K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joo ei ikinä, joko silloin tai ei koskaan. Ja jos tosiaan ei yhtään häirinnyt oloa niin eihän sitä olisi tarvinnut poistaa ikinä.
Voihan siinä olla valinnan paikkakin, esim. se koripallotapahtuma olisi voinut peruuntua, jos olisi ottanut myöhäisemmän ajan. Lisäksi, vaikka olisi ihan hyvänlaatuiseksi todettu, niin onhan se voinut olla kipeä ja on halunnut poistaa sen heti kun voi.
 
vierailija
Siinä vaiheessa kun muita syytetään vakavalla sairaudella spekuamisesta kun kehtaa sanoa, että ei siitä fanikuvasta välttämättä ilmene ihmisen olotila, niin kyllä se nyt aika pakonomaiselta tukahduttamiselta vaikuttaa, anteeksi vaan. Eikä ollut eka eikä toinenkaan kerta.
Joku sanoo että saattaa olla, saattaa olla olematta, niin heti tulee kymmenen viestiä että ei varmasti ole sairas, pelkkä harmiton kaulapatti, kyllä sen näkee kun on lavalla riehunut ja hymyillyt että mitään vakavampaa ei ole. Kumpi näistä on pakottamista?
Provosoidut ehkä sellaisista viesteistä jotka ei ole sulle suunnattu. En tiedä mitä muut asiaa kommentoineet tarkoitti, mutta täällä oli niitä viestejä, missä sanottiin nimenomaan että näyttää kuvassa kärsineeltä. Itse ainakin kommentoin sellaisia, koska minusta ei näyttänyt.
 
vierailija
Edelleen esim. minun mielestä B näyttää hieman kärsivän näköiseltä siinä kuvassa fanin kanssa eli ei varmaan ihan kunnossa vielä ole. Täällä pitäisi olla oikeus sanoa oma mielipide ilman hyökkäyksiä, ja muidenkin kirjoituksiin tuli kyllä näitä samoja toppuuttelu hyshys vastauksia.
 
vierailija
Edelleen esim. minun mielestä B näyttää hieman kärsivän näköiseltä siinä kuvassa fanin kanssa eli ei varmaan ihan kunnossa vielä ole. Täällä pitäisi olla oikeus sanoa oma mielipide ilman hyökkäyksiä, ja muidenkin kirjoituksiin tuli kyllä näitä samoja toppuuttelu hyshys vastauksia.
Ja mitäs vastauksia tulee niihin viesteihin joissa mainitaan B Janin tai Sadien kanssa? 🙃
 
vierailija
Edelleen esim. minun mielestä B näyttää hieman kärsivän näköiseltä siinä kuvassa fanin kanssa eli ei varmaan ihan kunnossa vielä ole. Täällä pitäisi olla oikeus sanoa oma mielipide ilman hyökkäyksiä, ja muidenkin kirjoituksiin tuli kyllä näitä samoja toppuuttelu hyshys vastauksia.
Ei se ole hyökkäys jos toinen ihmettelee mistä voit sellaista päätellä. Tää on keskustelua.
 
vierailija
Edelleen esim. minun mielestä B näyttää hieman kärsivän näköiseltä siinä kuvassa fanin kanssa eli ei varmaan ihan kunnossa vielä ole. Täällä pitäisi olla oikeus sanoa oma mielipide ilman hyökkäyksiä, ja muidenkin kirjoituksiin tuli kyllä näitä samoja toppuuttelu hyshys vastauksia.
Voitko analysoida vähän millä tavalla, kun itse en huomaa siitä kuvasta sellaista mitenkään?
 
vierailija
Edelleen esim. minun mielestä B näyttää hieman kärsivän näköiseltä siinä kuvassa fanin kanssa eli ei varmaan ihan kunnossa vielä ole. Täällä pitäisi olla oikeus sanoa oma mielipide ilman hyökkäyksiä, ja muidenkin kirjoituksiin tuli kyllä näitä samoja toppuuttelu hyshys vastauksia.
Millä tavalla se näyttää kärsivältä? Musta sillä on ihan tavallinen faniposeeraus siinä.
 
vierailija
Voitko analysoida vähän millä tavalla, kun itse en huomaa siitä kuvasta sellaista mitenkään?
No ei minun tätä tarvisi mitenkään perustella, koska mielipide. Mutta siis kasvot rasittuneemman näköiset kuin yleensä, silmät vähän lurpsahtaneet jne. Hymyillähän B osaa joka kuvassa. Samaa väsymystä näin stoorissa, jossa ilmoitti Slovakian peruuntumisen.
 
vierailija
Ei tarvitse puuttua ne on vaan hauskaa spekulointia ja ei kaikki niin tosissaan kirjoitettua. Pikkasen nyt relaamista näihin hommiin ja keskusteluihin puuttumiseen. Tämä on paikka, jossa näitä saa puhua. Jos ei miellytä mene muualle
Riippuu millä tasolla puhutaan ja onko esimerkiksi vitsivaroitus? S asiassa tuotu myös B:tä loukkaavia juttuja X:stä väärin tulkittuna eli käännetty asiat sitä omaa tarkoitusperää tukevaksi esim. Saksan lentokone.
 
vierailija
B matkustelee jo työnsä puolesta sen verran paljon, ettei ehkä ehdi tekemään vapaa-ajan matkoja ulkomaille niin paljon kuin haluaisi. Mäkin olen saanut B:stä kuvan kultturellina maailmankansalaisena, joka lukee laidasta laitaan kirjoja, myös niitä historiallisesti merkittäviä. Toki hän sitten vapaa-aikana näkee mm. vanhoja kavereita ja vierailee mummon lihapatojen äärellä. Me ei muuten tiedetä K:n ja tyttiksen matkoista mitään, saattavat tykätä käydä vaikka suomen kylpylöissä.
 
vierailija
Voihan siinä olla valinnan paikkakin, esim. se koripallotapahtuma olisi voinut peruuntua, jos olisi ottanut myöhäisemmän ajan. Lisäksi, vaikka olisi ihan hyvänlaatuiseksi todettu, niin onhan se voinut olla kipeä ja on halunnut poistaa sen heti kun voi.
Onhan se korismatsi varmaan ihan tärkeä juttu mutta siellähän on tyyliin sata muutakin esiintyjää. Heidän osuutensa kokonaisuudessa on aika vähäinen. En millään usko että bojan pääsee kalenteroimaan terveydenhuoltoa yhtään sen enempää kuin kukaan muukaan, vaan leikkaukseen mennään silloin kun sellaiseen saa ajan.
 
vierailija
Riippuu millä tasolla puhutaan ja onko esimerkiksi vitsivaroitus? S asiassa tuotu myös B:tä loukkaavia juttuja X:stä väärin tulkittuna eli käännetty asiat sitä omaa tarkoitusperää tukevaksi esim. Saksan lentokone.
Jos vaan antaisit olla? Aika moni näistä viesteistä ja X:stä otetut ovat huumoria ja ihan spekulointia vaan. Ja mitä sinä oot sanomaan, kun teet tätä samaa K&B:n suhteesta? Väität, että B on tosissaan rakastunut jne
 
vierailija
No ei minun tätä tarvisi mitenkään perustella, koska mielipide. Mutta siis kasvot rasittuneemman näköiset kuin yleensä, silmät vähän lurpsahtaneet jne. Hymyillähän B osaa joka kuvassa. Samaa väsymystä näin stoorissa, jossa ilmoitti Slovakian peruuntumisen.
Kiitos vastauksesta. En vieläkään ihan ymmärrä millä tavalla kasvot on rasittuneen näköiset ja miten silmät on lurpsahtaneet, kun nehän on tuossa ihan sirrillään iloisessa hymyssä. Mut kaikilla meillä on tottakai oma mielipide.

Ihan vertailun vuoksi, katsopa noita kuvia summerwellista jotka tänään tänne linkattiin. Ne on tosi hienoja kuvia, mutta eka kuva niistä Krisin kuvista ei oo kaikkein onnistunein. Krisin silmät on vähän puolitangossa ja valaistus tekee kalpeaksi. Mehän tiedetään että Kris näytti oikeasti upealta keikalla ja tuo on vaan yksi sekunnin murto-osa mikä on tallentunut kuvaan, mutta jos tuossa olisi B, tulkitsisitko että on kärsineen ja sairaan näköinen? Jos mietit ihan rehellisesti etkä ole puolustuskannalla?
 

Yhteistyössä