K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mikä musta on kivointa, niin vihdoin on paikka, missä voi puhua esim. Janin ja Bojanin välisestä kemiasta tai vaikkapa Martinin ja Bojanin ystävyydestä. Sen neutraali mainitseminen vauvalla aiheutti hyökyaallon. Jostain syystä taas esim. Kärtsän ja Jessen lämpimistä väleistä saa puhua. Tämä logiikka ei ole mulle koskaan auennut.
Samaa mieltä, siellä on paljon kivoja ja lämpimiä tosielämään liittyviä asioita kielletty. B on pistetty sellaiseen lokeroon, missä hänelle ei sallita suhteita eikä oikein läheisiä ystäviäkään. Lokeroon, missä elää rajoitettua elämää perheen, joksujen ja ehkä muutamien vanhojen ystävien kanssa mutta muuta ei hyväksytä eikä siitä haluta kuulla. Tää narratiivi on musta käynyt jotenkin ahdistavaksi. Shippaus ei koskaan aiemmin ole mua häirinnyt ja olen sujuvasti lukenut vauvan ja puutarhan ketjuja tippaakaan valittamatta. Ne oli ihan hauskoja aikanaan. Silloin kun D tuli kuvioihin, hän sai kuitenkin sellaiset haukut, että mulle avautui enemmän miten totista puuhaa shippaus joillekin on. Viihdyin sen jälkeen täällä paremmin, mutta viime aikoina on kunnolla valjennut miten vakavissaan jotkut ottaa sen homman. Huolestuttavan vakavasti. Enkä puhu nyt kaikista, tiedän että on kivoja, kevyellä mielellä shippaajia jotka ei ota asioita todesta tai kirjoittele inhottavasti kellekään. Sellaisten henkilöiden ei tarvitse loukkaantua tästä, en tarkoita heitä.
 
vierailija
Samaa mieltä, siellä on paljon kivoja ja lämpimiä tosielämään liittyviä asioita kielletty. B on pistetty sellaiseen lokeroon, missä hänelle ei sallita suhteita eikä oikein läheisiä ystäviäkään. Lokeroon, missä elää rajoitettua elämää perheen, joksujen ja ehkä muutamien vanhojen ystävien kanssa mutta muuta ei hyväksytä eikä siitä haluta kuulla. Tää narratiivi on musta käynyt jotenkin ahdistavaksi. Shippaus ei koskaan aiemmin ole mua häirinnyt ja olen sujuvasti lukenut vauvan ja puutarhan ketjuja tippaakaan valittamatta. Ne oli ihan hauskoja aikanaan. Silloin kun D tuli kuvioihin, hän sai kuitenkin sellaiset haukut, että mulle avautui enemmän miten totista puuhaa shippaus joillekin on. Viihdyin sen jälkeen täällä paremmin, mutta viime aikoina on kunnolla valjennut miten vakavissaan jotkut ottaa sen homman. Huolestuttavan vakavasti. Enkä puhu nyt kaikista, tiedän että on kivoja, kevyellä mielellä shippaajia jotka ei ota asioita todesta tai kirjoittele inhottavasti kellekään. Sellaisten henkilöiden ei tarvitse loukkaantua tästä, en tarkoita heitä.
Hohhoijaa.
 
vierailija
Jep tämä juuri! Ja täällä voi myös puhua Damonista jne
Jeee pääsen viimein huutamaan maailmalle miten jumaloin taiteellista, sydämellistä ja söpöä Damonia ja oon iloinen et ne on ystäviä Joksujen kanssa ja oli niin suloista kun Bojan makasi sen päällä ja lisäksi tutustui Sadieen sen kautta! Ja sööttiä miten ihastunut Damon on Krisiin ja piti sitä panttivankina keikkabussissa. Vaikka seurusteleekin ilmeisesti jonkun pojan kanssa vakavasti. Ihanaa et on rakastunut.
 
vierailija
Samaa mieltä, siellä on paljon kivoja ja lämpimiä tosielämään liittyviä asioita kielletty. B on pistetty sellaiseen lokeroon, missä hänelle ei sallita suhteita eikä oikein läheisiä ystäviäkään. Lokeroon, missä elää rajoitettua elämää perheen, joksujen ja ehkä muutamien vanhojen ystävien kanssa mutta muuta ei hyväksytä eikä siitä haluta kuulla. Tää narratiivi on musta käynyt jotenkin ahdistavaksi. Shippaus ei koskaan aiemmin ole mua häirinnyt ja olen sujuvasti lukenut vauvan ja puutarhan ketjuja tippaakaan valittamatta. Ne oli ihan hauskoja aikanaan. Silloin kun D tuli kuvioihin, hän sai kuitenkin sellaiset haukut, että mulle avautui enemmän miten totista puuhaa shippaus joillekin on. Viihdyin sen jälkeen täällä paremmin, mutta viime aikoina on kunnolla valjennut miten vakavissaan jotkut ottaa sen homman. Huolestuttavan vakavasti. Enkä puhu nyt kaikista, tiedän että on kivoja, kevyellä mielellä shippaajia jotka ei ota asioita todesta tai kirjoittele inhottavasti kellekään. Sellaisten henkilöiden ei tarvitse loukkaantua tästä, en tarkoita heitä.
❤ Olet miettinyt samoja asioita kuin minäkin.
 
vierailija
Eikö jo Tommy avannut silmiä kun joutuivat sen takia uuden ketjunkin tekemään? Itse ohittelin sujuvasti kun en ole edes vieläkään Tommyyn tykästynyt.
Mä pyörin näissä ketjuissa oikeastaan enää sen takia, että ihmismieli kiinnostaa mua. Tämä shippaus, joidenkin mustasukkaisuus omasta shipistä, ihmisten jakaantuminen eri ketjuihin, ”trollien” yritys ajaa ketjut alas iskemällä niiden huumoriin, näkyviin hahmoihin jne. Sääntö-Susannat ja Marketat. Vauvan ketjun muuttuminen lahkoksi jne. jne. Tätä on ollut mielenkiintoista seurata.
 
vierailija
Mä olen tykästynyt Martiniin vasta viime aikoina. Ehkä se, että olen niin onnellinen siitä, että juuri Nace on bändissä mukana, on saanut mut jotenkin ohittamaan Martinin. Martin vaikuttaa tosi sympaattiselta ja fiksulta kaverilta. Hänessä on samaa herkkyyttä kuin Bojanissa.
 

Yhteistyössä