K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ootko sä nyt vähän harhainen? Mä mietin sitä, miten K aikoo miljonääriksi, jos rahaa pannaan kavereiden etelänlomaan? Ihan sitä mä mietin, ja sitä, että paljonko jää verojen jälkeen ylipäätään käteen tuosta touhusta, jos kiertueetkin ulkomailla ovat hädin tuskin tuottavia?
Näyttää se Joksuilla ja heidän Crewllaan olevan hauskaa töissä yhdessä, vaikea kuvitella että heitä tarttee sitouttaa. Haluavat tehdä keskenään hommia, koska porukka on niin mukavaa.
Miten ihmeessä sun on noin vaikea ymmärtää tätä. Se Kärtsän miljonäärijuttu on ikivanha läppä., siis esim. vanha Miljonääri-biisi on jo tätä. Hän on oikeasti moneen kertaan sanonut, että on paljon tärkeämpiä asioita kuin raha, esim. terveys ja läheiset ihmiset. Siis luuletko, että toi Kärtsän porukka olis pysynyt kasassa kaikki ne vuodet, jos heillä ei olis hauskaa yhdessä? Jos nyt K pystyy palkitsemaan heitä ja osoittamaan arvostustaan tällä tavoin, sen ei pitäis olla sun huolenaihe. Eiköhän Kärtsän firman talous ole ihan kunnossa ja keikoistakin on varmasti alkanut jo jäädä jotain, jotta voi taas investoida ja kehittää toimintaa samalla kun kaikki saa hommasta ihan hyvän elannon.
Ziisus sentään.
 
vierailija
Miten ihmeessä sun on noin vaikea ymmärtää tätä. Se Kärtsän miljonäärijuttu on ikivanha läppä., siis esim. vanha Miljonääri-biisi on jo tätä. Hän on oikeasti moneen kertaan sanonut, että on paljon tärkeämpiä asioita kuin raha, esim. terveys ja läheiset ihmiset. Siis luuletko, että toi Kärtsän porukka olis pysynyt kasassa kaikki ne vuodet, jos heillä ei olis hauskaa yhdessä? Jos nyt K pystyy palkitsemaan heitä ja osoittamaan arvostustaan tällä tavoin, sen ei pitäis olla sun huolenaihe. Eiköhän Kärtsän firman talous ole ihan kunnossa ja keikoistakin on varmasti alkanut jo jäädä jotain, jotta voi taas investoida ja kehittää toimintaa samalla kun kaikki saa hommasta ihan hyvän elannon.
Ziisus sentään.
No jauhoi sitä ihan antaumuksella ainakin vielä reilu vuosi sitten. Eiköhän se siellä ole tämän ”rankan työnteon” taustalla. Halu saada rahaa.
 
vierailija
Mä en ymmärrä miksi pitää puuttua jonkun toisen ihmisen firman taloudenpitoon kun ei tiedä yksityiskohdista mitään. Eiköhän ne itse ihan osaa asiansa hoitaa. Sarjassamme turhia keskusteluita.
 
vierailija
Tyhjään? Joksut meni huvikseen kahdeksi kuukaudeksi Lontooseen asumaan, onhan sekin rahan turhaa tuhlaamista.
Tää on hyvä. Taidanpa muistaakin mikä meteli tästä silloin nousi ja kauhea huoli siitä, miten heidät rahat riittää ja onko tuossa järkeä yms.
Valikoiva muisti joillakin. Saattoipa samata jänkkääjät olla silloinkin asialla.
 

Yhteistyössä