K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Cyka on postannut ton ryhmäkuvan ja sen Joksujen ja Melanin kuvan ja ympyröinyt ne otsikot. Myös tuo hey daddy tuossa koira kuvassa vihjaa et B olisi nyt koira daddy?
Ei vastaa tosiaankaan kun minäkin kysäisin mistä kuva on.
Ehkäpä vaan arvailee omiaan. Onhan tuo nyt aika selkeä juttu, jos naisella on puoliso ja lapsikin ja ovat B:n kanssa jo ennestään ystäviä.
 
vierailija
Hei tossa ryhmäkuvassa oli se mäkihyppääjä jota joskus olin alkanut seurata ja kyselin myöhemmin epätietoisena loverpoolilla että pitäiskö kyseisestä tyypistä tietääkin jotain kun jossain vaiheessa huomasin asian 😄 Varmaan se on ollut bojanin stoorissa tms ja olen siitä klikannut sen tilille.
 
vierailija
Onko tuo pusumies muuten se sama radiotoimittaja joka kyseli B:ltä S:stä? Musta näyttää häneltä, näkyy noissa Cykan kuvissakin. Hyvissä väleissä näyttävät ainakin olevan, ei ole B suuttunut kyselyistä. 😁
Mä melkein ajattelen että ne on siitä sopineet etukäteen, b saattoi jopa toivoa tilaisuutta lausua asiasta jotain. Totta kai aihe oli b:lle ikävä ja saattoi se kysymyksenasettelukin ärsyttää, mikä näkyi naamasta, mutta ne muut lähti niin nopeasti kertomaan omista juorukokemuksistaan että olivat ehkä ehtineet pohtia etukäteen asiaa.
 
vierailija
Cyka on postannut ton ryhmäkuvan ja sen Joksujen ja Melanin kuvan ja ympyröinyt ne otsikot. Myös tuo hey daddy tuossa koira kuvassa vihjaa et B olisi nyt koira daddy?
Ei vastaa tosiaankaan kun minäkin kysäisin mistä kuva on.
Otsikoissa ei kyllä oo mitään kummallista. Ehkä se on siitä vaan hauskaa kun b on ihan eri paikassa kuin muu bändi.
 
vierailija
Mä melkein ajattelen että ne on siitä sopineet etukäteen, b saattoi jopa toivoa tilaisuutta lausua asiasta jotain. Totta kai aihe oli b:lle ikävä ja saattoi se kysymyksenasettelukin ärsyttää, mikä näkyi naamasta, mutta ne muut lähti niin nopeasti kertomaan omista juorukokemuksistaan että olivat ehkä ehtineet pohtia etukäteen asiaa.
Tai etukäteen kertoi että jotain pitää kysyä ja päästivät B:n helpolla ja tulivat itse tarinoineen apuun. 😄
 
vierailija
Hei tossa ryhmäkuvassa oli se mäkihyppääjä jota joskus olin alkanut seurata ja kyselin myöhemmin epätietoisena loverpoolilla että pitäiskö kyseisestä tyypistä tietääkin jotain kun jossain vaiheessa huomasin asian Varmaan se on ollut bojanin stoorissa tms ja olen siitä klikannut sen tilille.
Tulihan se sitten vielä uudestaankin
vastaan 😁
 
vierailija
Mua kiinnostaa lähinnä kuka sen on kuvannut ja miten se on päätynyt MC:n instaan
Tuolla aiemmin oli melko varma koiran tunnistus. Kattelin ethä sen omistajalla ja tämän puolisolla on ilmeisesti läheiset välit siihen samaiseen toimittajaan, joka kysyi ne hankalaa kysymykset boitsulta ja joka pussasi niissä magnificon keikan kuvissa sitä. Ovat vissiin molemmat myös radiohommissa. Oiskohan ollut jommankumman stooreissa?
 

Yhteistyössä