K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mulle on siis ihan selvää, että Sbj on kirjoitettu siitä miten tärkeä Jeren tuki puhelimitse oli Bojanille viime kesänä Ptujn paniikkikohtauksen ja muun sotkun yhteydessä. Se oli tosiaankin pimeä yö hänelle. Ja yhteydenpidon he olivat aloittaneet jo keväällä pre partyjen välissä.
 
vierailija
Itsestäni Boitsun Sadie-suhde on tehnyt valitettavasti ex-bojanistin. Sadie on kaunis sekä varmasti herttainen ja kiva, mutta mitä olen hänen haastattelujaan katsonut, niin hän on myös todella lapsekas (ei lapsellinen) ja hänestä oikein loistaa nuoruus.
Boitsun oma nuori ikä ei ole itseäni aiemmin häirinnyt, mutta se, että häneen on kolahtanut tuollainen lapsekkuus ilmeisesti todella vahvasti, korostaa minulle hänen omaakin nuorta ikäänsä ja tekee itselleni hänen kuumistelustaan vähän jopa ällöttävää ja tunnen itseni liian vanhaksi ihastelemaan häntä. Ja korostan, että B:lle S on minusta oikein sopivan ikäinen ja he ovat varmasti sopiva pari.
Että jos jollakulla on mielessä jotain vähän vanhempia kuumisteltavia, niin vinkkejä vaan kehiin!
.
 
vierailija
Itsestäni Boitsun Sadie-suhde on tehnyt valitettavasti ex-bojanistin. Sadie on kaunis sekä varmasti herttainen ja kiva, mutta mitä olen hänen haastattelujaan katsonut, niin hän on myös todella lapsekas (ei lapsellinen) ja hänestä oikein loistaa nuoruus.
Boitsun oma nuori ikä ei ole itseäni aiemmin häirinnyt, mutta se, että häneen on kolahtanut tuollainen lapsekkuus ilmeisesti todella vahvasti, korostaa minulle hänen omaakin nuorta ikäänsä ja tekee itselleni hänen kuumistelustaan vähän jopa ällöttävää ja tunnen itseni liian vanhaksi ihastelemaan häntä. Ja korostan, että B:lle S on minusta oikein sopivan ikäinen ja he ovat varmasti sopiva pari.
Että jos jollakulla on mielessä jotain vähän vanhempia kuumisteltavia, niin vinkkejä vaan kehiin!
.
Paitsi, että he eivät edelleen ole yhdessä, kuten B jo sanoi
 
vierailija
Muista, et Bojankin loppupeleissä on "vain" kiltti pikkupoika. Söpö nappisilmä, ja vasta 25v. Arvostaa perinteisiä arvoja, perhettä jne. On kunnollinen ja kohtelias, hyvätapainen. En usko et mitään muovista pintaliitäjä-bilehilettä edes haluaisi tyttöystäväkseen.
Kiltti pikkupoika? Bojan? No nythän vitsin murjaisit 😆
Joo arvostaa perinteisiä arvoja ja perhettä, mutta se poika tietää kyllä yhtä sun toista intiimitouhuista...
 
vierailija
Minä en edes Jancea, ihan turhaa teatteriesitystä ja välillä hyvinkin naurettavan näköistä ne tanssipyörimiset, molemmista kumpuaa kuitenkin vanhat heterovibat niin on vähän.
Ensinnäkin, älä oleta toisten seksuaalisuutta. Ei ole olemassa mitään hetero tai homo viboja, voit mennä täysin metsään näissä päättelyissä. Niin heteroita kuin homojakin on sekä maskuliinisia että feminiinisiä ja kaikkea tältä väliltä.
 

Yhteistyössä