vierailija
No ei kai nyt joku ala värkkään tiktokkia Aidon takiaMua häiritsee myös se, että noin pari tuntia sitten joku kirjoitti haluavansa jonkun pöhinän Kompostiin, että pääsee Aidosta eroon.
No ei kai nyt joku ala värkkään tiktokkia Aidon takiaMua häiritsee myös se, että noin pari tuntia sitten joku kirjoitti haluavansa jonkun pöhinän Kompostiin, että pääsee Aidosta eroon.
Jos toi on tekoälyllä tuotettu, ei välttämättä ole mitään alkuperäistä kuvaa, vaan kone on istuttanut halutut kasvot sopivaan tilanteeseen.Ei ole tekaistu. Missä on ne alkuperäiset Bn ja Sn kuvat?
Ei. Eihän tuosta edes tiedä, onko se aito ja onko se edes Ljubljanasta.Musta ei oo mitenkään vaikea uskoa että s ois tuolla ollut mutta todistaako tämäkään kuva silti sitä?
Vähän tympääntyneenä ennemmin.Ilme kertoo vain sen, että kuuntelee tarkasti tuon naisen juttua.
Toi on varmaan illalla ennen auringonlaskua otettu, vierusnaisella kuitenkin t-paita.Hyvä huomio. Eiköhän joku kohta löydä tuon alkuperäisen kuvan, jossa Sadie on farkkutakki päällä. Miksi kukaan olisi yli 30 asteen helteessä noin pukeutunut?
Oma agenda siinä lisäksi mukana, tekaistun puolelle joka tapauksessa alkaa kallistua.No ei kai nyt joku ala värkkään tiktokkia Aidon takia
Montako kertaa meinasit tän vielä sanoa?Ensin vingutaan kuvaa ja sitten kun se saadaan niin ei se kelpaa tiesihän tämänkin jo etukäteen
Totta Nykyisin ei voi uskoa yhtään mihinkään, mitä netissä tulee vastaan. Sen takia en itse usko, ellei Bojan tai Sadie itse ilmoita asiasta jotain.Jos toi on tekoälyllä tuotettu, ei välttämättä ole mitään alkuperäistä kuvaa, vaan kone on istuttanut halutut kasvot sopivaan tilanteeseen.
Ei tuollaista teoriaa voi vetää omasta päästään. Me voidaan tuosta päätellä että läheisiä ovat, millä tavalla, sitä ei tiedetä.Ei ihme jos oli vähän kireänä siinä radiohaastattelussa kun suhde on jo ohi kun siitä aletaan utelemaan.
Tekoälyllä saa kyllä parempiakin kuvia tehtyä. Tää kyllä näyttää aidolta salakuvalta.Jos toi on tekoälyllä tuotettu, ei välttämättä ole mitään alkuperäistä kuvaa, vaan kone on istuttanut halutut kasvot sopivaan tilanteeseen.
Trolli unohti syöttää helle-speksit tekoälylle!Hyvä huomio. Eiköhän joku kohta löydä tuon alkuperäisen kuvan, jossa Sadie on farkkutakki päällä. Miksi kukaan olisi yli 30 asteen helteessä noin pukeutunut?
Mä uskon. Todennäköisyys yleensä riittää todisteeksi.Totta Nykyisin ei voi uskoa yhtään mihinkään, mitä netissä tulee vastaan. Sen takia en itse usko, ellei Bojan tai Sadie itse ilmoita asiasta jotain.
Toisaalta B on ollut tosi iloisen oloinen viime aikoina, jos olis kesällä mennyt orastava suhde poikki niin ehkä ei ihan sillä tavalla hehkuisi. Tää on toki spekua vaan.Sama. Aluksi oli sellainen äkki-ihastuminen ja vietettiin mahd paljon aikaa yhdessä, mutta kyllä tässä ihan omakin järki laittaa miettimään, että moten suhde toimisi jos molemmilla olisi kiireiset urat eri maanosissa
(Spekua)
Sä nyt uskot ihan mitä vaanMä uskon. Todennäköisyys yleensä riittää todisteeksi.
Tiktok golldengirliesVitsisikö joku linkata mistä kuvasta puhutaan? En millään joutaisi lukemaan montaa sivua.
Ei näytä aidolta kyllä yhtään.Tekoälyllä saa kyllä parempiakin kuvia tehtyä. Tää kyllä näyttää aidolta salakuvalta.
Mä en. Todennäköisyys ei riitä, varsinkin jos toinen osapuoli on itse kommentoinut asiaa ja sanonut heidän olevan ystäviä eikä mitään muuta.Mä uskon. Todennäköisyys yleensä riittää todisteeksi.
Onko sulle jotenkin vieras ajatus että tekoälylle voi myös kertoa, että haluaa laskea resouutiota?Tekoälyllä saa kyllä parempiakin kuvia tehtyä. Tää kyllä näyttää aidolta salakuvalta.
Kahvilassa voi olla viileämpää sisällä.Mä kiinnitin huomiota lähinnä siihen että sadiella on farkkutakki kun Ljubljanassa oli ihan järkyt helteet tuolloin saksan keikkojen ja bojanin kaulalappujen aikaan.
Iloinenhan se on ollut silloinkin kun on terveyshuolia ihan tiedetysti ollut taustalla. Ei parin instastoorin ja julkisen esiintymisen pohjalta voi tietää yhtää mitään siitä, mitä jonkun yksityiselämään kuuluu.Toisaalta B on ollut tosi iloisen oloinen viime aikoina, jos olis kesällä mennyt orastava suhde poikki niin ehkä ei ihan sillä tavalla hehkuisi. Tää on toki spekua vaan.
Mä en oo tollasta riitelyjuttua kuullut. Vain sen kun käyttäytyivät koneessa kuin rakastunut pariskunta.
Toi on kyllä totta ja aika jännä olisi, että laatija ois hoksannut ottaa mukaan tuon kaulalapun, jos lämpöasteita ei.Tekoälyllä saa kyllä parempiakin kuvia tehtyä. Tää kyllä näyttää aidolta salakuvalta.
Selvä on sun housuissas.Tästä on huhuttu koko kesä, on nähty Ljubljanassa kahvilassa, lentokoneessa ym. ja nyt tää kuva. Onhan tää selvä tapaus.
Ei oo.Onko sulle jotenkin vieras ajatus että tekoälylle voi myös kertoa, että haluaa laskea resouutiota?