K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Täytyy jakaa nyt yksi kokemus tähän läheisyysasiaan. Mun teini-ikäinen poika on ihan "perusteini", vähän semmonen äijä. Mut yhden kaverin kanssa ne koskettelee ja taputtelee toisiaan, yhdessä tapahtumassa jopa huomasin, että ne käveli käsi kädessä siellä. Kyse ei ole ns.parhaasta kaverista, mutta kaverista, jonka kanssa ehkä joku kemia pelaa silloin kun ne näkee. Ja silloin kun ne näkee, ne kikattelee ja höpöttelee lähinnä. Jännä ilmiö, en ehkä olisi edes kiinnittänyt huomiota ilman tätä meidän juttua.
 
vierailija
Halaaminen on suht yleistä Suomessakin mut tuota Joksujen sylissä istumista, hiusten silittelyä, pikku pusuja (ja niin kauniita kauniita katseita siinä noita tehdessään) näkee kyllä vähemmän.
 
vierailija
Halaaminen on suht yleistä Suomessakin mut tuota Joksujen sylissä istumista, hiusten silittelyä, pikku pusuja (ja niin kauniita kauniita katseita siinä noita tehdessään) näkee kyllä vähemmän.
Mun kaveriporukassa ”Kasper ja Jesper” saattavat istua sylikkäin ja vaihtaa pikku pusun, mut he ei koskaan katso noin kauniisti ja lämpimästi toisiaan kuin Joksut. Ne katseet tekee heistä juuri ainutlaatuisia. Hyvä jos edes rakastuneet parit katsovat Suomessa toisiaan tuolla tavalla kuin Joksut toisiaan.🤣
 
vierailija
Täytyy jakaa nyt yksi kokemus tähän läheisyysasiaan. Mun teini-ikäinen poika on ihan "perusteini", vähän semmonen äijä. Mut yhden kaverin kanssa ne koskettelee ja taputtelee toisiaan, yhdessä tapahtumassa jopa huomasin, että ne käveli käsi kädessä siellä. Kyse ei ole ns.parhaasta kaverista, mutta kaverista, jonka kanssa ehkä joku kemia pelaa silloin kun ne näkee. Ja silloin kun ne näkee, ne kikattelee ja höpöttelee lähinnä. Jännä ilmiö, en ehkä olisi edes kiinnittänyt huomiota ilman tätä meidän juttua.
❤ Ihanaa että olet osannut kasvattaa tunteitaan avoimesti näyttävän nuoren miehen, joka ei häpeile osoittaa kiintymystään samaa sukupuolta olevaan kaveriinsa. Tytöt ovat rohkeampia tässä asiassa ja heille se on ollut minusta aina sallitumpaa. Hienoa nähdä, että myös nuoret miehet toimivat niin.
 
vierailija
Ihanaa että olet osannut kasvattaa tunteitaan avoimesti näyttävän nuoren miehen, joka ei häpeile osoittaa kiintymystään samaa sukupuolta olevaan kaveriinsa. Tytöt ovat rohkeampia tässä asiassa ja heille se on ollut minusta aina sallitumpaa. Hienoa nähdä, että myös nuoret miehet toimivat niin.
Voi, kiitos 🥹 En ole ajatellut kasvatusprosessia lainkaan, mutta ehkä joitain asioita olen korostanut. Vieläkin halaillaan ja pusutellaan - ja tämä on suuri kasvutarina myös itselleni 70-luvun (introvertti) lapsena. Kiitos kommentista, ja anteeksi avautuminen. ❤
 
vierailija
Täytyy jakaa nyt yksi kokemus tähän läheisyysasiaan. Mun teini-ikäinen poika on ihan "perusteini", vähän semmonen äijä. Mut yhden kaverin kanssa ne koskettelee ja taputtelee toisiaan, yhdessä tapahtumassa jopa huomasin, että ne käveli käsi kädessä siellä. Kyse ei ole ns.parhaasta kaverista, mutta kaverista, jonka kanssa ehkä joku kemia pelaa silloin kun ne näkee. Ja silloin kun ne näkee, ne kikattelee ja höpöttelee lähinnä. Jännä ilmiö, en ehkä olisi edes kiinnittänyt huomiota ilman tätä meidän juttua.
Ettei olis homo?😂
 
vierailija
Mä en henk koht kaipaa sellaista ystäviltä, että tulisivat iholle. Eikä siinä siis mitään, jos jonkun mielestä se ois kiva, mutta itsestäni ei ainakaan olisi.
Sama täällä. Ja mun vanhat ystävät tietää sen. Taas tällä viikolla oli tilanne, kun suht uusi tuttava tuli iholle, mä en mitenkään kaivannut sellaista varsinkaan häneltä. Vanhojen ystävien halaukset kyllä kestän. He ovatkin vähän varovaisia halauksineen, kun tietävät millainen olen.
 
vierailija
Ihanaa että olet osannut kasvattaa tunteitaan avoimesti näyttävän nuoren miehen, joka ei häpeile osoittaa kiintymystään samaa sukupuolta olevaan kaveriinsa. Tytöt ovat rohkeampia tässä asiassa ja heille se on ollut minusta aina sallitumpaa. Hienoa nähdä, että myös nuoret miehet toimivat niin.
Samaa mieltä, se on hieno juttu että asenteet on vapautumaan päin. ❤
 
vierailija
Olette kyllä kasvaneet tosi ahdasmielisissä ympyröissä kun näitä asioita pitää koko ajan kehua ja toitottaa, eivätkä ole juttuja, joihin ei tarvitse kiinnittää mitään huomiota. Ei ole meillä päin kehun aihe vaan jokaisen oma asia.
Eipä tietenkään teillä ole kehun aihe, jos ilmapiiri muuttuu vapaammaksi ja ihmiset osaa osoittaa lämpöä toisilleen enemmän. 🙄
 

Yhteistyössä