Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ilmoittihan tuo olevansa myös nätimpi. Jäin miettiin oonko se täti. Sivusta
Näkemys- ja asenneerojahan nämä ovat, mutta jos perustaa itsetuntonsa ikäänsä ja ulkonäköönsä sen sijaan, että keskittyisi persoonansa ja taitojensa kehittämiseen, iskee "tätiytyminen" ja ikääntyminen rankasti. Tai, jos kokee iän ja ulkonäön olevan se mitä tarjoaa parisuhteessa niin mites suu laitetaan, kun ikää kertyy?

Ei tietenkään minun ongelmani ja ulkonäöstään ja antamastaan vaikutelmasta huolehtiminen on positiivista, mutta toisaalta on itseään alentavaa, jos ajattelee ulkoisen olevan tärkeintä ja parasta antiaan.
 
vierailija
Jaada jaada jaa.
Se oli jonkun kaipausviesti, lähetä sinäkin omasi turhan pähkimisen sijaan. Helvetin raskasta luettavaa toi ketju kun kaikkeen jaksetaan tarttua ja eritoten killotella sitä omaa sädekehää, vaikka kyse on ihan vain riidanhaastamisesta, halusta päästä näpäyttämään jotain "huonompaa" ym. Offtopic vielä päälle niin eipä kiinnosta kirjoitella tai lukea.
No siitä olen kanssasi samaamieltä ettei kirjoitusvirheisiin takertuminen yms. vänkääminen ole kaipaukseen liittyvää vaan oman sädekehän kiillottamista, Muutoin kaipauksen piiriin kuuluu lähestulkoon kaikki mikä liittyy ihmisyyteen.
 
vierailija
Näkemys- ja asenneerojahan nämä ovat, mutta jos perustaa itsetuntonsa ikäänsä ja ulkonäköönsä sen sijaan, että keskittyisi persoonansa ja taitojensa kehittämiseen, iskee "tätiytyminen" ja ikääntyminen rankasti. Tai, jos kokee iän ja ulkonäön olevan se mitä tarjoaa parisuhteessa niin mites suu laitetaan, kun ikää kertyy?

Ei tietenkään minun ongelmani ja ulkonäöstään ja antamastaan vaikutelmasta huolehtiminen on positiivista, mutta toisaalta on itseään alentavaa, jos ajattelee ulkoisen olevan tärkeintä ja parasta antiaan.
Kauheeta tulla sanomaan. Mutta sanonpa kumminnii. Ei sillä yhtikäs mitään väliä loppupeleissä ole, mitä ikääntymisen hyväksyviä "vilosivioita" joku yksittäinen yli 45 vee tätinainen tai setämies pohtii. Tämä on ulkonäkökeskeinen hoikkuutta ja nuoruutta ja-tai nuorekkuutta eli ikinuorenkaltaisena ulkonäöllisesti maksimaalisen pitkään pysymistä palvova maailma joka tapauksessa. Aamen!
 
vierailija
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Hyvän yön haleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Voiii eiii kuinka ihanan söpö olet. Mä en kestä. Maailman suloisin niinku koiranpentu. 😍
Mä niin haluan paijailla sinua ihan tuhottomasti. 🥰
Mua sanottiin tänään lihaksikkaaksi. En mä kyllä omasta mielestäni ole. 😅
Mulle alkoi tänään random mies huutamaan ulkona kun soitin pyöränkelloa. WTF.
Vähän huonompia asioita. Susineidillä on syöpä. 😭
Rakkaudella M.K.K
 
vierailija
Kauheeta tulla sanomaan. Mutta sanonpa kumminnii. Ei sillä yhtikäs mitään väliä loppupeleissä ole, mitä ikääntymisen hyväksyviä "vilosivioita" joku yksittäinen yli 45 vee tätinainen tai setämies pohtii. Tämä on ulkonäkökeskeinen hoikkuutta ja nuoruutta ja-tai nuorekkuutta eli ikinuorenkaltaisena ulkonäöllisesti maksimaalisen pitkään pysymistä palvova maailma joka tapauksessa. Aamen!
No en ole itsekään yli 45. Toki tämän hetken kulttuurissa on tiettyä ulkonäkökeskeisyyttä, on ollut ja todennäköisesti tulee aina olemaan. Ulkonäkö on tietenkin etu, mutta kertoo kuitenkin jotakin ajatus ja arvomaailmasta, jos määrittelee itsensä oikeutetuksi ja paremmaksi rikkomaan parisuhde ulkonäön ja iän perusteella.
Kaipa reaktioni heräsi siksi, että minut on kasvatettu itsearvostukseen muiden meriittien kuin ulkonäön kautta vaikka nuorempana missiksi sanottiinkin.
 
vierailija
Sara Siipola -Rakasta mua, rakasta mua, rakasta
Rakkaalleni, jolle taas eilen sanoin pahasti, mutten hyvästi.
 
vierailija
No en ole itsekään yli 45. Toki tämän hetken kulttuurissa on tiettyä ulkonäkökeskeisyyttä, on ollut ja todennäköisesti tulee aina olemaan. Ulkonäkö on tietenkin etu, mutta kertoo kuitenkin jotakin ajatus ja arvomaailmasta, jos määrittelee itsensä oikeutetuksi ja paremmaksi rikkomaan parisuhde ulkonäön ja iän perusteella.
Kaipa reaktioni heräsi siksi, että minut on kasvatettu itsearvostukseen muiden meriittien kuin ulkonäön kautta vaikka nuorempana missiksi sanottiinkin.
Tämä, itsekään en ole 45 mutta vielä alle nelikymppisenä ja kuvaillun kaltaisen kasvatuksen saaneena sanon, että minäkään en todellakaan ole mikään ulkonäön tai muiden häilyvien määreiden perässä kuten vaikkapa ikä juokseva ihminen. Enkä aseta sellaisia arvoja miksikään prioriteeteiksi tai määreiksi jotka ohjaisivat omaa sisäistä ääntä. Se ei taivu moiseen, se sotii omia arvoja ja näkökantaa vastaan.
 
vierailija
"Rakasta mua, rakasta mua, rakasta mua."



Ja vaikka miten potkin, työnnän ja pusken hänet pois, työntämällä työnnän pois, niin ei.



Hän

vain rakastaa.



En kestä sitä. Että kuinka olenkaan aivan sietämätön

ja kestämätön riivinrauta aitoudessani,

ja silti

hän yhä vain syvemmin

minun arpista rumuuttani rakastaa.



Se itkettää minua.
 
vierailija
Mieheni juuri olevansa antisosiaalinen. Mitä toi tarkoittaa ja onko sama kuin psykopaatti?
Kannattaa tutustua Markku Lauerman kirjallisuuteen. Usko, toivo ja huijaus on yksi hänen parhaita teoksiaan.

Jotkut antisosiaaliset on kykenevämpiä jonkintasoiseen keskinäistä ymmärrystä vaativaan parisuhteeseen, mutta se on hyvin yksilöllistä ja yleensä aina jokseenkin traagista kumppanille.

Kannattaa miettiä tarkasti, toi on aika paha diagnoosi.
 
vierailija
Ilmeisesti ongelma on se etten suostu alkoholisoitumaan tai toisaalta läheisriipuvaiseksi, joka huolisi hoivattavan. Ei tässä nyt oikein muutakaan selitystä enää keksi tällä shaissemosdaalille.
 
vierailija
"Rakasta mua, rakasta mua, rakasta mua."



Ja vaikka miten potkin, työnnän ja pusken hänet pois, työntämällä työnnän pois, niin ei.



Hän

vain rakastaa.



En kestä sitä. Että kuinka olenkaan aivan sietämätön

ja kestämätön riivinrauta aitoudessani,

ja silti

hän yhä vain syvemmin

minun arpista rumuuttani rakastaa.



Se itkettää minua.
Ihana kirjoitus.
 

Yhteistyössä