K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Niinpä, tai jos vauvalla toivoo, ette gf mene Sloveniaan. Alkaa nyt minuakin vtuttaa toi vauvan ketjun meininki. Olisin halunnut vähän hehkuttaa sitä delulua, että K saattaisi olla mahdollisesti menossa Sloveniaan, toki ymmärtäen, että onhan se itseasiassa ihan hemmetin epätodennäköistä, niin siellä tulee pelkkää alapeukkua, kun toivon vaihtoehdoissa, ettei gf mene sinne mukana!
Ja itse jauhavat jostain täysin olemattomasta paleasiasta, aivan kuin jonkun nenään olisi leijunut pisara verta Espanjasta saakka, että Twitterissä on ollut flaidis asiasta.
Kun ne linkit avaa, niin kyseinen flaidis oli kaksi twiittiä, joissa ei ollut alla mitään keskustelua aiheesta.
Että sellainen K&B-kaksikon shippipalsta!
Surettaa vaan ja toivon, että kyseinen ketju kuolee hiljaisuuteen ja osallistujien puutteeseen, koska siihen ei enää halua kukaan normaali osallistua.
Vali vali vali....
 
vierailija
Saataiskohan tänään viikkokirjeessä tietää onko se levy valmis ja onkohan Bluza promoa taas siellä? Ainakin levyn täytyy olla hyvällä mallilla, kun ovat pystyneet vapaita viettämään
 
vierailija
Joo näin se varmaan onnistuu. Itse en ole enää jaksanut miettiä sanamuotoja ja -valintoja ja laittaa kaikenlaisia varmisteluja ja selityksiä perään niin kirjoittelu siellä on jäänyt.
Mä olen niin realisti nykyään ja shippaus into on hiukan hiipunut, joten siksi pidän mölyt mahassa vauvalla. Saattaisin vahingossa kirjoittaa jotakin, mikä ei ole shippiä.
 
vierailija
Niinpä, tai jos vauvalla toivoo, ette gf mene Sloveniaan. Alkaa nyt minuakin vtuttaa toi vauvan ketjun meininki. Olisin halunnut vähän hehkuttaa sitä delulua, että K saattaisi olla mahdollisesti menossa Sloveniaan, toki ymmärtäen, että onhan se itseasiassa ihan hemmetin epätodennäköistä, niin siellä tulee pelkkää alapeukkua, kun toivon vaihtoehdoissa, ettei gf mene sinne mukana!
Ja itse jauhavat jostain täysin olemattomasta paleasiasta, aivan kuin jonkun nenään olisi leijunut pisara verta Espanjasta saakka, että Twitterissä on ollut flaidis asiasta.
Kun ne linkit avaa, niin kyseinen flaidis oli kaksi twiittiä, joissa ei ollut alla mitään keskustelua aiheesta.
Että sellainen K&B-kaksikon shippipalsta!
Surettaa vaan ja toivon, että kyseinen ketju kuolee hiljaisuuteen ja osallistujien puutteeseen, koska siihen ei enää halua kukaan normaali osallistua.
Sullahan alkaa olla jo ihan kunnon yritystä, arvosanaksi 9+.
 

Yhteistyössä