K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ja plääh, olin odottanut että tänään saatais fiilistellä Joksujen keikkaa taas pitkästä aikaa.
Mutta ainakin selkis miksi toi festari skippasi Joksujen nett&greetin voittajien julkistamisen, eli peruutus oli jo tiedossa pari päivää sitten.
Joo sama homma harmi, että meni näin, mutta terveys edellä kuitenkin. Harmi myös Slovakialaisten fanien kannalta, kun olisi ollut eka kerta, kun Joksut olis menneet sinne keikkailemaan. No toivotaan B:lle paranemisia ja toivotaan, että Joksut pystyisi vetämään sen koristapahtuman väliaikashown. Jos ei niin syksyllä sitten taas uuden musiikin kerra keikkahommissa!
 
vierailija
Joo sama homma harmi, että meni näin, mutta terveys edellä kuitenkin. Harmi myös Slovakialaisten fanien kannalta, kun olisi ollut eka kerta, kun Joksut olis menneet sinne keikkailemaan. No toivotaan B:lle paranemisia ja toivotaan, että Joksut pystyisi vetämään sen koristapahtuman väliaikashown. Jos ei niin syksyllä sitten taas uuden musiikin kerra keikkahommissa!
En usko, että toi koristapahtuma onnistuu, veikkaan 19.9. Krisin isän konserttia niin B kunnossa.
 
vierailija
Olen eri, mutta mä muistan tuon. En jaksa alkaa kaivaa haastattelua, koska en yhtään muista mikä se oli. Kertoi siinä että hänellä oli ollut korona silloin kun sai sen pahan paniikkikohtauksen lavalla, mutta ei tiennyt sitä silloin esiintyessään vielä. Varmaan sitten sen jälkeen testattiin. Kyllähän se korona varmasti kovastikin vaikutti siihen että se kohtaus tuli.
Mä yritin huvikseni googlailla ja löysin ainoastaan sellaisen haastattelun missä B sanoo kyllä olleensa sairas mutta ei mainitse koronaa. En tiedä millä sanalla pitäisi googlettaa kun ei corona eikä covid auttanut löytämään. Muistan itsekkin että vauvalla kirjoiteltiin että olisi ollut korona mutta en muista että olisin itse sitä muualta silloinkaan lukenut.
 
vierailija
Mä yritin huvikseni googlailla ja löysin ainoastaan sellaisen haastattelun missä B sanoo kyllä olleensa sairas mutta ei mainitse koronaa. En tiedä millä sanalla pitäisi googlettaa kun ei corona eikä covid auttanut löytämään. Muistan itsekkin että vauvalla kirjoiteltiin että olisi ollut korona mutta en muista että olisin itse sitä muualta silloinkaan lukenut.
Se oli muistaakseni tekstimuotoisessa haastattelussa, löytyy varmaan jos jaksaa Joker Out Subsin tumppuarkistoa selata.
 
vierailija
Mä yritin huvikseni googlailla ja löysin ainoastaan sellaisen haastattelun missä B sanoo kyllä olleensa sairas mutta ei mainitse koronaa. En tiedä millä sanalla pitäisi googlettaa kun ei corona eikä covid auttanut löytämään. Muistan itsekkin että vauvalla kirjoiteltiin että olisi ollut korona mutta en muista että olisin itse sitä muualta silloinkaan lukenut.
Kyllä hän niin sanoi, muistan sen ihan varmaksi. Ja ilmeisesti joku/ jotkut muutkin sit muistavat. Harmi kun en vaan yhtään saa palautettua mieleen mikä haastattelu se olisi voinut olla, eikä ole aikaa alkaa käydä kaikkia potentiaalisia läpi. Se ei ehkä ollut ihan heti sen tapahtuman jälkeen vaan vähän myöhemmin muistaakseni.
 
vierailija
Joo muistelisin kanssa, että olisi tekstimuodossa ollut tämä haastattelu ja, että B on maininnut koronan
No nyt löysinkin kun katsoin uudestaan youtuben videon siitä haastattelusta (missasin äsken sen kohdan missä puhui nimenomaan koronasta). Eli tässä B sanoo että on ollut korona. Kohdasta noin 21.45 alkaen.
 
vierailija
Riippuu varmaan siitä miten merkittävä juttu toi koristapahtuma on bändin kotimaan imagolle, ja onko siitä maksettu miten paljon. Jos siel oli vaikka larkoitus lanseera seuraava mahdollinen kotimaan radiohitti telkkariyleisölle tj.
Uskon, että pyrkivät ainakin esiintymään siellä. Tuskin ovat ainakaan vielä sitä peruneet, kun siihen vielä 8 päivää aikaa.
 
vierailija
Hei mä olen pyörinyt täällä vasta ihan viime aikoina, niin olisin kysellyt että onko täällä ollut aiemmin puhetta poly/avoimen suhteen mahdollisuudesta (K)? Koska se on oikeastaan ainoa vaihtoehto jolla saan itselleni järkevästi selitettyä sen, että Boitsu on edelleen niin ihastuneen oloinen ja gf (mahdollinen, eihän me voida tietää) olemassaolo ei näytä häntä vaivaavan.
 
vierailija
Mitenkä sitä oli niin hullaantunut tuohon Bojaniin jossain kohtaa, nyt en enää näe mitään ihmeellistä. Tuli vaan mieleen kun katsoin ton instan pätkän keikan peruutuksesta. Tuntuu että sekä B:stä ja K:stä on mennyt viehätys. No, aika aikaansa. Toivottavasti tuo B:n kaulajuttu on sellainen mistä toipuu helposti.
 
vierailija
Hei mä olen pyörinyt täällä vasta ihan viime aikoina, niin olisin kysellyt että onko täällä ollut aiemmin puhetta poly/avoimen suhteen mahdollisuudesta (K)? Koska se on oikeastaan ainoa vaihtoehto jolla saan itselleni järkevästi selitettyä sen, että Boitsu on edelleen niin ihastuneen oloinen ja gf (mahdollinen, eihän me voida tietää) olemassaolo ei näytä häntä vaivaavan.
Täällä ei oikeastaan puhuta edes K&B shipistä, kun se ei suurimpaa osaa täällä olevista enää edes kiinnosta
 
vierailija
Mä yritin huvikseni googlailla ja löysin ainoastaan sellaisen haastattelun missä B sanoo kyllä olleensa sairas mutta ei mainitse koronaa. En tiedä millä sanalla pitäisi googlettaa kun ei corona eikä covid auttanut löytämään. Muistan itsekkin että vauvalla kirjoiteltiin että olisi ollut korona mutta en muista että olisin itse sitä muualta silloinkaan lukenut.
Olen melko tarkkaan lukenut Bojanin haastattelut. En missään ole nähnyt että olisi koronaa, covid tai mitään tuollaista maininnut. Kris myös sairastui kun Lontooseen muutto tuli. Mutta ei mainintaa hänenkään kohdalla mikä sairaus. Muutti myöhenmin Lontooseen.
 
vierailija
Sen näkee sitten kyseessä kuitenkin ei ole kuin luultavasti pari biisiä. Ja ai niin olin unohtanut tuon Krisin isän keikan
Joo on vähän eri asia vetää se pari biisiä, kuin koko keikka sillä energialla kuin he normaalisti vetää. Toivotaan että koristapahtuma onnistuu! Mut pääasia tietysti että B tulee pian kuntoon, ei ne yksittäiset keikat siinä rinnalla niin tärkeitä ole.
 
vierailija
No nyt löysinkin kun katsoin uudestaan youtuben videon siitä haastattelusta (missasin äsken sen kohdan missä puhui nimenomaan koronasta). Eli tässä B sanoo että on ollut korona. Kohdasta noin 21.45 alkaen.
Kiitos, aina täällä on joku joka löytää tiedon kun jotain kysellään. 👍
 
vierailija
Mitenkä sitä oli niin hullaantunut tuohon Bojaniin jossain kohtaa, nyt en enää näe mitään ihmeellistä. Tuli vaan mieleen kun katsoin ton instan pätkän keikan peruutuksesta. Tuntuu että sekä B:stä ja K:stä on mennyt viehätys. No, aika aikaansa. Toivottavasti tuo B:n kaulajuttu on sellainen mistä toipuu helposti.
Ehkä jokin lymfaan liittyvä. Sitten onkin paljon vaihtoehtoja.
 
vierailija
Joo on vähän eri asia vetää se pari biisiä, kuin koko keikka sillä energialla kuin he normaalisti vetää. Toivotaan että koristapahtuma onnistuu! Mut pääasia tietysti että B tulee pian kuntoon, ei ne yksittäiset keikat siinä rinnalla niin tärkeitä ole.
Toivotaan! Ja jos ei onnistu niin sille ei voi mitään. Eiköhän Bojan ja Kris ole viimeistään Krisin isän keikalla taas!
 
vierailija
Hei mä olen pyörinyt täällä vasta ihan viime aikoina, niin olisin kysellyt että onko täällä ollut aiemmin puhetta poly/avoimen suhteen mahdollisuudesta (K)? Koska se on oikeastaan ainoa vaihtoehto jolla saan itselleni järkevästi selitettyä sen, että Boitsu on edelleen niin ihastuneen oloinen ja gf (mahdollinen, eihän me voida tietää) olemassaolo ei näytä häntä vaivaavan.
Itse uskon vain ystävyyteen niiden välillä, sekin on kyllä tosi ihana asia. Mustakin B oli ainakin aiemmin ihastuneen oloinen, mutta ehkä se nykyään on enemmän vaan lämpöä ja ystävyyttä. K on koko ajan ollut varattu, en oikein usko että hänen puoleltaan olisi ollut mitään platonista mancrushia enempää. Eihän polysuhde yleisesti mikään mahdoton ajatus ole, mutta en usko tässä tapauksessa siihen, koska jos sellainen olisi, olen ihan varma että tapaisivat useammin. Eivät kuitenkaan asu toisella puolella maailmaa toisistaan tai mitään ja lomiakin on ollut, ne vain on vietetty muualla. Jos olisivat alusta asti nähneet melko tiivisti olisin voinut ehkä sellaiseen mahdollisuuteen uskoakin.
 
vierailija
No nyt löysinkin kun katsoin uudestaan youtuben videon siitä haastattelusta (missasin äsken sen kohdan missä puhui nimenomaan koronasta). Eli tässä B sanoo että on ollut korona. Kohdasta noin 21.45 alkaen.
Kiitos!! Oon etsinyt tätä ihan älyttömän pitkään mutta aina kun on tullut puheeksi, kukaan ei ole muistanut mikä haastattelu se oli. Aloin jo epäillä että oon ite keksinyt koko koronan ja vakuuttavasti vaan saanut muutkin uskomaan siihen 😄

Jossain vaiheessa vielä suunnilleen muisti mitä niillä oli päällä tai miten ne istuivat missäkin haastattelussa, mutta sit etenkin stozicen aikana alkoi tulla useita samana päivänä kuvattuja haastatteluita, joita oli mahdoton erottaa toisistaan. Nyt en pysy enää perässä ollenkaan!
 

Yhteistyössä