K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyllä mä katson että se on valehtelua ja siitä ei Bojanille hyvä heilu. Lisäksi toi pari on kuuma kuin pakkasessa jäänut metallitanko, että ihmeenä pitäisin jos heidän välillään ois jotain.
Tämä on juuri se, mitä pelkään et Bojania kohta odottaa. Tämä! Et "ei hyvä heilu". Ja et on "valehtelija". Antakaa nyt Bojanille rauha rakastaa ja elää elämäänsä! Ei hän ole tilivelvollinen teille yksityisasioistaan. Varmaan itsekin tiedostaa miten kusiset paikat on edessä eikä edes ajatellut vaihtoehtona kertoa totuutta seurustelustaan. Jätti sen pois ja siirsi keskustelun itsestään pois.
 
vierailija
Ei mätsää mikään. Bojan tarttis paljon vapautuneemman, iloisemman ja avoimemman kumppanin.
Sadiehan on just sellainen rento, sanavalmis ja iloinen jos oot ollenkaan seurannut. Ehkä sellainen kuitenkin, että avaa sen syvimmän itsensä enemmänkin juuri
läheisilleen. Mikä on ihan hyvä piirre vaan, jos osaa tuossa julkisuusmyllyssä säilyttää jotain myös itsellään.
 
vierailija
Eihän se sulje pois seurustelua jos heillä on kahvilassa tai joka paikassa kaverit mukana. K ja NM on olleet kohta 2 vuotta yhdessä ja ne ei kyllä kaksin paljon aikaa vietä. Malediivit ainut loma millä olivat kaksin, muuten aina iso porukka mukana. Aina joku Jukka yöpyy heillä ja keikkareissuilla ei kaksin aikaa voi viettää. K tarvitsee sen porukan aina ympärilleen. Mua tuo NMn tilanteessa ahdistais, mutta ihmiset on erilaisia.
Vattu nyt sentään. Tää jos mikä mua ärsyttää. Sinä et tiedä, eikä kukaan muukaan ulkopuolinen tiedä miten paljon aikaa he kahdestaan viettää. Ihan varmasti normaalin määrän perusarkea samalla tavalla kuin muutkin, poislukien tietysti kiertueiden aikana ei olla kotona. Kärtsä postaa someen aina silloin, kun on porukkaa mukana ja ne postaukset eivät todellakaan kerro kaikkea.
 
vierailija
Tämä on juuri se, mitä pelkään et Bojania kohta odottaa. Tämä! Et "ei hyvä heilu". Ja et on "valehtelija". Antakaa nyt Bojanille rauha rakastaa ja elää elämäänsä! Ei hän ole tilivelvollinen teille yksityisasioistaan. Varmaan itsekin tiedostaa miten kusiset paikat on edessä eikä edes ajatellut vaihtoehtona kertoa totuutta seurustelustaan. Jätti sen pois ja siirsi keskustelun itsestään pois.
No, sellainen on paskamaisen ja raukan ihmisen toimintaa, älä sä selitä sellaista Bojanin tekemisiksi. Tee sä itse vain sellaista omassa mulkvistin elämässäsi. B ei ole vielä tehnyt.
 
vierailija
Sadiehan on just sellainen rento, sanavalmis ja iloinen jos oot ollenkaan seurannut. Ehkä sellainen kuitenkin, että avaa sen syvimmän itsensä enemmänkin juuri
läheisilleen. Mikä on ihan hyvä piirre vaan, jos osaa tuossa julkisuusmyllyssä säilyttää jotain myös itsellään.
Eikä ole. Ei Bojan ole häneen rakastunut eikä hänestä kiinnostunut, tajua nyt viimein.
 
vierailija
Vattu nyt sentään. Tää jos mikä mua ärsyttää. Sinä et tiedä, eikä kukaan muukaan ulkopuolinen tiedä miten paljon aikaa he kahdestaan viettää. Ihan varmasti normaalin määrän perusarkea samalla tavalla kuin muutkin, poislukien tietysti kiertueiden aikana ei olla kotona. Kärtsä postaa someen aina silloin, kun on porukkaa mukana ja ne postaukset eivät todellakaan kerro kaikkea.
Voi vee, mitä sekopäitä?!
 
vierailija
No, sellainen on paskamaisen ja raukan ihmisen toimintaa, älä sä selitä sellaista Bojanin tekemisiksi. Tee sä itse vain sellaista omassa mulkvistin elämässäsi. B ei ole vielä tehnyt.
Paskamainen ja raukkamainen? Ethän sinä edes tunne koko ihmistä? Miten voit sanoa noin? Miten hän voi loukata tai suututtaa sinut noin??? Ei Bojan ole sinua kohtaan mitään väärää, paskamaista tehnyt? Etkö fanita häntä musiikin takia, miten Sadie liityy siihen? Ei mitenkään!! Älä nyt sekoa. Sun kaltaiset "fanit" on pahimmat kaikista! Te ootte arvaamattomia.
 

Yhteistyössä