K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyllä mä ymmärrän nuo K liian juomisen kritisoimisen. Viime kesänä olin vielä vitsaillen menossa katkolle teidän kanssa mutta jo pitkään on itseänikin jotenkin tympinyt että viiniä siellä, olutta täällä ja siideriä tuolla.
 
vierailija
Tästä britti-irkkukiertueen juomisesta sai muistaakseni olla vielä huolissaan aikoinaan. Vai muistanko väärin.
Mun mielestä niitä kyllä moitittiin paljonkin. Seurasin itse aika vähän niitä silloin mutta keskustelut muistan kyllä. Siitä en tiedä menikö ne kännissä lavalle (ei ainakaan keikkavideot näytä siltä) mutta illat taisi kyllä venyä.
 
vierailija
Kyllä mä ymmärrän nuo K liian juomisen kritisoimisen. Viime kesänä olin vielä vitsaillen menossa katkolle teidän kanssa mutta jo pitkään on itseänikin jotenkin tympinyt että viiniä siellä, olutta täällä ja siideriä tuolla.
Ehkä kannattaa sit miettiä sitä omaa asennetta ja mistä ne johtuvat, jos Käärijän tekemiset saa karvat tuolla tavalla nousemaan pystyyn.
T. Marketta
 
vierailija
Mun mielestä niitä kyllä moitittiin paljonkin. Seurasin itse aika vähän niitä silloin mutta keskustelut muistan kyllä. Siitä en tiedä menikö ne kännissä lavalle (ei ainakaan keikkavideot näytä siltä) mutta illat taisi kyllä venyä.
Eivät taineet kännissä mennä. Ei tosiaan ainakaan siltä vaikuttanut. Hoitivat työnsä hyvin ja samalla juhlivat. Tuo taisi olla Joksujen eka kiertue Euroopassa niin taisi se myös vaikuttaa siihen
 
vierailija
Mun mielestä niitä kyllä moitittiin paljonkin. Seurasin itse aika vähän niitä silloin mutta keskustelut muistan kyllä. Siitä en tiedä menikö ne kännissä lavalle (ei ainakaan keikkavideot näytä siltä) mutta illat taisi kyllä venyä.
Kyllähän Joksuillakin näyttää korkki aukeavan helposti, mutta mä ajattelen, että se on heidän oma asia. Toiset pystyy juhlimaan tai ottamaan pari tuoppia ilman, että siitä seuraa mitään vakavaa. Suomessa ja Balkanilla, niinkuin muualtakin löytyy alkoholin liikakäyttäjiä, enkä yritä vähätellä, etteikö se olisi ongelma. Moni tunnettu artistikin on myöntänyt, että viinasta tuli hänelle ongelma. Jotenkin vaan se, että Joksujen ja Käärijä crew:n kohdalla tässä yritetään vääntää jotakin sellaista, mitä se ei välttämättä ole, on vain typerää. Heillä voi hyvin olla homma hallussa.
 
vierailija
Eivät taineet kännissä mennä. Ei tosiaan ainakaan siltä vaikuttanut. Hoitivat työnsä hyvin ja samalla juhlivat. Tuo taisi olla Joksujen eka kiertue Euroopassa niin taisi se myös vaikuttaa siihen
Mä luulen että siihen vaikutti myös seura. WY tyypit on vanhempia ja joksut oli heidän kotikentällään, joten varmaan on otettu guinnes jos toinenkin, jos niitä on ehdotettu. Jos WY ois ollut koko ajan selvinnyt päin, en usko että joksutkaan olisi ruvenneet keskenään ryyppäämään.

Vähän sama kuin se että Suomessa meni ananaslonkeroa, vaikka myöhemmin kris sanoi että kiertueella ei ryypiskelty. En siis väitä etteivätkö he olisi kykeneviä päättämään itse alkoholinkäytöstään, varmasti ovat, mutta ei se nyt kovin kummoista ole että juodaan jos isännät tarjoaa tai ehdottaa. Hommat on tullut hoidettua joka tapauksessa, ja mitä ilmeisimmin he ovat tiedostaneet ryypiskelyn mahdolliset ongelmat, koska ovat niistä terveistä elämäntavoista kiertueiden yhteydessä puhuneet.
 
vierailija
Jostain syystä tällaista samanlaista valitusta ei ole näkynyt koskaan, kun K:n ja B:n kosketuksia ihasteltu ja hehkutettu. Ilmeisesti tosiaan Joksujen keskinäisestä läheisyydestä ei joidenkin mielestäsi saisi puhua.
No siis kyllä mä sen ymmärrän, että sellainen toiminta varataan läheisen ihmisen seuraan. Ja siis jos jonkun mielestä sellainen kaikkien haliminen on ihanaa, niin siitä vaan, itselle se vain ei olisi. Mutta sen sijaan se on ok oman kumppanin kanssa ja ainakin itselleni riittää aivan täysin.
 
vierailija
Kyllähän Joksuillakin näyttää korkki aukeavan helposti, mutta mä ajattelen, että se on heidän oma asia. Toiset pystyy juhlimaan tai ottamaan pari tuoppia ilman, että siitä seuraa mitään vakavaa. Suomessa ja Balkanilla, niinkuin muualtakin löytyy alkoholin liikakäyttäjiä, enkä yritä vähätellä, etteikö se olisi ongelma. Moni tunnettu artistikin on myöntänyt, että viinasta tuli hänelle ongelma. Jotenkin vaan se, että Joksujen ja Käärijä crew:n kohdalla tässä yritetään vääntää jotakin sellaista, mitä se ei välttämättä ole, on vain typerää. Heillä voi hyvin olla homma hallussa.
No joutuihan Bojan ton seurauksena tiputukseenkin, ei ollut ihan vähäinen juttu, ja toivottavasti ja näyttääkin, että oppi jotakin.
 
vierailija
No siis kyllä mä sen ymmärrän, että sellainen toiminta varataan läheisen ihmisen seuraan. Ja siis jos jonkun mielestä sellainen kaikkien haliminen on ihanaa, niin siitä vaan, itselle se vain ei olisi. Mutta sen sijaan se on ok oman kumppanin kanssa ja ainakin itselleni riittää aivan täysin.
Se vaan, että kyse on shipistä ja ystävistä ja K&B ovat ystäviä samoin Joksut keskenään. Totta kai esim Joksut ovat läheisempiä keskenään kuin K&B, koska ovat tunteneet ja tehneet asioita toistensa kanssa monta vuotta enemmän ja K&B noin 1,5 vuotta.
 
vierailija
Kyllähän Joksuillakin näyttää korkki aukeavan helposti, mutta mä ajattelen, että se on heidän oma asia. Toiset pystyy juhlimaan tai ottamaan pari tuoppia ilman, että siitä seuraa mitään vakavaa. Suomessa ja Balkanilla, niinkuin muualtakin löytyy alkoholin liikakäyttäjiä, enkä yritä vähätellä, etteikö se olisi ongelma. Moni tunnettu artistikin on myöntänyt, että viinasta tuli hänelle ongelma. Jotenkin vaan se, että Joksujen ja Käärijä crew:n kohdalla tässä yritetään vääntää jotakin sellaista, mitä se ei välttämättä ole, on vain typerää. Heillä voi hyvin olla homma hallussa.
Joksuilla on (ollut?) sponsorina jack Daniels, eli ei ne ehkä ole yrittäneetkään näyttää absolutisteilta. Mutta ei ne mun silmään kyllä vaikuta erityisen paljon käyttävän alkoholia muutenkaan. Lontoon alussa ne istuskeli pubissa yhtenään mutta myöhemmin sieltäkin tuli vain jokunen bilepäivitys ja muuten jotain muuta. Ei tule mieleen niistä vlogeistakaan mitään jatkuvaa tissuttelua, mutta bileet on toki olleet kosteita. Kärtsää enkä sen crewta juuri seuraa, niistä en osaa sanoa mitään
 
vierailija
Kyllä mä ymmärrän nuo K liian juomisen kritisoimisen. Viime kesänä olin vielä vitsaillen menossa katkolle teidän kanssa mutta jo pitkään on itseänikin jotenkin tympinyt että viiniä siellä, olutta täällä ja siideriä tuolla.
Mutta lavalla ei juo enää siideriä vaan vettä. Tähän kiinnitin huomiota kesän aikana. Vielä viime kesänä matkassa oli aina siideritölkki.
 

Yhteistyössä