K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eihän ollut, vaan selvää esitystä, jossa Jure myös mukana. Ja D ei katsonut B:tä ihastuneesti.
Mä aattelin lähinnä sitä kuvaa jossa d on bojanin sylissä, jure ei ole siinä ollenkaan. Tosin jure vaikutti olevan siinä sohvavideollakin ihan eri leikissä. Se piti sohvaa ja bojania&damonia liukumäkenä, bojan taas piti damonia kuin herkkupalaa jota haluaisi maistaa.
 
vierailija
Ei ne missään kaksin ole liikuneet, siellä taksissakaan eivät olleet. Ja sen B:n loukkaamisen voit lopettaa.
Miten bojania loukkaisi se että hänet yhdistetään damoniin? B on puhunut siitä hyvin arvostavasti ja ihailevaaan sävyyn, pidellyt sitä sylissään, kiivennyt itse sen päälle, kutsunut sen kiertueelle mukaan, kuunnelluttanut sillä julkaisematonta musiikkiaan, loistanut sen ottamissa kuvissa.
 
vierailija
Miten bojania loukkaisi se että hänet yhdistetään damoniin? B on puhunut siitä hyvin arvostavasti ja ihailevaaan sävyyn, pidellyt sitä sylissään, kiivennyt itse sen päälle, kutsunut sen kiertueelle mukaan, kuunnelluttanut sillä julkaisematonta musiikkiaan, loistanut sen ottamissa kuvissa.
Puhuttiin B:n yöpymistisestä, mikä menee jo arvostavan käytöksen ulkopuolelle.
 

Yhteistyössä