K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tuohan ei ole totta että työvuoroon kuuluisi vain se keikka vaan työnteko alkaa jo useita tunteja aiemmin. Siinä on paljon muutakin ja yksi olennainen on tietysti yhteistyö vastaanottavan tohon kanssa, mitä ennen ei lähtökohtaisesti olutta nautiskella. Toki yksi olut on palanut siihen mennessä jo moneen kertaan, mutta on mulle hyvin vierasta sekin että aamukuudelta ottaisin tuopillisen.
No on mullekin, mutta se sen sijaan ei ole, että osa ihmisistä kokee niin haluavansa tehdä eikä siinä silti ole mitään, mitä ihmetellä.
 
vierailija
Vaikee selittää. Sellainen innostus ja jokin puuttuu sekä faneilta että heidän puoleltaan. Mikä on ollut ilmassa ennen.
Ja tämän luulen jatkuvan vaikka levy julkaistaan.
Tää on kyllä vähän totta. Mä en ole ikinä kuunnellut Jokereita siksi, kun musiikki on niin hyvää. Nytkin kun äskettäin palasin kuuntelemaan muuta musiikkia, niin mietin, miten paljon enemmän se muu musiikki jotain tanssigeeniä tai hyräilysoluja tai jotain selittämätöntä erilaista minussa liikuttaa kuin jokereiden musiikki.
se ei silti tarkoita, etteikö Jokereiden musa olisi minulle tärkeää ja ettenkö olisi kuunnellutkin sitä paljon. Olen. Mutta syy on jossain muualla, kuin itse musiikissa. Se on musiikissa, mutta kuitenkaan ei ole.
Joksumusa on ehkä tän mun fiilistelyn tunnetason musiikki ja siksi sitä tulee kuunneltua. Ja tulen kuuntelemaan uutta levyä ja Bluzaa.
Mutta en ole koskaan aiemmin syventynyt bändiin, joka musa ei päällimmäisenä innosta minua. En voi olla ainoa.
 
vierailija
Eli nyt selvisi se oikea syy tähän. Olet vain mustasukkainen siitä, kun B:llä on niin läheiset välit muihin Joksuihin, eikä se Jere olekaan niin ainutlaatuinen tässä suhteessa. Et vain kestä näitä hehkutuksia, koska ne eivät ole KB välisiä.
Kommentoin takamatkalta mutta kai te huomasitte, että aitohan se on joka täällä on palstaillut heti aamusta ja ennustaja on toinen, jonka mielestä ei saisi Joksujen välejä hehkuttaa. Ymmärrän, että se joka aloitti tuon läheisyysasian oli eri henkilö.
 
vierailija
Tää on kyllä vähän totta. Mä en ole ikinä kuunnellut Jokereita siksi, kun musiikki on niin hyvää. Nytkin kun äskettäin palasin kuuntelemaan muuta musiikkia, niin mietin, miten paljon enemmän se muu musiikki jotain tanssigeeniä tai hyräilysoluja tai jotain selittämätöntä erilaista minussa liikuttaa kuin jokereiden musiikki.
se ei silti tarkoita, etteikö Jokereiden musa olisi minulle tärkeää ja ettenkö olisi kuunnellutkin sitä paljon. Olen. Mutta syy on jossain muualla, kuin itse musiikissa. Se on musiikissa, mutta kuitenkaan ei ole.
Joksumusa on ehkä tän mun fiilistelyn tunnetason musiikki ja siksi sitä tulee kuunneltua. Ja tulen kuuntelemaan uutta levyä ja Bluzaa.
Mutta en ole koskaan aiemmin syventynyt bändiin, joka musa ei päällimmäisenä innosta minua. En voi olla ainoa.
Et varmaan oo ainoa mutta monelle tuo on kyllä aika vierasta.
 
vierailija
Tää on kyllä vähän totta. Mä en ole ikinä kuunnellut Jokereita siksi, kun musiikki on niin hyvää. Nytkin kun äskettäin palasin kuuntelemaan muuta musiikkia, niin mietin, miten paljon enemmän se muu musiikki jotain tanssigeeniä tai hyräilysoluja tai jotain selittämätöntä erilaista minussa liikuttaa kuin jokereiden musiikki.
se ei silti tarkoita, etteikö Jokereiden musa olisi minulle tärkeää ja ettenkö olisi kuunnellutkin sitä paljon. Olen. Mutta syy on jossain muualla, kuin itse musiikissa. Se on musiikissa, mutta kuitenkaan ei ole.
Joksumusa on ehkä tän mun fiilistelyn tunnetason musiikki ja siksi sitä tulee kuunneltua. Ja tulen kuuntelemaan uutta levyä ja Bluzaa.
Mutta en ole koskaan aiemmin syventynyt bändiin, joka musa ei päällimmäisenä innosta minua. En voi olla ainoa.
Mitä siis fiilistelet niitten musalla?
 

Yhteistyössä