K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No ei silloin silti olisi mitään syytä tuollaiselle Rumours-postaukselle asiasta. Se kertoi, mitä hän itse halusi sanoa tästä suhteesta. Huhuja, että heillä on suhde. ei totta. Koska B on miehiin päin.
Muuten olen samaa mieltä paitsi toi viimeinen lause on aika vahvasti sanottu. Et pysty päättämään B:n seksiuaalisuutta hänen puolestaan.
 
vierailija
Sitä mä vaan, että eikö se Bn Rumours -stoori olisi täysin typerä veto, jos hän kuitenkin seukkaisi Sadien kanssa? Sen vielä ymmärrän, että haastattelussa kierrellään ja kaarrellaan ja näennäisesti kiistetään asia, mutta miksi laittaa sellainen stoori? Ja sama kuin moni muu jo laittanut, tuskin menisi ihmisten ilmoille Sn kanssa jos jotenkin haluaisi piilotella suhdetta. Johtopäätös: mitään piilotettavaa ei ole.
Tätä mäkin oon yrittänyt sanoa, että onpa vähän harvinaisen tyhmä jätkä, jos kuitenkin on totta mutta postaa tuollaista silti.
 
vierailija
Ehkä sulle on, koska haluat siihen uskoa. Yhtään 100% varmaa todistetta asiasta ei edelleenkään ole, suurin osa pelkkiä huhupuheita. Jos saadaan pusukuva kahvilasta niin sitten voidaan todeta että heidän välillään on, tai ainakin on ollut, jotain enemmänkin.
Siis aidoksi kuvaksi edes jollain lailla vahvistettava kuva. Tyyliin se random otos Nykistä.
 
vierailija
Olisiko Bojan haastattelussa myöntänyt seurustelun, jos se haastatteluhetkellä olisi totta? Vaikea tilanne. Mitä luulette.
Jos se tietäisi että jotkut pusukuvat olisi mahdollisia, tuskin se olisi antanut ymmärtää ettei suhdetta ole. Ois siis puhunut juoruilusta ylipäätään tms. Jos ne on imutelleet keskellä Ljubljanaan niin tietäähän se että joku ois ne kuvannut ja sen kieltäminen vain toisi ne kuvat heti julkisuuteen. Nyt saatiin vaan laiha kahvilakuva, ei kiihkeää suudelmaa.
 
vierailija
Jos se tietäisi että jotkut pusukuvat olisi mahdollisia, tuskin se olisi antanut ymmärtää ettei suhdetta ole. Ois siis puhunut juoruilusta ylipäätään tms. Jos ne on imutelleet keskellä Ljubljanaan niin tietäähän se että joku ois ne kuvannut ja sen kieltäminen vain toisi ne kuvat heti julkisuuteen. Nyt saatiin vaan laiha kahvilakuva, ei kiihkeää suudelmaa.
👍 Nimenomaan.
 
vierailija
Bojan heittäytyy Damonin syliin/päälle, just niinku pojat tekee kun haluaa tehdä vaikutuksen ihastuksensa kohteeseen - pelleilee & hölmöilee - joka istuu vieressä/vastapäätä ja tuijottaa silmä kovana ja ihastuneena takasin & nauraa ihan kaikelle mitä suloinen poikkis keksii hänelle esittää. ForeverLoveBojan&Sadie
- Sinkistä Cvjeticaniksi❤
 
vierailija
Bojan heittäytyy Damonin syliin/päälle, just niinku pojat tekee kun haluaa tehdä vaikutuksen ihastuksensa kohteeseen - pelleilee & hölmöilee - joka istuu vieressä/vastapäätä ja tuijottaa silmä kovana ja ihastuneena takasin & nauraa ihan kaikelle mitä suloinen poikkis keksii hänelle esittää. ForeverLoveBojan&Sadie
- Sinkistä Cvjeticaniksi
Eiiii. Kun se ihminen siinä on Sonny, ei Sadie.
 

Yhteistyössä