K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä silloin UMK aikoihin etsin kuvia hänestä (olen utelias p*skiainen, tiedän sen). Silloin niitä vielä löytyi hyvin ja minusta hän on tosi herttaisen näköinen niissä. Kaunis hymy. En oikein tiedä, että mistä ne väitteet kovuudesta tulee? Viileän vaalea ja tatuoinnit??!
Joissain myöhemmissä ja just niissä paparazzikuvissa on ollut vähän vttuuntuneen näköinen. Ja siinä omassa tiktokissa jos vielä olemassa se oli myös vähän semmoinen koviksen oloinen.
 
vierailija
Mä silloin UMK aikoihin etsin kuvia hänestä (olen utelias p*skiainen, tiedän sen). Silloin niitä vielä löytyi hyvin ja minusta hän on tosi herttaisen näköinen niissä. Kaunis hymy. En oikein tiedä, että mistä ne väitteet kovuudesta tulee? Viileän vaalea ja tatuoinnit??!
Varmaan se yksi Gekkosen kuva jossa hänellä on vakava/tuima naama. 😂
 
vierailija
Monia ei haittaa kovismaisuus vaan puhtaasti vain venäläisyys.
Tätäkään en ymmärrä. Tyttis on kasvanut Suomessa, ja ihan niinkuin kenessäkään muussa suomalaisessa ei olisi tippaakaan venäläisverta. Jopa minussa, ja voin kyllä vannoa että evakkojen jälkeläisenä en todellakaan ole venäläismielinen. En vaan arvostele ihmisiä heidän kansalaisuutensa perusteella.
 
vierailija
Mutta ei kai yhden videon perusteella voi päätellä millainen ihminen hän on? Varsinkin kun se video on tyylitelty tuollaiseksi.
Joo en mäkään itse häntä miellä tän perusteella miksikään, mutta tää oli eka matsku minkä hänestä näin niin ne vähän vapautuneemmat kuvat oli ihan positiivinen yllätys. Hymy kaunistaa lähes kaikkia. Vaikka tyyli videossa on kyllä aivan 100% mun makuun.
 
vierailija
Tätäkään en ymmärrä. Tyttis on kasvanut Suomessa, ja ihan niinkuin kenessäkään muussa suomalaisessa ei olisi tippaakaan venäläisverta. Jopa minussa, ja voin kyllä vannoa että evakkojen jälkeläisenä en todellakaan ole venäläismielinen. En vaan arvostele ihmisiä heidän kansalaisuutensa perusteella.
Tuhlaa K:n rahoja, tuoko itse talouteen mitään?
 
vierailija
Tätäkään en ymmärrä. Tyttis on kasvanut Suomessa, ja ihan niinkuin kenessäkään muussa suomalaisessa ei olisi tippaakaan venäläisverta. Jopa minussa, ja voin kyllä vannoa että evakkojen jälkeläisenä en todellakaan ole venäläismielinen. En vaan arvostele ihmisiä heidän kansalaisuutensa perusteella.
Samaa mieltä. Jos hän on syntynyt Venäjällä mutta muuten kasvanut ja koulunsa käynyt Suomessa (Jyväskylässä) niin mikä on ongelma?
Ja kansalaisuus on varmasti Suomen.
Kansallisuus on taas eri asia, se voi olla venäläinen.
 

Yhteistyössä