Täällä kans tuntuu että piina on kestänyt kolmisen viikkoa. Alkaen n kp 10 ensin oviksen odottaminen kun se on yleensä kp ~11, sen ihmettelemistä kun testi pos vasta kp 18. Ja nyt sitten nämä hirveät DPO, ensin pelkäsin lyhyttä lutaalia ja nyt pelkään ettei menkkoja näy ollenkaan vaikka en olisikaan raskaana. Kuukautisia olen odottanut kp24 lähtien ku se vastaa normikiertoa ja tänään kp 30 ja päivä lähenee loppuaan... Eli ihan oikeasti kolme viikkoa odottanut vain seuraavan päivän aamupissaa. 🫣 Järkyttävää.
Melkein mieluummin ottaisin kuukautiset kuin tätä piinailua, tietäisi missä mennään.
Ostin vielä superearlyn tänään lauantain rapujuhlien takia. Jos superearly on nega kp 31 saan kyllä jonkinlaisen meltdownin kun sitten iskee pelko että kierto on aivan todella pitkä tai hulluna sekaisin, paljon mieluummin ottaisin kuukautiset. Onneksi tarvitsee vasta aamulla päättää teenkö mä sen superearlyn.
Kiitos, helpotti.
Ja
Melkein mieluummin ottaisin kuukautiset kuin tätä piinailua, tietäisi missä mennään.
Ostin vielä superearlyn tänään lauantain rapujuhlien takia. Jos superearly on nega kp 31 saan kyllä jonkinlaisen meltdownin kun sitten iskee pelko että kierto on aivan todella pitkä tai hulluna sekaisin, paljon mieluummin ottaisin kuukautiset. Onneksi tarvitsee vasta aamulla päättää teenkö mä sen superearlyn.
Kiitos, helpotti.
Ja