K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vaikka näkisit heidän suutelevan, sanoisit, että Ei Ne SeUrUStele. Eihän kukaan täysin faktaksi voi sanoa, että seurustelevat, mutta onhan tässä paljon viitteitä siihen, että ainakin ovat tosi läheisiä.

Sano miksi mummeli seuraisi just tiettyä yhtä bändin haastatteluita? miksi olisi kiinnostunut just tästä? s on ollut julkkis jo hyvän tovin, eikä varmaan enää kiinnosta mitä kukakin julkkiskaveri sanoo. Varsinkin jos b on muka käynyt vain kerran usassa ja tavannut mummon.
No jos näkisin heidän suutelevan, niin totta kai uskoisin. Mutta siinähän se pointti just on, ei kukaan ole nähnyt näin tapahtuvan, ei halausta, ei kuvaa molemmista yhdessä. Niin kauan kun ei ole mitään todistetta tämä on teidän mielikuvituksessanne. Ja miten tämä silloin eroaa siitä KB parituksesta?
 
vierailija
Tätä palstaa lukee aika monet muutkin ja juorut lähtee liikkeelle, jos täällä ylitulkitaan B:n terveyttä. Hän itse sanoo sitten, jos jotain on, mutta siihen asti meidän ei ole tarve sitä spekuloida ja aiheuttaa hämminkiä ja juoruja
Eli sitten voidaan samaan syssyyn lopettaa koko palsta.
Ihan yhtä lailla ne juorut Sadiesta, Krisistä, Jerpasta lähtee täältä liikkeelle 🤦🏼‍♀️
 
vierailija
Muuten kyllä arvostelet vähän kaikkea. Kuten Kärpän pötsiä.

Se sädekehän kiillotus nyt ei vaan oikein tuota tulosta, sori.
En arvostele tyhjästä. Jos joku ihmettelee, miksi siihen kommentoidaan, valotin asiaa, että no siksi koska se olisi minusta järkevämpää peittää. Se ei ole ulkonäköarvostelua, jolle toinen ei mahda mitään, vaan pukeutumisvalintojen kritiikkiä.
 
vierailija
En arvostele tyhjästä. Jos joku ihmettelee, miksi siihen kommentoidaan, valotin asiaa, että no siksi koska se olisi minusta järkevämpää peittää. Se ei ole ulkonäköarvostelua, jolle toinen ei mahda mitään, vaan pukeutumisvalintojen kritiikkiä.
Bojan on viime aikoina todella vanhentunut ja näyttää joko väsyneeltä tai sairaalta usein kuvissa. Tämä ei ole mikään tyhjä väite. Ihan samoin kuin Käärijä näytti viisukeväänä usein tosi väsyneeltä. Nykyään paljon terveemmän ja suorastaan hehkuvan oloinen lähes aina.
 
vierailija
Vaikka näkisit heidän suutelevan, sanoisit, että Ei Ne SeUrUStele. Eihän kukaan täysin faktaksi voi sanoa, että seurustelevat, mutta onhan tässä paljon viitteitä siihen, että ainakin ovat tosi läheisiä.

Sano miksi mummeli seuraisi just tiettyä yhtä bändin haastatteluita? miksi olisi kiinnostunut just tästä? s on ollut julkkis jo hyvän tovin, eikä varmaan enää kiinnosta mitä kukakin julkkiskaveri sanoo. Varsinkin jos b on muka käynyt vain kerran usassa ja tavannut mummon.
Mistä sinä muka tiedär mitä sanoisin? Et mistään. Ihan oikeasti nyt halusin tietää mitkä ne perusteet tälle huhulle ok kun itse en ole kuullut mitään kauhean pitävää.

Mummot on uteliaita. Oma ainakin oli ja ystävieni myös. Joku tommonen huhuttu komistus ihan varmaan kiinnostaisi kenen tahansa mummoa että kuka on kun lapsenlasta liippaa huhutusti ainakin. Ei ne julkkisten mummot sen kummempia kuin muidenkaan. Luulen. Ja varsinkin jos tavattu on uteliaisuus varmasti nousee vaikka miten sanottaisiin olevan ystävä
 
vierailija
Mutta ei se todista heidän seurustelevan. Ihan mahdollista, että B on tavannut jossain yhteydessä Jenkeissä ollessaan _kaverinsa_ isoäidin ja tämä on kiinnostunut uuden tuttavuuden ympyröistä. Ja koska subs nyt on se paras paikka engkieliselle tutustua asiaan niin on tarttunut siihen.
Tää on kyllä ihme oletus, että aina ensimmäiseksi "ne seurustelee", jos mies ja nainen viettää aikaa yhdessä. Ei ole yhtään todistetta seurustelusta, ei yhtään kuvaa jossa edes olisivat lähekkäin. Ja suurin osa näistä "tapaamisista" on myös edelleen todistamatta, että ei ole edes varmaa onko niitä tapahtunut ja onko ne ollut kahdenkeskisiä vai osa jotain muuta porukkaa/matkaa.
Ja nyt tähän tulee joku sanomaan, että epätoivoista, mutta mun mielestä epätoivoista väkisinnaittamista on tuo teidän pakkomielle.
Mä oon aivan satavarma siitä että bojan on kyllä hurmannut tädit ja mummot ja osan sedistä ja vaareistakin, jos on niitä tavannut. Niinhän ne bändikaveritkin joskus sanoivat, että bojan flirttailee heidän äideilleen ihan mennen tullen. Siihen ei siis sellaisenaan tarvita seurusteluakaan.
 
vierailija
En arvostele tyhjästä. Jos joku ihmettelee, miksi siihen kommentoidaan, valotin asiaa, että no siksi koska se olisi minusta järkevämpää peittää. Se ei ole ulkonäköarvostelua, jolle toinen ei mahda mitään, vaan pukeutumisvalintojen kritiikkiä.
Kyllähän se Boitsukin voisi peittää kaulansa ja naamansa vaikka burkalla niin meidän ei tarvitsisi huolestua 🙃
 
vierailija
En arvostele tyhjästä. Jos joku ihmettelee, miksi siihen kommentoidaan, valotin asiaa, että no siksi koska se olisi minusta järkevämpää peittää. Se ei ole ulkonäköarvostelua, jolle toinen ei mahda mitään, vaan pukeutumisvalintojen kritiikkiä.
Ja siis en ole ainoa niin ajatteleva. Haukkuvaa huutelemista en ole tehnyt. Eikä mitään haukkumista voi oikeuttaa sillä, että K on vatsa paljaana, saa olla, jos haluaa. Mutta mä vaan en hämmästy sitä, että saa siitä niskaansa myös ikävää kommenttia.
 
vierailija
Tekopyhä Hämeenlinnan pska täällä taas riehumassa 😆
Eikös se joskus väittänyt että ei ole ikinä käynyt kompostissa? Oliskin niin, saisi edes yhdellä palstalla olla rauhassa.
Oletteko muuten huomanneet että spekut ja ylitulkinnat on silloin hänelle täysin ok kun tukevat omia mielipiteitään?
 
vierailija
Kukaan ei vastannut kysymykseeni siitä, että mitkä ne syyt on tälle uskomukselle S ja B seurustelusta jonka esitin. Tartuttiin kirjoitusvirheeseen ja höpötettiin mummosta pari sivua.

Niin. Mitkä ne perusteet tälle on? Kun itse olen nähnyt vain että on ollut joskus ystävänsä kanssa JO keikalla, ovat ilmeisesti porukalla mahdollisesti viettäneet aikaa kuukausia kuukausia sitten kerran tai pari ja joku oletettavasti Saduen mummo seuraa JO liitännäisiä juttuja somessa. Siinäkö kaikki?
Ei kellään ole kauheasti antaa todisteita esim. Antti Tuiskunkaan puolisosta, mutta ilmeisesti hänellä sellainen on. Joskus on vaan kiva spekuloida muiden kanssa ja etsiä vihjeitä mahdollisesta seurustelusta. S ja B suhde voi olla täyttä pötyä ja mun vinkki on se, että kannattaa suhtautua S&B viesteihin enemmän läppänä. Kieli poskessa näitä kirjoitellaan, eikä kukaan väitäkään tietävänsä totuutta heistä.
 
vierailija
Ja siis en ole ainoa niin ajatteleva. Haukkuvaa huutelemista en ole tehnyt. Eikä mitään haukkumista voi oikeuttaa sillä, että K on vatsa paljaana, saa olla, jos haluaa. Mutta mä vaan en hämmästy sitä, että saa siitä niskaansa myös ikävää kommenttia.
On täällä myös useampia jotka on sitä mieltä, että B on väsähtäneen ja vanhentuneen näköinen. Eli sun logiikalla täysin validi pointti.
Kyllä meitä varmaan penkkirivillinen on, tsjeääh.
 
vierailija
Ei kellään ole kauheasti antaa todisteita esim. Antti Tuiskunkaan puolisosta, mutta ilmeisesti hänellä sellainen on. Joskus on vaan kiva spekuloida muiden kanssa ja etsiä vihjeitä mahdollisesta seurustelusta. S ja B suhde voi olla täyttä pötyä ja mun vinkki on se, että kannattaa suhtautua S&B viesteihin enemmän läppänä. Kieli poskessa näitä kirjoitellaan, eikä kukaan väitäkään tietävänsä totuutta heistä.
Jotkut täällä kyllä puhuu kuin tämä olisi totuus
 
vierailija
Ei kellään ole kauheasti antaa todisteita esim. Antti Tuiskunkaan puolisosta, mutta ilmeisesti hänellä sellainen on. Joskus on vaan kiva spekuloida muiden kanssa ja etsiä vihjeitä mahdollisesta seurustelusta. S ja B suhde voi olla täyttä pötyä ja mun vinkki on se, että kannattaa suhtautua S&B viesteihin enemmän läppänä. Kieli poskessa näitä kirjoitellaan, eikä kukaan väitäkään tietävänsä totuutta heistä.
Hyvin tiukkana totuutena niitä on huudellut kyllä vauvallakin. Kun kyselin tietoja käskettiin tänne ja täältä saa kirjoitusvirheiden korjailua, olettelua mitä tekisin tilanteessa x josta kirjoittajalla ei mitään hajuakaan ja selityksen miten kaikki ok huumoria.

Ok. Selvisi. Pelkkää läppää ha huumoria. Ei mitään pohjaa. Harmi.
 
vierailija
Taitaa olla tyttiksen kanssa lemmenloma.
Hei voisko joku valottaa mulle tätä ilmaisua vähän. Mikä on lemmenloma? Mä olen useinkin lomaillut eri kumppaneiden, puolison ja ihastusten kanssa, mutta mikä tekee lomasta nimenomaan lemmenloman? Onko se vaan se seura, vai pitääkö olla tyyliin 80% ajasta linnoittautuneena hotellihuoneeseen ja naida?
 

Yhteistyössä