K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Uskomatonta miten yksi ihminen pystyy pilaamaan käytöksellään ketjun kuin ketjun tunnelman. Ehkä sun pitäisi perustaa ketju sille K&B tosi shipille. Siellä voit sitten kieltää kaikesta muusta puhumisen.
 
vierailija
Näin tämän siinä yhdessä haastattelussa, jossa Jan kiusaantui selvästi eli se syy ja en kyllä itsekään näe siinä tarpeeksi aitoa, kuten vaikka Damon ja Kris.
Jos puhut siitä josubsin haastattelusta niin jan ei todellakaan ollut kiusaantunut. Hän itse asiassa ihan oma-aloitteisesti alkoi puhua heidän välisestä läheisyydestä, sitä ei edes kysytty. Kyse oli siitä miten he päätyivät ottamaan kuvat yhdessä ja nace kertoi sen olleen damonin idea, mutta ei löytänyt sopivaa sanaa sille mitä d heissä näki. Jan heitti sen noteworthyn jolle kaikki vähän nauroivat, ja sen jälkeen hän puhui siitä miten heistä on teorioita ja damon inspiroitui siitä ja kuvasi miten läheisyyttä voi olla myös ilman romantiikkaa. Eli itse asiassa hän kertoi damonin näkemyksestä heistä kahdesta, ei edes varsinaisesti omastaan.
 
vierailija
Ei hän kiusaantunut. Ja hän selkeesti sanoi miten asian laita on ja Nacekin siinä kuittaili, että "you don't love me???" Senkin jälkeen he ovat shippiä ruokkineet.
Sen you don't love me muuten sanoi Jan siinä 😃 Nace vaan nauroi kun bojan heitti sen oman kommenttinsa. Itse asiassa mun mielestä Nace oli sitä ennen vähän jännittynyt, en tiedä oliko sekään kiusaantunut, mutta ei ainakaan ihan rento, mutta siihen bojanin vitsiin se sit repesi ihan huolella.
 

Yhteistyössä