K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minusta on tosi hienoa, että Bojan ja Kärtsä ovat noin hyviä ystäviä. Ystävyys on ihana asia ja heistä kyllä näkee sen, että he ovat toisilleen tärkeitä. Heidän ystävyys tuntuu olevan oikein hyvällä mallilla ja aivan varmasti pitävät yhteyttä ja tapaavat, silloin kun heillä on siihen tilaisuus.
Niin on, tosi hienoa että heidän ystävyys säilynyt noin vahvana.
 
vierailija
Olen, ei sellaisista ole mitään tietoa, kun uskotaan mitä K on sanonut. Vai uskotko täällä keksittyyn S tarinaan myös ilman todisteita?
Shippaus on fiktiivistä ja haaveilua ei tosielämän juttuja. Sun pitää yrittää erottaa shippaaminen ja tosiasiat toisistaan. Esim täällä osa shippaa Jancea, mutta tietävät, että Nacella on tyttöystävä jne
 
vierailija
Olen, ei sellaisista ole mitään tietoa, kun uskotaan mitä K on sanonut. Vai uskotko täällä keksittyyn S tarinaan myös ilman todisteita?
Huoh, me shippaajat tiedämme kyllä, että K:lla on kumppani ja että
B&K on pelkkää mielikuvituksen tuotetta. Jos joku muuta väittää, niin valehtelee. S ei kiinnosta mua yhtään, enkä seuraa häntä. Mua ei K:n ja B:n oikea yksityiselämä edes shipparina kiinnosta.
 
vierailija
Huoh, me shippaajat tiedämme kyllä, että K:lla on kumppani ja että
B&K on pelkkää mielikuvituksen tuotetta. Jos joku muuta väittää, niin valehtelee. S ei kiinnosta mua yhtään, enkä seuraa häntä. Mua ei K:n ja B:n oikea yksityiselämä edes shipparina kiinnosta.
Sinähän siinä valehtelet, jos väität, ettei heidän välillä ole mitään, koska et voi tietää, että onko ja mitä tapahtunut/tapahtumassa yhtään sen paremmin, ja vaikka oletettu kumppani olisikin, voi Bojan silti olla tunnetasolla tärkeämpi niinkuin enemmän nyt näyttäytyy.
 
vierailija
Sinähän siinä valehtelet, jos väität, ettei heidän välillä ole mitään, koska et voi tietää, että onko ja mitä tapahtunut/tapahtumassa yhtään sen paremmin, ja vaikka oletettu kumppani olisikin, voi Bojan silti olla tunnetasolla tärkeämpi niinkuin enemmän nyt näyttäytyy.
Ok. Menen takaisin puutarhaan. Toivottavasti pysyt poissa sieltä ja jätät meidät hevishippaajat rauhaan.
 
vierailija
Sinähän siinä valehtelet, jos väität, ettei heidän välillä ole mitään, koska et voi tietää, että onko ja mitä tapahtunut/tapahtumassa yhtään sen paremmin, ja vaikka oletettu kumppani olisikin, voi Bojan silti olla tunnetasolla tärkeämpi niinkuin enemmän nyt näyttäytyy.
Sen verran sairasta settiä sulta, että parempi jättää sut yksin tänne harjojesi keskelle.
 
vierailija
Sinähän siinä valehtelet, jos väität, ettei heidän välillä ole mitään, koska et voi tietää, että onko ja mitä tapahtunut/tapahtumassa yhtään sen paremmin, ja vaikka oletettu kumppani olisikin, voi Bojan silti olla tunnetasolla tärkeämpi niinkuin enemmän nyt näyttäytyy.
Tämä on niin naisvihamielinen kommentti, että jaksan ihmetellä sun törkeyttä. Jos yhtään arvostaisit ja kunnioittaisit Jereä & Bojania, niin et kirjoittelisi täällä tuollaisia.
 
vierailija
Tämä on niin naisvihamielinen kommentti, että jaksan ihmetellä sun törkeyttä. Jos yhtään arvostaisit ja kunnioittaisit Jereä & Bojania, niin et kirjoittelisi täällä tuollaisia.
Ei millään tavalla, K voi hyvin olla rakastunut kahteen ihmiseen, mikäli kyseinen kumppani löytyy, mutta ei kyllä ole tuonut esiin, on myös olemassa avoimia suhteita.
 
vierailija
Käsitän, pystyn kuvittelemaan ja eläytymään ficcien tarinoihin jne. Mutta minulla on siinä mukana myös todellinen toive, eikä se ole väärin, ihmiset turhaan ilkeitä minulle.
Itse oot tunkenut tänne ketjuun puhumaan aiheesta joka ei tänne edes kuulu ja jolle on jo useampi ketju. Lisäksi koko ajan yrität kieltää muiden keskusteluja joissa mainitaan K ja B muihin yhdistettyinä kuin toisiinsa ja sitten vielä kehtaat sanoa, että sulle ollaan turhan ilkeitä 🙄
 
vierailija
Käsitän, pystyn kuvittelemaan ja eläytymään ficcien tarinoihin jne. Mutta minulla on siinä mukana myös todellinen toive, eikä se ole väärin, ihmiset turhaan ilkeitä minulle.
Sä yrität tehdä jotakin hemmetin ristiretkeä, mikä ei tule onnistumaan. Täällä suurin osa ei näe K:n ja B:n välillä muuta kuin ystävyyttä, etkä sä jutuillasi saa heidän päitään kääntymään. Aiheutat lähinnä käänteisreaktion.
 
vierailija
Jos olet oikeasti tosissasi, niin sun kannattaisi poistua näistä K ja B aiheisista ketjuista ihan sun oman mielenterveyden takia. Kirjotan tämän hyvällä.
Enkä poistu, kun tämä tuottaa minulle iloa ja en ole muutenkaan ihminen, joka pettyisi/romahtaisi asioista tai niin ainakin luulen, joten voin hyvin seurata tämän suhteen kehittymistä rauhassa. Ja lisäksi on tietenkin musiikki.
 

Yhteistyössä