K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Rauhotu 😚
Tällä voi kanssa rauhoittaa itseään. Tai kiihdyttää.
 
vierailija
vierailija
Kannattaako vauvan tämänpäiväisiä edes selata? Onko ollut mitään asiaankuuluvaa tai edes hauskoja juttuja? Aamulla luin viimeksi joskus 9-10 aikoihin ja näkyy olevan parikymmentä sivua tullut. Olis ensimmäinen kerta koko aikana jos jätän selaamatta sivut.
 
vierailija
vierailija
Bojan ja Jan.❤ Heidän välinen kemia on lumoavaa. Joksuja voisi melkein kaikkia shipata keskenään, sen verran lämpimät ja ihanat välit kaikilla. Tosi poikkeuksellisia yksilöitä kaikki sen suhteen.
 
vierailija
Kannattaako vauvan tämänpäiväisiä edes selata? Onko ollut mitään asiaankuuluvaa tai edes hauskoja juttuja? Aamulla luin viimeksi joskus 9-10 aikoihin ja näkyy olevan parikymmentä sivua tullut. Olis ensimmäinen kerta koko aikana jos jätän selaamatta sivut.
Mä oon ollut käymättä siellä jo pari kuukautta. Ihana tunne, kun pääsi siitä irti ja aikaa on vapautunut muuhun ja paljon järkevämpään. Täällä on kiva käydä päivittäin.
 
vierailija
Mun mielestä Janilla ja Bojanilla on ollut enemmän seksuaalista vetovoimaa välissään kuin B:llä ja K:lla ikinä. B ja K ovat selvästi pelkkiä veljeksiä, mut nuori Jan ja Bojan, se on oikeasti jotakin tosi herkkää ja aitoa.
Samaa mieltä ja sitä on edelleen välillä havaittavissa. Esimerkiksi en pysty oikein kuvittelemaan, että Bojan tukistaisi yhtä rajusti ketään muuta.
 

Yhteistyössä