K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Just näin. Ihme paasausta. Sapettaako jotakuta nyt niin paljon se, että Käärijän ja Joksujen työt mahdollistavat myös sen juhlimisen. Viime syksynä taisi myös Joksujen Suomi tourin aikana skumppa ja tuu tree longinoa virrata.
Kiertueen päätteeksi ainakin maistui. Mutta joksut on kyllä puhuneet siitä että se itse asiassa ei oikein sovi siihen työhön.
 
vierailija
Pyhä Käärijä ja hänen pyhä perheensä ja crewnsa. Heistä ei voi sanoa mitään negatiivista, heti nousee jostain kolme pataljoonaa puolustelijoita haudoistaan.
Niinpä, tai jos vauvalla toivoo, ette gf mene Sloveniaan. Alkaa nyt minuakin vtuttaa toi vauvan ketjun meininki. Olisin halunnut vähän hehkuttaa sitä delulua, että K saattaisi olla mahdollisesti menossa Sloveniaan, toki ymmärtäen, että onhan se itseasiassa ihan hemmetin epätodennäköistä, niin siellä tulee pelkkää alapeukkua, kun toivon vaihtoehdoissa, ettei gf mene sinne mukana! 🤦‍♀️
Ja itse jauhavat jostain täysin olemattomasta paleasiasta, aivan kuin jonkun nenään olisi leijunut pisara verta Espanjasta saakka, että Twitterissä on ollut flaidis asiasta.
Kun ne linkit avaa, niin kyseinen flaidis oli kaksi twiittiä, joissa ei ollut alla mitään keskustelua aiheesta.
Että sellainen K&B-kaksikon shippipalsta!
Surettaa vaan ja toivon, että kyseinen ketju kuolee hiljaisuuteen ja osallistujien puutteeseen, koska siihen ei enää halua kukaan normaali osallistua.
 
vierailija
Niinpä, tai jos vauvalla toivoo, ette gf mene Sloveniaan. Alkaa nyt minuakin vtuttaa toi vauvan ketjun meininki. Olisin halunnut vähän hehkuttaa sitä delulua, että K saattaisi olla mahdollisesti menossa Sloveniaan, toki ymmärtäen, että onhan se itseasiassa ihan hemmetin epätodennäköistä, niin siellä tulee pelkkää alapeukkua, kun toivon vaihtoehdoissa, ettei gf mene sinne mukana! 🤦‍♀️
Ja itse jauhavat jostain täysin olemattomasta paleasiasta, aivan kuin jonkun nenään olisi leijunut pisara verta Espanjasta saakka, että Twitterissä on ollut flaidis asiasta.
Kun ne linkit avaa, niin kyseinen flaidis oli kaksi twiittiä, joissa ei ollut alla mitään keskustelua aiheesta.
Että sellainen K&B-kaksikon shippipalsta!
Surettaa vaan ja toivon, että kyseinen ketju kuolee hiljaisuuteen ja osallistujien puutteeseen, koska siihen ei enää halua kukaan normaali osallistua.
Mä en ymmärrä tästä nyt paljoakaan mutta ikävää jos ei löydy enää sopivaa ketjua.
 
vierailija
Media ja fanit. Vähänkö näillä palstoilla niiden tekemisiä kytätään. Ja luulen, että uutiskynnys ylittyisi kyllä kotimaassakin, jos kännipäissään örveltäisivät julkisesti.
Vähänkö meilläkin on kirjoitettu sen yhden räppärin oksenteluista ja örvellyksistä lavalla. Nimi jääköön mainitsematta niin ei tule kenellekään paha mieli. Ja kun taitaa vielä mutkan kautta liittyä Kärtsäänkin.
 
vierailija
Media ja fanit. Vähänkö näillä palstoilla niiden tekemisiä kytätään. Ja luulen, että uutiskynnys ylittyisi kyllä kotimaassakin, jos kännipäissään örveltäisivät julkisesti.
Ei ne kyllä aiemminkaan ole örveltäneet. Niillä on ollut useita kymmeniä keikkoja vuodessa kun ovat vielä olleet täysipäiväisiä opiskelijoita, ja molemmat työt on selvästikin tullut hoidettua. Bilettämistä varmaan on ollut, mutta örvellys olisi raportoitu lehdissä heistä jo silloin.
 
vierailija
Joksuilla on (ollut?) sponsorina jack Daniels, eli ei ne ehkä ole yrittäneetkään näyttää absolutisteilta. Mutta ei ne mun silmään kyllä vaikuta erityisen paljon käyttävän alkoholia muutenkaan. Lontoon alussa ne istuskeli pubissa yhtenään mutta myöhemmin sieltäkin tuli vain jokunen bilepäivitys ja muuten jotain muuta. Ei tule mieleen niistä vlogeistakaan mitään jatkuvaa tissuttelua, mutta bileet on toki olleet kosteita. Kärtsää enkä sen crewta juuri seuraa, niistä en osaa sanoa mitään
Ei minustakaan, ei tässä saagassa kukaan käytä runsaasti. Sen takia toi valitus niin koomista onkin. Taitaa valittajalla itsellään olla jokin ongelma alkoholin suhteen, kun se kiristi päätä, että "ei itse tee työtään ottaneena"!
 
vierailija
No siis kyllä mä sen ymmärrän, että sellainen toiminta varataan läheisen ihmisen seuraan. Ja siis jos jonkun mielestä sellainen kaikkien haliminen on ihanaa, niin siitä vaan, itselle se vain ei olisi. Mutta sen sijaan se on ok oman kumppanin kanssa ja ainakin itselleni riittää aivan täysin.
Ihmisellä voi olla elämässä monta läheistä, joita hän haluaa halata. Sitäpaitsi jos asia olisi noin kuin kirjoitat, niin Kärtsä tai esim. Nace eivät saisi halata ketään muuta kuin tyttöystäviään.
 
vierailija
Ei ne kyllä aiemminkaan ole örveltäneet. Niillä on ollut useita kymmeniä keikkoja vuodessa kun ovat vielä olleet täysipäiväisiä opiskelijoita, ja molemmat työt on selvästikin tullut hoidettua. Bilettämistä varmaan on ollut, mutta örvellys olisi raportoitu lehdissä heistä jo silloin.
Eihän tässä niin sanottu. Suosittelen sisälukutaitoa.
 
vierailija
Ennen viisuja JO biletti vielä enemmän. Nyt on ilmeisesti ulkopuolista kontrollia niin paljon enemmän, että on ollut pakko vähän katsoa mitä ja missä tekee.
Niillähän on nyt vasta viisujen jälkeen tullut ekat kiertueet joissa vedetään putkeen monta keikkaa peräkkäisinä päivinä ja matkustetaan paljon. Ovat sanoneet että huomasivat nopeasti että tuollaiseen keikkailuun ei sovi alkoholi.
 
vierailija
Niinpä, tai jos vauvalla toivoo, ette gf mene Sloveniaan. Alkaa nyt minuakin vtuttaa toi vauvan ketjun meininki. Olisin halunnut vähän hehkuttaa sitä delulua, että K saattaisi olla mahdollisesti menossa Sloveniaan, toki ymmärtäen, että onhan se itseasiassa ihan hemmetin epätodennäköistä, niin siellä tulee pelkkää alapeukkua, kun toivon vaihtoehdoissa, ettei gf mene sinne mukana! 🤦‍♀️
Ja itse jauhavat jostain täysin olemattomasta paleasiasta, aivan kuin jonkun nenään olisi leijunut pisara verta Espanjasta saakka, että Twitterissä on ollut flaidis asiasta.
Kun ne linkit avaa, niin kyseinen flaidis oli kaksi twiittiä, joissa ei ollut alla mitään keskustelua aiheesta.
Että sellainen K&B-kaksikon shippipalsta!
Surettaa vaan ja toivon, että kyseinen ketju kuolee hiljaisuuteen ja osallistujien puutteeseen, koska siihen ei enää halua kukaan normaali osallistua.
Gf on ollut kielletty jo pitkään. Ja "jos puhut kielletystä aiheesta niin tietenkin se poistuu". Silleen mystisesti, kuin taikaiskusta. Ja offtopiceista lähinnä negatiiviset tuntuu olevan sallittuja.
 
vierailija
No siis kyllä mä sen ymmärrän, että sellainen toiminta varataan läheisen ihmisen seuraan. Ja siis jos jonkun mielestä sellainen kaikkien haliminen on ihanaa, niin siitä vaan, itselle se vain ei olisi. Mutta sen sijaan se on ok oman kumppanin kanssa ja ainakin itselleni riittää aivan täysin.
Mutta silloin eivät Bojan ja Kärtsä voisi halata toisiaan, jos vain sen läheisimmän ihmisen halailu olisi sallittu.
 
vierailija
Ei minustakaan, ei tässä saagassa kukaan käytä runsaasti. Sen takia toi valitus niin koomista onkin. Taitaa valittajalla itsellään olla jokin ongelma alkoholin suhteen, kun se kiristi päätä, että "ei itse tee työtään ottaneena"!
No en mäkään kyllä tee, ei tulisi mieleenkään. Lontoossa joksut eivät kyllä olleet siinä mielessä töissä, etteikö pubissa istuskelu olisi kuulunut yleiseen vaibailuun.
 
vierailija
Kiertueen päätteeksi ainakin maistui. Mutta joksut on kyllä puhuneet siitä että se itse asiassa ei oikein sovi siihen työhön.
Nyt täytyy kiinnittää huomiota myös heidän sanavalintoihinsa. Juhliminen voi olla ok, mutta se voi mennä myös överiksi. Voit ottaa pari lasia, mutta et koko pulloa. Jokainen tietää omat rajansa ja jos on vaarana, että ne rajat paukkuu, niin silloin on hyvä miettiä näitä asioita.
 

Yhteistyössä