vierailija
Varmaan väärin saatu yleisö RomaniassaNo oli se Ruissin keikka niille ikimuistoinen ja varmaan Stigetkin, mutta miksi et hyväksy sitä että niin oli myös Romanian keikka? Mahtava meno oli
Varmaan väärin saatu yleisö RomaniassaNo oli se Ruissin keikka niille ikimuistoinen ja varmaan Stigetkin, mutta miksi et hyväksy sitä että niin oli myös Romanian keikka? Mahtava meno oli
Mä toivon niille kaikkea hyvää, kuten hienoja keikkoja eri paikoissa ja ihania seurustelukumppaneitaMiten se lisäisi heidän kiinnostavuuttaa miettiä jotain seurusteluita ja ylipäätään tonkia tälläisiä asioita?
Tell us more, pleaseElämäni paras keikka oli, kun 19-vuotiaana pidin Janille yksityisnäytöksen poliisiasussa.
T. Bojan
Kris:istä ei ole varmuutta kai ensinnäkin, sehän on liikkunut nyt D:n kanssa, B on rakastunut K:hon, mutta suhteen tilaa on vaikea määrittää, kun se pidetään meiltä salassa.
Tää on väärin! Vaadin että myös keikkaa hehkuttavia pamputetaan!Poliisi-Bojan tulee ja pamputtaa kaikkia jotka dissaa Romanian keikan hehkuttamista.
Mä kuolenVarmaan väärin saatu yleisö Romaniassa
Eikö Jure, Nace ja Damon pääse katsomaan?Poliisi-Bojan pamputtaa Sadieta, Krisin ja Janin katsellessa, taustalla pyörii vielä Romanian keikka suoraan Safurseyn tiktokista.
Ei ne jouda kun niillä on omat jutut meneilläänEikö Jure, Nace ja Damon pääse katsomaan?
Juu, niin näyttääKomisario pamppu tanassa https://www.tumblr.com/stealthywing/758620891584364544/
Montakohan tennissukkaa bojan tunkee kalsareisihin aina ennen keikkaaKomisario pamppu tanassa https://www.tumblr.com/stealthywing/758620891584364544/
Ja vielä sen yhden tietyn fanin tiktokistaMä repesin ihan täysin tuolle taustalla pyörivälle Romanian keikalle
Jure, Nace ja Damon kimpassa. No nyt on mielenkiintoinen kombo.Ei ne jouda kun niillä on omat jutut meneillään
Joo, sekin vieläJa vielä sen yhden tietyn fanin tiktokista
Vaihtelu virkistääJure, Nace ja Damon kimpassa. No nyt on mielenkiintoinen kombo.
Tällä kertaa en pysty. Täytyy sulatella ajatusta heistä yhdessä.Vaihtelu virkistää
Mun paras keikka oli 19-vuotiaana kun esitin murtovarasta ja Boliisi laittoi mut käsirautoihin ja pamputti koko yön.Elämäni paras keikka oli, kun 19-vuotiaana pidin Janille yksityisnäytöksen poliisiasussa.
T. Bojan
Ette tiedetään, että me muut nähtiin se ikkunasta.Mun paras keikka oli 19-vuotiaana kun esitin murtovarasta ja Boliisi laittoi mut käsirautoihin ja pamputti koko yön.
T. Jan