K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä luulen näin myös. B:llä ja D:llä oli taatusti jotain säpinää keskenään.
Samaa mieltä minäkin. Bojan ollut niin läheisissä tunnelmissa Damonin kanssa et harvan (pelkän) ystävän kanssa ollaan. Mä luulen myös et Bojan saanut sitä jotain kaipaamaansa mieshuomiota Damonilta (vaikka taitaa saada moneltakin mieheltä, se yks haastattelukin missä kaikkien mukaan B on se joka saa eniten huomiota naisilta JA miehiltä) ja sellasta lämpöä ja läheisyyttä mitä monesti vaikuttaa etsivän ympäriltään. Damonin kanssa se ollut helppoa ja luontevaa, koska hän on gay. Damon tietysti sanomattakin pitänyt Bojania ihastuttavana pikku olentona.
 
vierailija
Samaa mieltä minäkin. Bojan ollut niin läheisissä tunnelmissa Damonin kanssa et harvan (pelkän) ystävän kanssa ollaan. Mä luulen myös et Bojan saanut sitä jotain kaipaamaansa mieshuomiota Damonilta (vaikka taitaa saada moneltakin mieheltä, se yks haastattelukin missä kaikkien mukaan B on se joka saa eniten huomiota naisilta JA miehiltä) ja sellasta lämpöä ja läheisyyttä mitä monesti vaikuttaa etsivän ympäriltään. Damonin kanssa se ollut helppoa ja luontevaa, koska hän on gay. Damon tietysti sanomattakin pitänyt Bojania ihastuttavana pikku olentona.
Ehdottomasti näin. Ja tottakai d on nähnyt heissä kaikissa kauniit ja komeat kasvot, myös krisissä, mutta eiköhän ole aika selvää että kris on ollut lontoossa paljon tyttöystävänsä kanssa. Ei D ole siihen suuntaan mitään lähestymistä taatusti tehnyt. B taas vaikuttaa olevan just sitä tyyppiä joita damon mieluiten kuvaa, samaa sarjaa kuin simon lööf ja cole sprouce.
 

Yhteistyössä