K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä taas ajattelen niin, että Bojan ei ottaisi ketään väärää. Se kenen kanssa hän päätyy yhteen ja onnellinen, on se oikea. Ainakin sitten sillä hetkellä.
Ajattelen samoin. Ei b:n tai k:n seurustelu estä mua seuraamasta niiden ystävyyttä. Mut sitä se on, kaunista ystävyyttä. Musta on ihana jos b:kin on löytänyt lisäksi myös kumppanin.
 
vierailija
No just tätä oon itekin hämmästelly. Että missä leirikeskuksessa ne K:n vanhemmat oikeen asuu.

Muistelen että tämän yöpymistiedon palstalle toi joku kirjoittaja, joka oli kuullut asian kaveriltaan, joka oli kuullut asian Janilta (?). Aika monta välikättä ja rikkinäisen puhelimen mahdollisuutta.
Takamatkalta. Ei sinänsä tää aih. ja varmaan rakennettu joskus 80-luvulla. Veikkaisin, että tilaa on ihan riittävästi, kun perheessä on ollut kolme poikaa ja ehkä jokaisella jopa oma huone. Muistaakseni joskus Kärtsä puhui, joistain synttäreistään, jolloin olivat levitelleet alakerrassa patjat lattialle ja ottaneet matsia Miken / kavereiden kanssa showpainin innoittamana. Siis ainakin kaksi kerrosta talossa. UMK:n aikaan Katri teki haastiksen just siellä ja näytti kyllä ihan tilavalta talolta niistä pienistä vilauksista. Kyllä mäkin oon majoittanut 5 henkeä vaikka oma koti on varmaan puolet pienempi ja meillä oli omasta takaa 4 kotona. Ihme vänkäystä
 
vierailija
Takamatkalta. Ei sinänsä tää aih. ja varmaan rakennettu joskus 80-luvulla. Veikkaisin, että tilaa on ihan riittävästi, kun perheessä on ollut kolme poikaa ja ehkä jokaisella jopa oma huone. Muistaakseni joskus Kärtsä puhui, joistain synttäreistään, jolloin olivat levitelleet alakerrassa patjat lattialle ja ottaneet matsia Miken / kavereiden kanssa showpainin innoittamana. Siis ainakin kaksi kerrosta talossa. UMK:n aikaan Katri teki haastiksen just siellä ja näytti kyllä ihan tilavalta talolta niistä pienistä vilauksista. Kyllä mäkin oon majoittanut 5 henkeä vaikka oma koti on varmaan puolet pienempi ja meillä oli omasta takaa 4 kotona. Ihme vänkäystä
No pershe. Tuosta hävis alusta tekstiä . Ei siis varsinaisesti aihe kiinnosta ja kyseessä on omakotitalo
 
vierailija
Takamatkalta. Ei sinänsä tää aih. ja varmaan rakennettu joskus 80-luvulla. Veikkaisin, että tilaa on ihan riittävästi, kun perheessä on ollut kolme poikaa ja ehkä jokaisella jopa oma huone. Muistaakseni joskus Kärtsä puhui, joistain synttäreistään, jolloin olivat levitelleet alakerrassa patjat lattialle ja ottaneet matsia Miken / kavereiden kanssa showpainin innoittamana. Siis ainakin kaksi kerrosta talossa. UMK:n aikaan Katri teki haastiksen just siellä ja näytti kyllä ihan tilavalta talolta niistä pienistä vilauksista. Kyllä mäkin oon majoittanut 5 henkeä vaikka oma koti on varmaan puolet pienempi ja meillä oli omasta takaa 4 kotona. Ihme vänkäystä
Siellä on mamma Pöyhönen saanut laittaa kystä kyllä ja pedata sänkyjä. Mut tosiaan kolmen pojan vanhempina ei liene homma eikä mikään. Tietty kaksi vanhinta on muuttunut kotoakin pois jo 10-15v. sitten.
 

Yhteistyössä