Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kuka täällä sai näpeilleen? Toivottavasti ei kaivattuni ole ominut viestejä, kun en edes ollut koko palstalla koko vkl. Nyt tulin tänne, kun toiselle palstalle en ehtinyt. Terveiset vain hänelle, rakkaalle ihanalle <3
 
vierailija
Sanoit olevasi kiltti ja kohtelevasi kaikkia hyvin. Nyt ei siltä vaikuta.
Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Olen kyllä kiltti ja kohtelen kaikkia pääsääntöisesti hyvin, mutta annas olla jos kohtaan ihmisen jonka maailma on niin ruma etten kestä sitä niin hän aivan varmasti saa oman erikoiskohtelunsa ja siinä ei hyvä heilu.
Ja miksi kysymyslause tässä on: "Minä rakastan sinua". ?
 
vierailija
Vauvan ketju aktivoitui viimeisellä tunnilla siten, etten saanut läpi kuin pari omaa viestiä. Onko mulla netissä joku vika vai kävikö jollekulle toiselle samoin?
Veikkaan et se johtuu siitä, että se ketju on niin pitkä, ei mee viestit läpi niin hyvin, lyhyemmissä ketjuissa ei taida olla samaa ongelmaa nimittäin, se viestimäärä on jotenkin liian raskas tolle systeemille
 
vierailija
J***pöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Oikein paljon unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Ikävä sinua. 🥺
Sun napaa olisi ihana tulla tutkimaan. 🥰
Mulla on kavereita jotka myös keräilee eläinten luita. Sinä itseasiassa tiedät kaksi heistä. 😁 Ja mä olen tästä harrastuksesta pariin otteeseen kirjoittanut. Varottelin jo. 😆
Olen lapsena nähnyt kun lehmä pistetään päiviltä ja laitetaan lihoiksi. Nää on näitä mitä näkee maatilalla.
Herran jestas mikä ihmeen draama päivä tänään on immeisillä ollut. 🙄
Rakkaudella M.K.K
 
vierailija
Toivottavasti miun ihana tyyppi ei ominut mitään vääriä viestejä. Yksi pidempi viesti toisaalla oli minulta. Mulla oli kiireinen vkl ja en ehtinyt kovin montaa viestiä laittaa. Ajatuksissa kuitenkin kuljit siellä missä olin.
 
vierailija
Et ikinä tule ymmärtämään, miten paljon olen sinusta välittänyt ja miten paljon toivoin. Et ymmärrä myöskään, että yritin olla sinulle hyvä ja hellä - siinäkään onnistumatta.
 
vierailija
Olen pelimerkki pöydälläsi.
Et todellakaan ole.
Vauvan ketju aktivoitui viimeisellä tunnilla siten, etten saanut läpi kuin pari omaa viestiä. Onko mulla netissä joku vika vai kävikö jollekulle toiselle samoin?
Varmaan vauvan palvelimissa sekä sivuston koodauksessa vikaa. Liikaa trafiikkia ja palvelimet ylikuormittuu.
 

Yhteistyössä