Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nyt se Janne miettii lähtisikö hän oikeasti mukaan Satuteatteriin Pitää kuitenkin muistaa että kyseessä on iäkkäiden ihmisten harrastelijateatteri. Tästäkään ei siis tule Jannelle uutta työtä. Mutta tuo teatteritouhu kyllä muuten sopisi Jannelle, hän kun tykkää noista pukuleikeistä. Häneltä itseltään löytyy jo kotoa ainakin kapteenin asu, toivotaan että Janne pääsisi vielä kapteeniakin leikkimään.
Katkeruus shines bright like a diamond 💎.
 
vierailija
Juu ja Janne Antin on valtamerialuksen kapteeni
Jannesta en tiedä mutta minä olen kaksoiskansalainen. Asunut USAssa kymmeniä vuosia, kauemmin kuin Suomessa in fact. Erikoista, että se on erikoista sinulle. Tai siis näyttää miten sulkeutuneet sinun aivot ja ajatusmaailma on tietenkin. Ihan sama uskotko minua, kun se ei ole minulta pois, mutta tuo sinun kommentti on erinomainen esimerkki pienestä maailmassa jossa elät.
 
vierailija
Joo riitelijä vihaajat ilmestyi taas paikalle. Tai taitaa vaan olla toi yksi outo tyyppi noiden hymiöiden kanssa aina. Noh. Mikä saa hänen sunnuntaihin sisältöä.
Opettele kirjoittamaan no, ei noh!!! Mua sitten kyrsii tuo sinun "noh"! Olet viljellyt sitä täällä jo useaan kertaan. Mitä lisäarvoa se h-kirjain tuo sinun viestiisi???? Juuh noh mäkinh nyth sittenh alanh kirjoittaah tälleeh.... Noh, mielipiteitäh??
 

Yhteistyössä