K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Välillä tuntuu että sekä JO:n että K:n urat on kuihtumassa käsiin, shippikin kuoli käsiin, vauvallakin jauhetaan taas vaan tän vuoden viisuilijoista jotka ei kiinnosta itseäni yhtään. Ehkä ois vaan paras jos kaikki tarinan osapuolet löytäis sen puolison ja jäis vaan elämään omaa elämäänsä onnellisina, sais tää kituva tarina loppunsa armollisella tavalla.
Minä oon eri mieltä tästä, mutta toisessa ketjussa on yksi tai kaksi BL fania, jotka tuputtaa aihetta ketjuun tietyin väliajoin siitä kyse. Voisivat kyllä viedä noi jutut euroviisuketjuun. Eiköhän shippi voi ruissin jäljiltä ihan hyvin, B:kin näytti niin K:hon ihastuneelta.
 
vierailija
Niittipanta ei liity seksiin, vaan taistelemiseen. Ennen vanhaan taistelukoirille laitetiin niittipannat jotta vastustajan koira ei pystyisi puremaan kaulasta haavoittamatta itseään, niin siitä tuli trendi että "rajut punkkarit" rupes käyttään niittipantoja sanoakseen jotain tyyliin "mä oon kuin taistelukoira".

Noi seksinarut viittaa sadomasokismiin, jossa teeskennellään seksiorjaroolipelejä ym.
Nahka-/metallivaljaiden historia juontaa juurensa antiikin aikaan ja sodankäyntiin. Myös kaulapannat liittyvät BDSM-skeneen.

Mitä väliä noilla edes on kun nykyään molemmat on neutraaleja asusteita?
 
vierailija
Minä oon eri mieltä tästä, mutta toisessa ketjussa on yksi tai kaksi BL fania, jotka tuputtaa aihetta ketjuun tietyin väliajoin siitä kyse. Voisivat kyllä viedä noi jutut euroviisuketjuun. Eiköhän shippi voi ruissin jäljiltä ihan hyvin, B:kin näytti niin K:hon ihastuneelta.
Älä viitsi jauhaa olemattomia. Mitään B ja K systeemiä ei ole, eikä koskaan ole ollut. Täysin kustetusta koko homma.
Kannattaa fanittaa heitä täysin erikseen.
 
vierailija
Älä viitsi jauhaa olemattomia. Mitään B ja K systeemiä ei ole, eikä koskaan ole ollut. Täysin kustetusta koko homma.
Kannattaa fanittaa heitä täysin erikseen.
Sen verran eri mieltä, että "mitään B ja K systeemiä" kyllä on, onhan ne hyviä ja läheisiä ystäviä. Että ei nyt ihan erikseen tarvitse fanittaa. Ne shippijutut on sitten asia erikseen, niistä vois kyllä jo siirtyä eteenpäin.
 
vierailija
Niittipanta ei liity seksiin, vaan taistelemiseen. Ennen vanhaan taistelukoirille laitetiin niittipannat jotta vastustajan koira ei pystyisi puremaan kaulasta haavoittamatta itseään, niin siitä tuli trendi että "rajut punkkarit" rupes käyttään niittipantoja sanoakseen jotain tyyliin "mä oon kuin taistelukoira".

Noi seksinarut viittaa sadomasokismiin, jossa teeskennellään seksiorjaroolipelejä ym.

Täällä nyt taas "aikuiset" vetää hernettä nessuun lasten puolesta. Eivät he ajattele asiaa minkään seksiorjaroolipelien kautta, eikä pidäkään. Ei Kn asu heitä häiritse, jos me emme nyrpistele nenäämne ja pahoita mieltämme heidän puolestaan.
 
vierailija
Kukin tavallaan, minä en pysty irrottautumaan tämän suhteen ajattelusta.
Sun kuuluu mennä vauvalle shippareiden joukkoon.
Kompostissa porukat ovat irrottautuneet säälittävästä shipistä. K ja B pistivät viisuissa hauskan episodin pystyyn. Muiden avittamana. Jotkut retkahtivat tähän pelleilyyn. Yleensä henkilöt, jotka ovat helposti vietävissä. Siinä kieltämättä käytettiin herkkien hyväuskoisten tunnepuolta häikäilemättä hyväksi.
Annettiin jotain ymmärtää.
Mutta ei kyllä luvattu yhtään mitään.
 
vierailija
Sen verran eri mieltä, että "mitään B ja K systeemiä" kyllä on, onhan ne hyviä ja läheisiä ystäviä. Että ei nyt ihan erikseen tarvitse fanittaa. Ne shippijutut on sitten asia erikseen, niistä vois kyllä jo siirtyä eteenpäin.
Ystäväksi tullaan viikossa. Niinkö? Mielestäni kestää huomattavasti kauemmin oppia tuntemaan toinen.
Kavereita voivat olla.
Kn ystävät ovat ihan päivähoidosta lähtien tuttuja.
 
vierailija
Vieläkö sä uskot niiden juttuja?
Sun kuuluu mennä vauvalle shippareiden joukkoon.
Kompostissa porukat ovat irrottautuneet säälittävästä shipistä. K ja B pistivät viisuissa hauskan episodin pystyyn. Muiden avittamana. Jotkut retkahtivat tähän pelleilyyn. Yleensä henkilöt, jotka ovat helposti vietävissä. Siinä kieltämättä käytettiin herkkien hyväuskoisten tunnepuolta häikäilemättä hyväksi.
Annettiin jotain ymmärtää.
Mutta ei kyllä luvattu yhtään mitään.
Minä kirjoittelen minne haluan, siellä on tylsää BL jankkausta.
 

Yhteistyössä