Musta ei kyllä ihan näytä häneltä, mutta en voi olla varma. B:n sisko on muuten musta tosi kaunis, niissä kuvissa mitä oon nähnyt hänestä.Musta toi on tosi paljon kyllä sen siskon näkönen, ainakin tässä kuvassa näyttää samalta https://www.linkedin.com/in/tijana-cvjeticanin-028953157?originalSubdomain=si
On kyllä samaa näköä mutta mun mielestä tosi monet nuoret naiset tuntuu tuolla olevan tosi saman oloisia, vaikea erottaa toisistaan.Musta toi on tosi paljon kyllä sen siskon näkönen, ainakin tässä kuvassa näyttää samalta https://www.linkedin.com/in/tijana-cvjeticanin-028953157?originalSubdomain=si
Mun mielestä siellä muuten on omaan makuun tosi kauniita naisia. Esim. juuri B:n sisko ja se Petra, joka julkaisi ne K:n ja B:n videot. Olen ihan heteronainen itse mutta ihastelen kuitenkin.On kyllä samaa näköä mutta mun mielestä tosi monet nuoret naiset tuntuu tuolla olevan tosi saman oloisia, vaikea erottaa toisistaan.
Ei ole se, sen nimi oli tinkara. Mut sit oli se yksi jonka kanssa siitä oli kuva tocnotossa mutta ne ei tienneet nimeä. Kuva oli vissiin ollut b:n instassa joskus.Kuka se B:n ystävä oli, kenen kanssa silloin aikanaan ajeli sillä avoautolla? Voisiko olla hän? En siis muista minkä näköinen hän oli? Mutta joku kaunis nainen kuitenkin?
Ei ole se, sen nimi oli tinkara. Mut sit oli se yksi jonka kanssa siitä oli kuva tocnotossa mutta ne ei tienneet nimeä. Kuva oli vissiin ollut b:n instassa joskus.
Muistan tuon kuvan! Kaunis nainen. Voisi kyllä ehkä olla hän?No se oli tämä.Bojan Cvjetićanin pije cocktail iz istega kozarca s to prelepo žensko. Kdo je? Vzelo vam bo dih! | TočnoTo
Bojan Cvjetićanin je vedno v družbi lepih in prijaznih ljudi. Tudi sam je takšen. Bojan Cvjetićanin redko objavi fotografijo s kakšno žensko. Skriva svojewww.tocnoto.si
Joku silloin viime kesänä selvitti nimenkin, tai esitti ainakin hyvän veikkauksen. Eli oli vissiin näkynyt joskus muulloinkin samoissa porukoissa tai b:n kuvissa.No se oli tämä.Bojan Cvjetićanin pije cocktail iz istega kozarca s to prelepo žensko. Kdo je? Vzelo vam bo dih! | TočnoTo
Bojan Cvjetićanin je vedno v družbi lepih in prijaznih ljudi. Tudi sam je takšen. Bojan Cvjetićanin redko objavi fotografijo s kakšno žensko. Skriva svojewww.tocnoto.si
Jos on hän, niin luultavasti siis tapaa nyt vaan ystäviään, kun ehtii.Muistan tuon kuvan! Kaunis nainen. Voisi kyllä ehkä olla hän?
Mä koitin katsoa sen tinkaran instaa mutta toki se oli yksityinen. Oon ihan varma että sillon ei ollut koska ehdittiin nähdä siitä jotain retkeilyvideoita tms. Tai onhan ne voinut olla muuallakin kuin instassa. Mutta musta se vois olla tuo ja se tocnoton nainen.Ei ole se, sen nimi oli tinkara. Mut sit oli se yksi jonka kanssa siitä oli kuva tocnotossa mutta ne ei tienneet nimeä. Kuva oli vissiin ollut b:n instassa joskus.
Joo, taitaa olla hän. Musta tuo on sama ihminen, kuin edellisen linkin drinkkikuvassa. Eli onko vain vanha ystävä kuitenkin? Cykahan tuskin tietää yhtään mitään vaikka vihjailisikin.Tuossa kun kelaa alaspäin on B porukan kanssa. Se nainen joka valkoisissa ja nojaa Bhen on se koira nainen. Lenkkarit täsmää. MC julkaisi nämäkin stoorissaan. Jotainhan se yrittää vihjailla
Lataa…
bestfm.svet24.si
Joo näyttäisi olevan sama ihminen. Onkohan hänellä lapsi, kun useammassa kuvassa näkyy? Voi varmasti olla jonkun muunkin lapsi, ei tietenkään tarvitse olla oma vaikka olisi kuvissa.Mun muistaakseni tämä oli se joka ajateltiin olevan se juorulehteen päätynyt
On ainakin b:n ja sen tinkaran kavereita.Mia Mujadzic Golob (@mia_mujadzic_golob) • Instagram profile
36K Followers, 1,698 Following, 1,158 Posts - See Instagram photos and videos from Mia Mujadzic Golob (@mia_mujadzic_golob)www.instagram.com
Vanha ystävä tuntuisi todennäköisemmältä näiden viimeaikaisten juttujen takia, mutta kerrankos sitä joku kytevä kipinä leimahtaaJoo, taitaa olla hän. Musta tuo on sama ihminen, kuin edellisen linkin drinkkikuvassa. Eli onko vain vanha ystävä kuitenkin? Cykahan tuskin tietää yhtään mitään vaikka vihjailisikin.
Taitaa olla. Näytti olevan kosintakuvatkin siellä, eli kallistun vahvasti ystävälinjalle.Joo näyttäisi olevan sama ihminen. Onkohan hänellä lapsi, kun useammassa kuvassa näkyy? Voi varmasti olla jonkun muunkin lapsi, ei tietenkään tarvitse olla oma vaikka olisi kuvissa.
Tämähän se kuvien nainen on. On slovenialaisen jalkapalloilijan tyttöystävä, ja viettivät kesäkuussa poikansa 1-vuotispäiviä. Asuvat nykyään Kreikassa, jossa mies pelaa ammattilaisena.Mun muistaakseni tämä oli se joka ajateltiin olevan se juorulehteen päätynyt
On ainakin b:n ja sen tinkaran kavereita.Mia Mujadzic Golob (@mia_mujadzic_golob) • Instagram profile
36K Followers, 1,698 Following, 1,158 Posts - See Instagram photos and videos from Mia Mujadzic Golob (@mia_mujadzic_golob)www.instagram.com
Siis tarkoitin että en osaa sanoa siitä juorulehteen päätymisestä, vaan että näyttäisi olevan se koirakuvassa ollut ja myös siellä keikalla. Ja siis myös se vanha ystävä. Sitä en osaa arvata onko heillä jotain muutakin vai ovatko tosiaan vaan ystäviä.Joo näyttäisi olevan sama ihminen. Onkohan hänellä lapsi, kun useammassa kuvassa näkyy? Voi varmasti olla jonkun muunkin lapsi, ei tietenkään tarvitse olla oma vaikka olisi kuvissa.
Okei, ystävältä siis kuulostaa.Taitaa olla. Näytti olevan kosintakuvatkin siellä, eli kallistun vahvasti ystävälinjalle.
No niin, tulihan tämäkin selvitettyä. Kyllä kompostin CIA-osasto hommansa osaaTämähän se kuvien nainen on. On slovenialaisen jalkapalloilijan tyttöystävä, ja viettivät kesäkuussa poikansa 1-vuotispäiviä. Asuvat nykyään Kreikassa, jossa mies pelaa ammattilaisena.