K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä olen tykästynyt Martiniin vasta viime aikoina. Ehkä se, että olen niin onnellinen siitä, että juuri Nace on bändissä mukana, on saanut mut jotenkin ohittamaan Martinin. Martin vaikuttaa tosi sympaattiselta ja fiksulta kaverilta. Hänessä on samaa herkkyyttä kuin Bojanissa.
Martin kyllä vaikuttaa tosiaan ihanalta ja ehkä vähän sellaiselta isoveli/isähahmolta Joksuille Nacen tavoin 🥰
 
vierailija
Mä pyörin näissä ketjuissa oikeastaan enää sen takia, että ihmismieli kiinnostaa mua. Tämä shippaus, joidenkin mustasukkaisuus omasta shipistä, ihmisten jakaantuminen eri ketjuihin, ”trollien” yritys ajaa ketjut alas iskemällä niiden huumoriin, näkyviin hahmoihin jne. Sääntö-Susannat ja Marketat. Vauvan ketjun muuttuminen lahkoksi jne. jne. Tätä on ollut mielenkiintoista seurata.
Sanoisin ennemminkin että on ollut vttumaista seurata vauvan ketjun ja sen huumorin vajoamista. Mitä enemmän sääntöjä, sitä parempi meno eikun.

Sitä OTP ja miten ei kestetä mitään läheisyysttä muiden kanssa en ymmärrä itse ollenkaan. Kun pääsisi edes pariksi tunniksi sellaisen OTP shipparin pään sisään niin josko se auttaisi ymmärtämään. Että onko se edes siitä johtuvaa vai tykkäävätkö vain kontrolloida tms.
 
vierailija
Enemmän täällä toisia ketjuja on haukuttu.
Sulta on vissiin mennyt ohi ketjun aihe. Täällä saa purkaa myös niitä pettymyksen tunteita, jos niin haluaa. Jos kaipaa sitä vauvan kesän 2023 huumoria ja miettii, että mihin se on kadonnut, niin tämän ilmaiseminen on täällä sallittu. Vauvalla taas aihe on K&B, mutta silti joillakin on kova tarve puhua siellä kompostista.
 
vierailija
Sulta on vissiin mennyt ohi ketjun aihe. Täällä saa purkaa myös niitä pettymyksen tunteita, jos niin haluaa. Jos kaipaa sitä vauvan kesän 2023 huumoria ja miettii, että mihin se on kadonnut, niin tämän ilmaiseminen on täällä sallittu. Vauvalla taas aihe on K&B, mutta silti joillakin on kova tarve puhua siellä kompostista.
Liioittelet nyt kovasti tuota puhumisen määrää.
 
vierailija
Sanoisin ennemminkin että on ollut vttumaista seurata vauvan ketjun ja sen huumorin vajoamista. Mitä enemmän sääntöjä, sitä parempi meno eikun.

Sitä OTP ja miten ei kestetä mitään läheisyysttä muiden kanssa en ymmärrä itse ollenkaan. Kun pääsisi edes pariksi tunniksi sellaisen OTP shipparin pään sisään niin josko se auttaisi ymmärtämään. Että onko se edes siitä johtuvaa vai tykkäävätkö vain kontrolloida tms.
Vttumaista on ehkä osuvampi termi tosiaan. Oikeasti on ikävä niitä kaikkia mahtavia kirjoittajia ja sitä luovaa huumoria, jota ketjussa joskus vuosi sitten vielä oli. Muistan vielä sen, kun itse heitin jonkun kommentin ja joku toinen jatkoi sitä. Ihan kuin meillä olisi ollut samat aivosolut.
 
vierailija
Vttumaista on ehkä osuvampi termi tosiaan. Oikeasti on ikävä niitä kaikkia mahtavia kirjoittajia ja sitä luovaa huumoria, jota ketjussa joskus vuosi sitten vielä oli. Muistan vielä sen, kun itse heitin jonkun kommentin ja joku toinen jatkoi sitä. Ihan kuin meillä olisi ollut samat aivosolut.
Parempaan päin se ketju on mennyt, osa noista kirjoituksistahan oli ihan aivottomia.
 
vierailija
Sanoisin ennemminkin että on ollut vttumaista seurata vauvan ketjun ja sen huumorin vajoamista. Mitä enemmän sääntöjä, sitä parempi meno eikun.

Sitä OTP ja miten ei kestetä mitään läheisyysttä muiden kanssa en ymmärrä itse ollenkaan. Kun pääsisi edes pariksi tunniksi sellaisen OTP shipparin pään sisään niin josko se auttaisi ymmärtämään. Että onko se edes siitä johtuvaa vai tykkäävätkö vain kontrolloida tms.
Miten sitä nyt on vaikea ymmärtää? Kyllähän toi Otp tekee sitä kontrollin tarvetta tietysti sen miettimiseen, miten jostakusta muusta kuin K puhutaan B:n yhteydessä, varsinkin jos omaan shippiin liittyy tosielämän toive.
 
vierailija
Sanoisin ennemminkin että on ollut vttumaista seurata vauvan ketjun ja sen huumorin vajoamista. Mitä enemmän sääntöjä, sitä parempi meno eikun.

Sitä OTP ja miten ei kestetä mitään läheisyysttä muiden kanssa en ymmärrä itse ollenkaan. Kun pääsisi edes pariksi tunniksi sellaisen OTP shipparin pään sisään niin josko se auttaisi ymmärtämään. Että onko se edes siitä johtuvaa vai tykkäävätkö vain kontrolloida tms.
No täällähän sitä onkin ihan hillittömän hauskaa... koko ilta haukuttu muita kirjoittajia ja vauvan ketjua. Se on just niin, että kun naiset johonkin kokoontuu, niin pian alkaa se selän takana paskanpuhuminen. Mihinkä sitä naiset perusluonnettaan pääsis pakoon 🤷‍♀️
 
vierailija
Sanoisin ennemminkin että on ollut vttumaista seurata vauvan ketjun ja sen huumorin vajoamista. Mitä enemmän sääntöjä, sitä parempi meno eikun.

Sitä OTP ja miten ei kestetä mitään läheisyysttä muiden kanssa en ymmärrä itse ollenkaan. Kun pääsisi edes pariksi tunniksi sellaisen OTP shipparin pään sisään niin josko se auttaisi ymmärtämään. Että onko se edes siitä johtuvaa vai tykkäävätkö vain kontrolloida tms.
Mitä näitä ketjuja olen seurannut, niin kyse taitaa olla eniten juuri siitä tarpeesta kontrolloida kaikkea.
 
vierailija
Juurihan sä itse reagoit aiheeseen, kun olisit voinut kirjoittaa jotain muuta. Kyse oli herneen nenään vetämisestä asiassa kuin asiassa, mutta joku sai tähänkin taas yhdistettyä B&K shipin.
Unohtui laittaa siihen että palstalla kuin palstalla sama homma että minuuteissa tulee paasausta säännöistä. Eli en reagoinut aiheeseen enkä ole koskaan reagoinut jos joku kirjoittaa jotain mikä ei sovi ketjun "sääntöihin". Ihmettelin vain tuota intoa mikä joillain on vahtia sääntöjä.

Ja näköjään tämä tuli samaan ketjuun missä oli myös minun kirjoittama ihmettely herneen vetämisestä nenään joka pikkuasiassa.
 
vierailija
No täällähän sitä onkin ihan hillittömän hauskaa... koko ilta haukuttu muita kirjoittajia ja vauvan ketjua. Se on just niin, että kun naiset johonkin kokoontuu, niin pian alkaa se selän takana paskanpuhuminen. Mihinkä sitä naiset perusluonnettaan pääsis pakoon
Tässä taas sitä kuuluisaa vedin herneet nenään osastoa. Sä olet vapaa puhumaan niistä asioista, joista haluat ton valittamisen sijaan.
 

Yhteistyössä