Hei, minkä ikäinen olet? Mulla kans esikoinen ja ehkä samat viikot kun sulla.Jos nyt osasin laskea oikein niin täällä pitäisi olla rv 5+1. Odotan esikoista, toivottavasti raskaus pysyy eikä mene menojaan mutta muutoin pitäisi olla siis huhtikuussa myös laskettu aika. Kamala öklötys täällä aamusta iltaa, ainakin raskaus muistuttaa itsestään että siellä vielä ollaan
Tein nyt tunnukset, olin tuo vierailija. Oon 28, entäs sä?Hei, minkä ikäinen olet? Mulla kans esikoinen ja ehkä samat viikot kun sulla.
Täällä jonkinmoista pientä pahoinvointia/kuvotusta, alavatsan nipistelyjä välillä (tai pikemminkin repäisyjä) ja hajut ällöttää. Ekasta alkoi muistaakseni oireet ehkä seitsemän viikon tienoilla ja tosiaan voimistuivat ajan mittaan. Täytyy sanoa, että en kyllä kaipaa niitä, mutta näillä näkymin kerään taas kokoon kunnon arsenaalin varhaisultraa en ole miettinyt vielä, neuvolaan pitäisi olla yhteydessä tänään tai huomenna. Esikoisen kohdalla oli kiva asua pienellä paikkakunnalla kun aivan ihana neuvolatäti ultrasi aivan jokaisella neuvolakäynnillä! Turussa vaan varmaan aivan välttämättömät...tosin tiheämpään syyniin todennäköisesti joudun edellisessä raskaudessa tulleen raskausmyrkytyksen vuoksi. Jos se yhtään omaa mieltä rauhoittaa, niin itse menisin varhaisultraan.Mitä oireita teillä on ja oletteko miettineet varhaisultraa?
Miä oon lähes oireeton, kuten edellisessäkin raskaudessa ja tämä on hermoja raastavaa, kun ei yhtään tiedä tapahtuuko mitään kasvua ja kehitystä. Ei sillä että tahtoisin hypermeesin tms, mutta vähän jotain oireita auttaisi. Tällä viikolla on ollut tosin vähän tuhruttelua, mikä on tietysti nostanut paniikkikertoimia (vaikka ilmeisesti hoikin olla harmitonta). Täällä ultra kuuluu onneksi ekaan gynekäyntiin, mutta koska vaadin naisgyneä niin sekin meni vasta syyskuun 24. päivään, eli elän varmaan epäuskossa ja paniikissa rv9+6 asti