vierailija
Ei stana!Hänen kohdallaan tiesin asioiden laidan, silloin on ok höpöttää ylimalkaisemmin seuraaville mitä sattuu.
Ei stana!Hänen kohdallaan tiesin asioiden laidan, silloin on ok höpöttää ylimalkaisemmin seuraaville mitä sattuu.
No tietysti on. "Väkivaltafantasiat" ja "välivaltakiihkoilijat" on suoraan turvamieskeissistä.Hyvä luoja miten hullu tuo yks Bojere-shippihippi on. Pelottava! Ei kai se Aito oo. Aito ootko se sinä?
Eli kaksoisstandardit on taas voimissaan.Hänen kohdallaan tiesin asioiden laidan, silloin on ok höpöttää ylimalkaisemmin seuraaville mitä sattuu.
Sulkee.Ei sulje.
Sulkee, jos oot rehellinen.
Se toinen on Aidon sivupersoona. Ja kolmaskin, ja myös loppu penkkirivillinen jos ilmestyvät apajille.Taitaa olla nyt kaksi täälllä, joista A toinen.
No mitä tää Bojanin asioiden tonkiminen sit on?Täällä on kyllä oikeasti aika kummallista porukkaa. Miten pihalla maailmasta täytyy ihmisen olla, jos ei ymmärrä, ettei julkisuuden henkilöiden yksityiselämä kuulu muille, jos he eivät siitä halua itse kertoa, eikä se todellakaan ole valehtelua, jos ei kerro esim. seurustelustaan. On täysin normaalia käytöstä kieltää asia, varsinkin jos suhteen toinen osapuoli ei ole antanut lupaa kertoa asiasta.
Ihan kuin joku 5-vuotias lapsi täällä joku huutaa valehtelijaa. Henkinen kehitys jäänyt ihan puolitiehen tai sosiaalisten tilanteiden tulkinta kehittymättä.
Tämä.Eihän täällä reuhaa ku toi yks mä olen ihan shippari ja mua ei Kn tai Bn tyttikset kiinnosta. Ei vaikuta shippiin, kun se on fiktiota.
Aidolla meni vissiin tunteisiin kun B ei oottanutkaan jalat ristissä häntä
Miten niin? Jos Bojankin näyttäisi hc seuraajille totuuden, höpötelkööt julkisemmin mitä haluaa.Eli kaksoisstandardit on taas voimissaan.
Mä en kans voi tajuta onko nää oikeesti näin keskenkasvusia ja tyhmiä!?!Täällä on kyllä oikeasti aika kummallista porukkaa. Miten pihalla maailmasta täytyy ihmisen olla, jos ei ymmärrä, ettei julkisuuden henkilöiden yksityiselämä kuulu muille, jos he eivät siitä halua itse kertoa, eikä se todellakaan ole valehtelua, jos ei kerro esim. seurustelustaan. On täysin normaalia käytöstä kieltää asia, varsinkin jos suhteen toinen osapuoli ei ole antanut lupaa kertoa asiasta.
Ihan kuin joku 5-vuotias lapsi täällä joku huutaa valehtelijaa. Henkinen kehitys jäänyt ihan puolitiehen tai sosiaalisten tilanteiden tulkinta kehittymättä.
Minkä ikäinen olet? Tosi nuori ilmeisesti? Katsos aikuisten maailmassa on tapana ja täysin sosiaalisesti hyväksyttyä tietyissä tilanteissa olla esim. myöntämättä asiaa, joka ei muille kuulu tai kiertää kysymys, joka on sopimaton. Sulla on vielä paljon opittavaa elämästä.Eli vale hteli.
Mikäs nyt naurattaa? Eiköhän se S edelleen ihan kaveri ole.Mites heti luuli kumihuuli? Kuka viimeksi nauraa?
Eri henkilöitä ovat.Se toinen on Aidon sivupersoona. Ja kolmaskin, ja myös loppu penkkirivillinen jos ilmestyvät apajille.
Palsta on tähän tarkoitettu. Ehkä sun pitäis siirtyä muualle.Täällä on kyllä oikeasti aika kummallista porukkaa. Miten pihalla maailmasta täytyy ihmisen olla, jos ei ymmärrä, ettei julkisuuden henkilöiden yksityiselämä kuulu muille, jos he eivät siitä halua itse kertoa, eikä se todellakaan ole valehtelua, jos ei kerro esim. seurustelustaan. On täysin normaalia käytöstä kieltää asia, varsinkin jos suhteen toinen osapuoli ei ole antanut lupaa kertoa asiasta.
Joo liian kovat kaks päivää. Vati meni nurin lopullisesti.Nyt taisi mennä kuppi nurin pahemmin kuin porkkanasta
Ai nää tonkijat? Että mitä tää Bojanin asioiden tonkiminen sit on?Mä en kans voi tajuta onko nää oikeesti näin keskenkasvusia ja tyhmiä!?!
Jyrkkä alamäki alkoi siitä eilisestä porkkanasta. Sitten tuli vielä lisää ärsykkeitä. Eiköhän meillä ole käsissämme housukuvakilarit vol. 2. Voimia rakkaat, saattaa mennä kuukauden päivät ennen tilanteen rauhoittumistaTuliko nyt lopullinen aivotiltti tälle yhdelle.
Hyvä ihminen, nyt laitat palstan kiinni ihan kokonaan ja suljet laitteenkin jolla olet. Sitten rauhoitut ja meet nukkumaan tai haukkaamaan happea ulos. Elämä on muutakin kuin pyöriminen palstoilla ja jossain oman mielikuvituksen kehittelemässä tarinassa. Kannattaa päästää irti.
Sössön sössön, tuo lausunto ei viittaa mitenkään seurusteluun, vaan on selkeästi kumoava.Bojan ei ole valehdellut mitään. Vaikka olis niin mitä sitten? Hän tekee itse omaa elämäänsä koskevat ratkaisut ja jos kokee tarvetta valehdella, se kertoo kai jotain hänen fanikunnastaan?
Mut edelleen, Bojan kiersi taitavasti kysymykseen vastaamisen suoraan. Ei puhunut seurustelelusta. Mut ei sanallakaan sitä kieltänytkään.
Miksi sä et sitten painu niille shippipalstoillesi vaan täällä kinaat muiden kanssa?Eihän täällä reuhaa ku toi yks mä olen ihan shippari ja mua ei Kn tai Bn tyttikset kiinnosta. Ei vaikuta shippiin, kun se on fiktiota.
Aidolla meni vissiin tunteisiin kun B ei oottanutkaan jalat ristissä häntä