Piipaa piipaa, Jan lääkärin asussa tulee apuun.Lopeta nyt jo toi hemmetin hokeminen, hanki vaikka jotain apua.
Ootko tosissasi nyt? Tottakai ne oikeastikin tykkää Suomesta mutta et voi oikeasti aatella että eivät saisi tykätä muista maista tai yleisöistä tai edes seurustella.Näinhän se heillä onkin, teidän osan aivot mädättää kauniin asian.
Benkku voisi piiskata sutkin.Lopeta nyt jo toi hemmetin hokeminen, hanki vaikka jotain apua.
Aika sad jos hän tosissaan on, koska Joksut tykkää myös muiden maiden faneista ja ainakin Kris ja Nace seurustelee viimeisten tietojen mukaanOotko tosissasi nyt? Tottakai ne oikeastikin tykkää Suomesta mutta et voi oikeasti aatella että eivät saisi tykätä muista maista tai yleisöistä tai edes seurustella.
Mä antaudun komisario Cvjeticanin mä antaudun.Pii-paa, pii-paa
Mä antaudun komisario Cvjeticanin mä antaudun.
Kädet pään päälle ja painu alas. Liikkumatta nyt.Mä antaudun komisario Cvjeticanin mä antaudun.
Kris:istä ei ole varmuutta kai ensinnäkin, sehän on liikkunut nyt D:n kanssa, B on rakastunut K:hon, mutta suhteen tilaa on vaikea määrittää, kun se pidetään meiltä salassa.Aika sad jos hän tosissaan on, koska Joksut tykkää myös muiden maiden faneista ja ainakin Kris ja Nace seurustelee viimeisten tietojen mukaan
Pamputtaako poliisi-Bojan? Siis vaikka sille antautuisikin...Mä antaudun komisario Cvjeticanin mä antaudun.
Poliisi pamputtaa kumisella pampulla u-aa, kumisella pampulla.Kris:istä ei ole varmuutta kai ensinnäkin, sehän on liikkunut nyt D:n kanssa, B on rakastunut K:hon, mutta suhteen tilaa on vaikea määrittää, kun se pidetään meiltä salassa.
Romania on yksi heidän paras keikkansa IKINÄ heidän omin sanoin, deal with it.
Niin yksi parhaista, joihin kuuluu myös ruissi ja Stziget.Romania on yksi heidän paras keikkansa IKINÄ heidän omin sanoin, deal with it.
ToivottavastiPamputtaako poliisi-Bojan? Siis vaikka sille antautuisikin...
Tuo nyt on pelkkää spekua. Eivät ole niin sanoneet.Niin yksi parhaista, joihin kuuluu myös ruissi ja Stziget.
Mä sulle pamput näytän.Pamputtaako poliisi-Bojan? Siis vaikka sille antautuisikin...
Uuh, no nyt päästiin asiaan.Mä sulle pamput näytän.
Ovat sanoneet molemmista edellä mainituista myös.Tuo nyt on pelkkää spekua. Eivät ole niin sanoneet.
Ovat sanoneet molemmista edellä mainituista myös.
Miten se lisäisi heidän kiinnostavuuttaa miettiä jotain seurusteluita ja ylipäätään tonkia tälläisiä asioita?Ootko tosissasi nyt? Tottakai ne oikeastikin tykkää Suomesta mutta et voi oikeasti aatella että eivät saisi tykätä muista maista tai yleisöistä tai edes seurustella.
No oli se Ruissin keikka niille ikimuistoinen ja varmaan Stigetkin, mutta miksi et hyväksy sitä että niin oli myös Romanian keikka? Mahtava meno oliOvat sanoneet molemmista edellä mainituista myös.
Keikkoja on monenlaisia, se paras keikka voi lopulta 16-vuotiaana pidetty koulukavereille ensimmäinen julkinen esiintyminen liikuntasalissa. Turha näistä on kiistellä.Niin yksi parhaista, joihin kuuluu myös ruissi ja Stziget.