K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei ole se, sen nimi oli tinkara. Mut sit oli se yksi jonka kanssa siitä oli kuva tocnotossa mutta ne ei tienneet nimeä. Kuva oli vissiin ollut b:n instassa joskus.
No se oli tämä.
 
vierailija
vierailija
No se oli tämä.
Joku silloin viime kesänä selvitti nimenkin, tai esitti ainakin hyvän veikkauksen. Eli oli vissiin näkynyt joskus muulloinkin samoissa porukoissa tai b:n kuvissa.
 
vierailija
Ei ole se, sen nimi oli tinkara. Mut sit oli se yksi jonka kanssa siitä oli kuva tocnotossa mutta ne ei tienneet nimeä. Kuva oli vissiin ollut b:n instassa joskus.
Mä koitin katsoa sen tinkaran instaa mutta toki se oli yksityinen. Oon ihan varma että sillon ei ollut koska ehdittiin nähdä siitä jotain retkeilyvideoita tms. Tai onhan ne voinut olla muuallakin kuin instassa. Mutta musta se vois olla tuo ja se tocnoton nainen.
 
vierailija
Tuossa kun kelaa alaspäin on B porukan kanssa. Se nainen joka valkoisissa ja nojaa Bhen on se koira nainen. Lenkkarit täsmää. MC julkaisi nämäkin stoorissaan. Jotainhan se yrittää vihjailla

Joo, taitaa olla hän. Musta tuo on sama ihminen, kuin edellisen linkin drinkkikuvassa. Eli onko vain vanha ystävä kuitenkin? Cykahan tuskin tietää yhtään mitään vaikka vihjailisikin.
 
vierailija
Mun muistaakseni tämä oli se joka ajateltiin olevan se juorulehteen päätynyt
On ainakin b:n ja sen tinkaran kavereita.
Joo näyttäisi olevan sama ihminen. Onkohan hänellä lapsi, kun useammassa kuvassa näkyy? Voi varmasti olla jonkun muunkin lapsi, ei tietenkään tarvitse olla oma vaikka olisi kuvissa.
 
vierailija
Mun muistaakseni tämä oli se joka ajateltiin olevan se juorulehteen päätynyt
On ainakin b:n ja sen tinkaran kavereita.
Tämähän se kuvien nainen on. On slovenialaisen jalkapalloilijan tyttöystävä, ja viettivät kesäkuussa poikansa 1-vuotispäiviä. Asuvat nykyään Kreikassa, jossa mies pelaa ammattilaisena.
 
vierailija
Joo näyttäisi olevan sama ihminen. Onkohan hänellä lapsi, kun useammassa kuvassa näkyy? Voi varmasti olla jonkun muunkin lapsi, ei tietenkään tarvitse olla oma vaikka olisi kuvissa.
Siis tarkoitin että en osaa sanoa siitä juorulehteen päätymisestä, vaan että näyttäisi olevan se koirakuvassa ollut ja myös siellä keikalla. Ja siis myös se vanha ystävä. Sitä en osaa arvata onko heillä jotain muutakin vai ovatko tosiaan vaan ystäviä.
 
vierailija
Cyka on postannut ton ryhmäkuvan ja sen Joksujen ja Melanin kuvan ja ympyröinyt ne otsikot. Myös tuo hey daddy tuossa koira kuvassa vihjaa et B olisi nyt koira daddy?
Ei vastaa tosiaankaan kun minäkin kysäisin mistä kuva on.
 

Yhteistyössä