vierailija
Mun paras keikka oli 19-vuotiaana kun esitin murtovarasta ja Boliisi laittoi mut käsirautoihin ja pamputti koko yön.
T. Jan
Mun paras keikka oli 19-vuotiaana kun esitin murtovarasta ja Boliisi laittoi mut käsirautoihin ja pamputti koko yön.
T. Jan
Mitä mitä oletteko salaa käyneet kurkkimassaEtte tiedetään, että me muut nähtiin se ikkunasta.
T. Kris
NouuuuuMun paras keikka oli 19-vuotiaana kun esitin murtovarasta ja Boliisi laittoi mut käsirautoihin ja pamputti koko yön.
T. Jan
OMG! Taitaa olla oikeilla jäljillä. Tarvittaisiin sitä nyt kalsaritutkijaa.Jan!luluxa
let's discuss something I've been noticing for a while: is this man wearing underwear? (the answer is no) slut! is this so the husband has an easier access to the goods, huh, Janči?www.tumblr.com
Ou nou voi Nace.Nouuuuu
T. Nace
Jan käyttää stringejä. Kimaltelevia sellaisia.OMG! Taitaa olla oikeilla jäljillä. Tarvittaisiin sitä nyt kalsaritutkijaa.
Hei se oli 19-vuotiaana! Pitihän mun harjoitella sua varten!!Nouuuuu
T. Nace
Hei se oli 19-vuotiaana! Pitihän mun harjoitella sua varten!!
T. Jan
Mähän sanoin, paras esitykseni. Nyt tiedän että oli myös paras yleisöniEtte tiedetään, että me muut nähtiin se ikkunasta.
T. Kris
Ohh, tää oli mun salainen haave!!!Ette tiedetään, että me muut nähtiin se ikkunasta.
T. Kris
Jes!Tähän väliin. SBJ saavuttaneen huomenna 600 tuhannen rajapyykin. Tällä hetkellä on 597 316 striimikertaa
Jess, hyvä pojat!Tähän väliin. SBJ saavuttaneen huomenna 600 tuhannen rajapyykin. Tällä hetkellä on 597 316 striimikertaa
Olin vastaamassa, että Janilla on selvästi stringit jalassa. Siis oikeasti on, mutta kimaltavuudesta on vaikea sanoa mitään.Jan käyttää stringejä. Kimaltelevia sellaisia.
No ei kyllä ole kellään näistä.Olin vastaamassa, että Janilla on selvästi stringit jalassa. Siis oikeasti on, mutta kimaltavuudesta on vaikea sanoa mitään.
Tosi outoa, mutta CD on suositumpi tällähetkellä :O sbj oli ykkösenä vielä ehkä joitain päiviä sitten,ainakin viikko sitten.Tähän väliin. SBJ saavuttaneen huomenna 600 tuhannen rajapyykin. Tällä hetkellä on 597 316 striimikertaa
En ymmärrä spotifyn logiikkaa, et miten ne laskee noi top 5 kuunnelluimmat biisit. SBJ:ta kuitenkin kuunnellaan edelleen tasaisesti noin 8 tuhatta striimikertaa tulee päivässä. En sit tiiä ehkä se, että carpe diem on eri listoilla vaikuttaa. Tuo varmasti lisää kuuntelijoita enemmän kuin SBJ:lleTosi outoa, mutta CD on suositumpi tällähetkellä :O sbj oli ykkösenä vielä ehkä joitain päiviä sitten,ainakin viikko sitten.
nyt on 184 928 kuuntelijaa kuukaudessa
Eli lähtenyt nousuun siis?Tosi outoa, mutta CD on suositumpi tällähetkellä :O sbj oli ykkösenä vielä ehkä joitain päiviä sitten,ainakin viikko sitten.
nyt on 184 928 kuuntelijaa kuukaudessa
Laskenut hieman taas. Viimeksi oli 186 134. Myös K:n kuuntelijat ovat laskussa nyt noin 1,8 miljoonaaEli lähtenyt nousuun siis?
Tule jo tälle vuosituhannelle kiitos. Kyllä ne stringeiltä nimittäin näyttää. Se miten ne housut kohoaa takaa, niin voisin sanoa, että merkki ei oo ainakaan Calvin Klein (en tietty oo varma).No ei kyllä ole kellään näistä.
Nyt näyttää lähtevän pari tuhatta päivässä. K:lla on niin paljon kuuntelijoita että niitä nyt tulee ja menee.Laskenut hieman taas. Viimeksi oli 186 134. Myös K:n kuuntelijat ovat laskussa nyt noin 1,8 miljoonaa
Millasesta noususta puhutaan?Olen myös seurannut otp:n (bändi jonka kanssa Joksut veti sitä yhteiskeikka puolassa) kuuntelumääriä. Heilläkin oli pitkään laskussa, mutta viime viikolla julkaisivat 4 uutta biisiä 4 päivänä peräkkäin ja nyt ovat kuuntelijat taas nousseet. Ehkä sama käy sit taas Joksuille kun julkaisevat Bluzan ja levyn