkeä? Ei varmaankaan. Joten miksi siitä käytetty sana ”puukko” on? Oletko joku vähän yksinkertainen tapaus? Mä toivoisin saada keskustella täällä vain maisterien kanssa, vaikka toki se on turha toive.
Sulla on joku pakkomielle maistereihin. Tiedoksesi vaan niin kaikki ei sellaisia ole
 
vierailija
Siinä on käytetty kielikuvia, vai mikä näissä on sun ongelmasi? Onko sulle sanapari ”ilkeä kommentti” todella törkeä? Ei varmaankaan. Joten miksi siitä käytetty sana ”puukko” on? Oletko joku vähän yksinkertainen tapaus? Mä toivoisin saada keskustella täällä vain maisterien kanssa, vaikka toki se on turha toive.
Olen eri, mutta yksi ongelma on se, että sä tulkitset tilanteet usein hyvin eri tavalla kuin kaikki muut, minkä jälkeen keskustelua on mahdotonta jatkaa.
 
vierailija
Jan on Bojanin kaveri. Damon on Bojanin kaveri, mut veikkaan et hänen kanssaan vois ollakin jotain kokeiluja (suuteluja, ei ehkä kuitenkaan muuta), koska gay ja tuoreempi tuttavuus (Jan lapsuuden kavereita). Damon on myös niin rohkean oloinen ja estoton, et hänen kanssaan vois tapahtuukin asioita, se olis jotenkin helppoa? En usko BoJaniin itse oikein. Ehkä Bojan aluksi tunsi jotain Jereä kohtaan, mielenkiintoa, mut varmaan aika nopeasti (eka Suomen vierailu) muutti tilanteen pysyvästi ystävä/velitasolle. Mä näen et vaikka Bojan ei gay olisikaan niin hän olis voinutkin aloittaa jotain Jeren kans jos Jere olis ollut halukas, vapaa ja - miehistä kiinnostunut. Bojan tais pettyä ekan Suomen vierailun aikana pahasti.
Musta on silti kutkuttavaa ajatella, että B:llä ja Janilla on ollut jonkinlaista kännisäätöä nuorena, joka heijastuu vieläkin kipinöinä heidän välissään. Yhteen he eivät päädy koskaan, siihen en toki usko. Enkä kyllä ole missään vaiheessa uskonut, että päätyisi Jerenkään kanssa yhteen. Haaveet heistä ovat kiehtovampia, kuin se heidän yhdessä muodostama todellisuus. B on niin flirtti ja hänellä on kemiaa todella monen kanssa, että me ollaan varmaan missattu monta pontentiaalista B❤uros komboa.😂 Haluan painottaa, että B saattaa olla silti kiinnostunut pelkästään naisista tai sitten ei ole. Se on hänen oma asiansa.
 
vierailija
Musta on silti kutkuttavaa ajatella, että B:llä ja Janilla on ollut jonkinlaista kännisäätöä nuorena, joka heijastuu vieläkin kipinöinä heidän välissään. Yhteen he eivät päädy koskaan, siihen en toki usko. Enkä kyllä ole missään vaiheessa uskonut, että päätyisi Jerenkään kanssa yhteen. Haaveet heistä ovat kiehtovampia, kuin se heidän yhdessä muodostama todellisuus. B on niin flirtti ja hänellä on kemiaa todella monen kanssa, että me ollaan varmaan missattu monta pontentiaalista Buros komboa. Haluan painottaa, että B saattaa olla silti kiinnostunut pelkästään naisista tai sitten ei ole. Se on hänen oma asiansa.
Mitä säätöä ollut nuorempina?
 

Yhteistyössä