vierailija
Ei niillä ole mitään paljastettavaa, normaaliälyinen tajuaa sen.Janceko voisi paljastaa? Tää sun tekopyhyys on niin nähty jo
Ei niillä ole mitään paljastettavaa, normaaliälyinen tajuaa sen.Janceko voisi paljastaa? Tää sun tekopyhyys on niin nähty jo
Jos et pidä Jance shipistä se on ok, mutta anna muiden leikkimielisesti heitä shipata äläkä määräileEi niillä ole mitään paljastettavaa, normaaliälyinen tajuaa sen.
M/M jutuissa tää on myös yleistä.Niin onkin kutsunut Kta brotheriksi aika montakin kertaa silti sun pitää jatkaa tuota pakotusta.
Tässä sulle taas todellisia rakkaustunteitaSen jälkeen on sanonut muuta ja käytöksestä voi tulkita rakkaustunteita.
No nämä on lapsuudenystäviä ja Martin pakotus väsynyttä.Tässä sulle taas todellisia rakkaustunteita
Lataa…
x.com
Sulle kaikki muu paitsi K&B shippi on pakotusta näköjään. Kuule, kun et määräile meitä ja mä ainakin shippaan täällä Jancea jatkossakinNo nämä on lapsuudenystäviä ja Martin pakotus väsynyttä.
Kyllä minua ainakin ärsyttää, jos tämä Jance alkaa saada lisää jalansijaa, se on tylsä.Sulle kaikki muu paitsi K&B shippi on pakotusta näköjään. Kuule, kun et määräile meitä ja mä ainakin shippaan täällä Jancea jatkossakin
Puhu sitten muusta, mutta anna muiden shipata keitä tahtooKyllä minua ainakin ärsyttää, jos tämä Jance alkaa saada lisää jalansijaa, se on tylsä.
Tämä ei kyllä pidä paikkaansa yhtään. Brother on tosi yleisesti käytetty ilmaisu mm. instassa. Hyvin moni ihminen mm. Jenkeissä käyttää kyseistä sanaa kavereistaan.M/M jutuissa tää on myös yleistä.
Sittenhän sä voit siirtyä muualle keskustelemaan. Olisi varmaan paras ratkaisu kaikkien kannalta.Kyllä minua ainakin ärsyttää, jos tämä Jance alkaa saada lisää jalansijaa, se on tylsä.
Silloin kun kaksi kaverusta puhuu toisistaan.M/M jutuissa tää on myös yleistä.
Jos puhut siitä josubsin haastattelusta niin jan ei todellakaan ollut kiusaantunut. Hän itse asiassa ihan oma-aloitteisesti alkoi puhua heidän välisestä läheisyydestä, sitä ei edes kysytty. Kyse oli siitä miten he päätyivät ottamaan kuvat yhdessä ja nace kertoi sen olleen damonin idea, mutta ei löytänyt sopivaa sanaa sille mitä d heissä näki. Jan heitti sen noteworthyn jolle kaikki vähän nauroivat, ja sen jälkeen hän puhui siitä miten heistä on teorioita ja damon inspiroitui siitä ja kuvasi miten läheisyyttä voi olla myös ilman romantiikkaa. Eli itse asiassa hän kertoi damonin näkemyksestä heistä kahdesta, ei edes varsinaisesti omastaan.Näin tämän siinä yhdessä haastattelussa, jossa Jan kiusaantui selvästi eli se syy ja en kyllä itsekään näe siinä tarpeeksi aitoa, kuten vaikka Damon ja Kris.
Se miten Bojan katseli Damonia. Se oli juuri sitä aitoa ihastumista.Näin tämän siinä yhdessä haastattelussa, jossa Jan kiusaantui selvästi eli se syy ja en kyllä itsekään näe siinä tarpeeksi aitoa, kuten vaikka Damon ja Kris.
Ainoa mikä täällä on väsynyttä, on toi sun pakotus sanan käyttö.🥱No nämä on lapsuudenystäviä ja Martin pakotus väsynyttä.
Niin oli. Ja se sen tarve päästä damonin iholleSe miten Bojan katseli Damonia. Se oli juuri sitä aitoa ihastumista.
Niinpä! Toivottavasti tulis vielä jossain vaiheessa uusia Dn ottamia kuvia Joksuista ja saatais myös lisää D&B-kontsaa.Se miten Bojan katseli Damonia. Se oli juuri sitä aitoa ihastumista.
Ei se mene noin.Silloin kun kaksi kaverusta puhuu toisistaan.
Eihän ollut, vaan selvää esitystä, jossa Jure myös mukana. Ja D ei katsonut B:tä ihastuneesti.Se miten Bojan katseli Damonia. Se oli juuri sitä aitoa ihastumista.
Sen you don't love me muuten sanoi Jan siinä Nace vaan nauroi kun bojan heitti sen oman kommenttinsa. Itse asiassa mun mielestä Nace oli sitä ennen vähän jännittynyt, en tiedä oliko sekään kiusaantunut, mutta ei ainakaan ihan rento, mutta siihen bojanin vitsiin se sit repesi ihan huolella.Ei hän kiusaantunut. Ja hän selkeesti sanoi miten asian laita on ja Nacekin siinä kuittaili, että "you don't love me???" Senkin jälkeen he ovat shippiä ruokkineet.
Mä oon ihan varma että niistä on pussailukuvia joista damon vihjaili siinä ew stoorissaanNiin oli. Ja se sen tarve päästä damonin iholle
No kyllä se vaan menee niin. Brother sanaa käytetään tosi yleisesti kaverusten kesken. Sillä yleensä tarkoitetaan, että se toinen tuntuu olevan sulle kuin veli.Ei se mene noin.
Ei tässä oo kyse mistään jureen liittyvästä.Eihän ollut, vaan selvää esitystä, jossa Jure myös mukana. Ja D ei katsonut B:tä ihastuneesti.